Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › PR › Tele2 iegūst bronzu starptautiskajā reklāmas festivālā
Nozīmīgākais reklāmas industrijas notikums pasaulē norisinājās 20.-26.jūnijā Francijā. Katru gadu „Cannes Lions“ („Kannu lauvas) ietvaros notiek arī konkurss jaunajiem reklāmas profesionāļiem četrās kategorijās – mediju, preses, video un interaktīvā, šogad pievienojot piekto kategoriju – jaunie mārketinga profesionāļi (vecumā līdz 30 gadiem ieskaitot). Tājā aicināti piedalīties reklāmas devēji – komandas, ko veido viena uzņēmuma divi mārketinga profesionāļi. „Young Lions“ uzdevums ir 24 stundās slēgtā vidē radīt risinājumu noteiktā kategorijā.
Jauno mārketinga profesionāļu kategorijā Latviju pārstāvēja Tele2 zīmola vadītāja Zinta Brūna un Zelta Zivtiņas zīmola vadītāja Alise Avota. Konkursa uzdevums bija izveidot darba uzdevumu reklāmas aģentūrai par pašu izdomātu labdarības projektu, ko realizētu komandas pārstāvētais uzņēmums un kas risinātu kādu sabiedrībā aktuālu problēmu.
„Veidojot sarakstu ar Latvijā īpaši aktuālām problēmām, nonācām pie secinājuma, ka, risinot bezdarba problēmu, mēs atrisinātu arī daudzas citas. Tele2 misija ir dot ieguldījumu sabiedrībā, piedāvājot augstas kvalitātes sakaru pakalpojumus par visizdevīgāko cenu. Mūsu konkursa ideja – Tele2 labdarības projekts „Aizdod uzņēmumu“ – būtu vēl viens veids, kā šo misiju īstenot. Projekta mērķis ir risināt bezdarba problēmu, uzņemoties iniciatīvu un dodot atspērienu mazo uzņēmumu attīstībai, uz mēnesi tiem „aizdodot“ Tele2 infrastruktūru un klientu bāzi. Piemēram, Anna no Bauskas ir talantīga keramiķe ar mazu uzņēmumu. Tele2 var palīdzēt viņai attīstīt savu biznesu, izvietojot viņas darbus 61 Tele2 veikalos un klientu apkalpošanas centros visā Latvijā, pārdodot interneta veikalā, kā arī pastāstot par Annas unikālajiem darbiem mūsu vairāk nekā miljonam klientu, līdz ar informāciju, ko izplatām viņiem paši. Pieaugot pieprasījumam, Annai rastos nepieciešamība pēc papildu darbaspēka,“ ideju skaidro Zelta Zivtiņas zīmola vadītāja Alise Avota.
„Tieši mikrouzņēmumi un mazie uzņēmumi veido lauvas tiesu no kopējā Latvijā strādājošo uzņēmumu skaita un ir nozīmīgi darba devēji, īpaši Latvijas reģionos, tāpēc, attīstot mazos uzņēmumus, tiktu veicināta uzņēmējdarbība un nodrošināts būtisks pienesums iekšzemes kopproduktā. Cilvēki baidās uzsākt uzņēmējdarbību vai attīstīt biznesu, jo nav droši par nākotni, pietrūkst brīvu finanšu līdzekļu vai ir grūtības saņemt kredītu. Mūsu ideja bija, ka „Aizdod uzņēmumu“ nav tikai Tele2 iniciatīva, bet tā kļūst par jaunu kustību, kuras ietvaros vidējie un lielie uzņēmumi ar saviem resursiem ir palīgi mazajiem uzņēmumiem to attīstībā, tādējādi sildot Latvijas ekonomiku,“ saka Tele2 zīmola vadītāja Zinta Brūna.
„Interesanti, ka visas šīs kategorijas uzvarētāju komandas pārstāv telekomunikāciju uzņēmumus. Iespējams tieši šī industrija ir izvirzījusies priekšgalā, jo tajā biznesa izdošanās lielā mērā ir atkarīga no veiksmīga mārketinga. Tāpēc arī ir likumsakarīgi, ka tieši telekomunikāciju uzņēmumi nāk klajā ar unikāliem mārketinga risinājumiem un idejām. Tele2 komandas panākums ir vērā ņemams divu apstākļu dēļ – pirmkārt, tā ir spēku izmēģināšana ar jaunajiem profesionāļiem no visas pasaules un, otrkārt, sacensības jauno mārketinga profesionāļu kategorijā „Young Lions†ietvaros norisinājās pirmo gadu, tādējādi savā ziņā uzstādot latiņu, kuru centīsies sasniegt nākamie dalībnieki. Zintas un Alises gūtos panākumus daļēji varu izskaidrot ar viņu personībām – entuziasmu, spēju pilnībā fokusēties uz darba uzdevumu un orientāciju uz darbību un rezultātu. Viņas spridzināja,†saka Latvijas Reklāmas asociācijas padomes loceklis Andris Blaka.
