Tele2 iegūst bronzu starptautiskajā reklāmas festivālā

Sākumlapa Forumi Notepad.lv IT ziņas PR Tele2 iegūst bronzu starptautiskajā reklāmas festivālā

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 16 kopumā)
  • Autors
    Ieraksti
  • #151533
    shady
    Participant

    [imgl]https://notepad.lv/userpix/29_tele2_logo_1.jpg[/imgl] Ar labdarības projektu „Aizdod uzņēmumu“ Tele2 komanda ieguvusi bronzu 57.starptautiskā reklāmas festivāla „Cannes Lions“ ietvaros notikušajā jauno reklāmas profesionāļu konkursā „Young Lions“. Š ī gada „Young Lions“ pulcēja 187 komandas no visas pasaules, kas ir par 23% vairāk nekā 2009.gadā, un pirmo reizi ietvēra kategoriju klientiem-reklāmas devējiem jaunie mārketinga profesionāļi, kurā tika godalgota Latvijas komanda no uzņēmuma Tele2.

    Nozīmīgākais reklāmas industrijas notikums pasaulē norisinājās 20.-26.jūnijā Francijā. Katru gadu „Cannes Lions“ („Kannu lauvas) ietvaros notiek arī konkurss jaunajiem reklāmas profesionāļiem četrās kategorijās – mediju, preses, video un interaktīvā, šogad pievienojot piekto kategoriju – jaunie mārketinga profesionāļi (vecumā līdz 30 gadiem ieskaitot). Tājā aicināti piedalīties reklāmas devēji – komandas, ko veido viena uzņēmuma divi mārketinga profesionāļi. „Young Lions“ uzdevums ir 24 stundās slēgtā vidē radīt risinājumu noteiktā kategorijā.

    Jauno mārketinga profesionāļu kategorijā Latviju pārstāvēja Tele2 zīmola vadītāja Zinta Brūna un Zelta Zivtiņas zīmola vadītāja Alise Avota. Konkursa uzdevums bija izveidot darba uzdevumu reklāmas aģentūrai par pašu izdomātu labdarības projektu, ko realizētu komandas pārstāvētais uzņēmums un kas risinātu kādu sabiedrībā aktuālu problēmu.

    „Veidojot sarakstu ar Latvijā īpaši aktuālām problēmām, nonācām pie secinājuma, ka, risinot bezdarba problēmu, mēs atrisinātu arī daudzas citas. Tele2 misija ir dot ieguldījumu sabiedrībā, piedāvājot augstas kvalitātes sakaru pakalpojumus par visizdevīgāko cenu. Mūsu konkursa ideja – Tele2 labdarības projekts „Aizdod uzņēmumu“ – būtu vēl viens veids, kā šo misiju īstenot. Projekta mērķis ir risināt bezdarba problēmu, uzņemoties iniciatīvu un dodot atspērienu mazo uzņēmumu attīstībai, uz mēnesi tiem „aizdodot“ Tele2 infrastruktūru un klientu bāzi. Piemēram, Anna no Bauskas ir talantīga keramiķe ar mazu uzņēmumu. Tele2 var palīdzēt viņai attīstīt savu biznesu, izvietojot viņas darbus 61 Tele2 veikalos un klientu apkalpošanas centros visā Latvijā, pārdodot interneta veikalā, kā arī pastāstot par Annas unikālajiem darbiem mūsu vairāk nekā miljonam klientu, līdz ar informāciju, ko izplatām viņiem paši. Pieaugot pieprasījumam, Annai rastos nepieciešamība pēc papildu darbaspēka,“ ideju skaidro Zelta Zivtiņas zīmola vadītāja Alise Avota.