„Young Lions“ konkursa kategorijā jaunie mārketinga profesionāļi vērtēja četras lietas – labdarības projekta idejas aktualitāti valstī un tās atbilstību komandas pārstāvētā uzņēmuma vērtībām, uzrakstītā un prezentētā darba uzdevuma skaidrību un profesionalitāti, kā arī idejas, kā iedvesmot aģentūru dodot darba uzdevumu. Š ajā kategorijā zeltu ieguva komanda no Dominikānas Republikas un sudrabu – komanda no Filipīnu Republikas. Papildu informācija par „Young Lions“ uzvarētājiem ir pieejama:
Tik pat labi varētu arī ielikt ziņu, ka Microsoft Latvia atbalstot vietējos lauksaimniekus ir atteicies no Merrild kafijas, tā vietā izvēloties Latvijā ražotu cigoriņu dzērienu …
TrakaisKursis
Kas tavuprāt ir “IT” ziņa un kas nav? Telekomunikāciju uzņēmums ir saistībā ar IT. Pat ja tā nebūtu – portālā publicēt var ne tikai IT Ziņas (ar adminu akceptu) vai arī izvēlēties citu kategoriju zem foruma sadaļas. Bez tam, šī nemaz neatrodas ziņu kategorijā, bet gan PR. Un vārds (“IT”) portālā nozīmē tikai to, ka šeit galvenokārt
Будет ложить задницу за деньги.
TavaMaate
Un kāā.. pamatnozare “IT” var tikt izņemta laukā? 🙁 Nu sorij. :/ Es šeit tiešām nāku IT ziņas lasīt, nevis uzslavas par reklāmām, vai par to kāds ir laiks laukā, vai par lauksaimniecības probzām. To es lasu citos saitos. 🙁
A it drīz varēs aizvietot ar “preses relīzes pozitīviem lietotājiem…”.
Aldis
PR ir un būs, ja nepatīk kāda ziņa, raksts vai PR, tad kādēļ ir jābļaustas? Š ķiet, ka esmu jau 100 reizes to teicis: kad tu ieej kādā portālā, tu izlasi pilnīgi visas ziņas un tad katrā, kura tevi nesaista, to iekomentē? Es pat nezinu vārdus, kā lai to nosauc…spams? Neesmu ārsts, tāpēc nevaru uzstādīt diagnozi.
Tas nebija mērķēts uz tevi (Aldi), tev ir labs projekts un iespējams, ka esi izvēlējies labu saukli: “Viss par visu”. Arī mēs laika gaitā esam daudz ko darījuši, bet “IT portāls” ir palicis nosaukumā. Vai tādēļ mums jāaprobežojas tikai ar IT ziņām? Nākotnē iespējams paplašināsim vēl vairāk nozares, tādēļ šis vārds vēl vairāk neiederēsies – ceru, ka saprati.
====
TavaMaate
ārā, prom, talu tālugalvenās
Vēl pie reizes varējāt reklāmas sadaļu ar piekabināt galvenajai, ja jau ir, tad lai tā būda rūc…
Blin cik ilgi es te esmu? Man domāt gandrīz divus gadus. Man ko, atreferēt kas pa šo laiku te ir izdarīts un kas pilnīgi otrādi- sačakarēts da nemaņai? Stfu..
Lai vai kaa – te jau taa kaa Delfu komentaaros. Pat pie labaam lietaam raksta suuds 🙂
rATRIJS
TrakaisKursis
Kas tavuprāt ir “IT” ziņa un kas nav? Telekomunikāciju uzņēmums ir saistībā ar IT. Pat ja tā nebūtu – portālā publicēt var ne tikai IT Ziņas (ar adminu akceptu) vai arī izvēlēties citu kategoriju zem foruma sadaļas. Bez tam, šī nemaz neatrodas ziņu kategorijā, bet gan PR. Un vārds (“IT”) portālā nozīmē tikai to, ka šeit galvenokārt
es jau neko, tikai #00FF00 kādreiz bija zaļāks
es jau neko, tikai #00FF00 kādreiz bija zaļāks
Tas tāpēc, ka ziņas pārāk aizdrstas ar preses relīzēm…
Jo tad būs plašs ziņu klāsts – par Samsung, par LTK, par LG, par Tele2, par Samsung, par LTK, par LG, par Tele2, par Samsung, par LTK, par LG, par Tele2, par Samsung, par LTK, par LG, par Tele2…
Preses relīzes