    „Tieši mikrouzņēmumi un mazie uzņēmumi veido lauvas tiesu no kopējā Latvijā strādājošo uzņēmumu skaita un ir nozīmīgi darba devēji, īpaši Latvijas reģionos, tāpēc, attīstot mazos uzņēmumus, tiktu veicināta uzņēmējdarbība un nodrošināts būtisks pienesums iekšzemes kopproduktā. Cilvēki baidās uzsākt uzņēmējdarbību vai attīstīt biznesu, jo nav droši par nākotni, pietrūkst brīvu finanšu līdzekļu vai ir grūtības saņemt kredītu. Mūsu ideja bija, ka „Aizdod uzņēmumu“ nav tikai Tele2 iniciatīva, bet tā kļūst par jaunu kustību, kuras ietvaros vidējie un lielie uzņēmumi ar saviem resursiem ir palīgi mazajiem uzņēmumiem to attīstībā, tādējādi sildot Latvijas ekonomiku,“ saka Tele2 zīmola vadītāja Zinta Brūna.

    „Interesanti, ka visas šīs kategorijas uzvarētāju komandas pārstāv telekomunikāciju uzņēmumus. Iespējams tieši šī industrija ir izvirzījusies priekšgalā, jo tajā biznesa izdošanās lielā mērā ir atkarīga no veiksmīga mārketinga. Tāpēc arī ir likumsakarīgi, ka tieši telekomunikāciju uzņēmumi nāk klajā ar unikāliem mārketinga risinājumiem un idejām. Tele2 komandas panākums ir vērā ņemams divu apstākļu dēļ – pirmkārt, tā ir spēku izmēģināšana ar jaunajiem profesionāļiem no visas pasaules un, otrkārt, sacensības jauno mārketinga profesionāļu kategorijā „Young Lions” ietvaros norisinājās pirmo gadu, tādējādi savā ziņā uzstādot latiņu, kuru centīsies sasniegt nākamie dalībnieki. Zintas un Alises gūtos panākumus daļēji varu izskaidrot ar viņu personībām – entuziasmu, spēju pilnībā fokusēties uz darba uzdevumu un orientāciju uz darbību un rezultātu. Viņas spridzināja,” saka Latvijas Reklāmas asociācijas padomes loceklis Andris Blaka.

    „Young Lions“ konkursa kategorijā jaunie mārketinga profesionāļi vērtēja četras lietas – labdarības projekta idejas aktualitāti valstī un tās atbilstību komandas pārstāvētā uzņēmuma vērtībām, uzrakstītā un prezentētā darba uzdevuma skaidrību un profesionalitāti, kā arī idejas, kā iedvesmot aģentūru dodot darba uzdevumu. Š ajā kategorijā zeltu ieguva komanda no Dominikānas Republikas un sudrabu – komanda no Filipīnu Republikas. Papildu informācija par „Young Lions“ uzvarētājiem ir pieejama: https://www.canneslions.com/work/younglions/

    #239730
    TrakaisKursis
    Participant

    Vai šai ziņai tiešām IT notikums ir stāvējis klāt?

    Tik pat labi varētu arī ielikt ziņu, ka Microsoft Latvia atbalstot vietējos lauksaimniekus ir atteicies no Merrild kafijas, tā vietā izvēloties Latvijā ražotu cigoriņu dzērienu …

    #239731
    shady
    Participant

    TrakaisKursis:

    Kas tavuprāt ir “IT” ziņa un kas nav? Telekomunikāciju uzņēmums ir saistībā ar IT. Pat ja tā nebūtu – portālā publicēt var ne tikai IT Ziņas (ar adminu akceptu) vai arī izvēlēties citu kategoriju zem foruma sadaļas. Bez tam, šī nemaz neatrodas ziņu kategorijā, bet gan PR. Un vārds (“IT”) portālā nozīmē tikai to, ka šeit galvenokārt (nevis tikai un vienīgi) ziņas un raksti ir sastopami par IT tēmu.

    #239732
    root
    Participant

    Shady tu pats saprati, cik nožēlojami tu pašlaik izteicies? 🙂

    Будет ложить задницу за деньги.

    #239733
    shady
    Participant

    TavaMaate Nerunā muļķības, neviens par to naudu nemaksā. PR saņem pa velti jebkurš mediju pārstāvis. Iespējams, ka kādreiz “IT” vārds vispār tiks izņemts laukā, tāpēc beidz lūdzu piesieties un lēkāt ar savām pārgudrībām. Vadi savus projektus, es tevi nemācu – nemāci arī mūs. Notepads pārdzīvos un iztiks bez taviem (ikdienas) padomiem:)

    #239734
    Aldis
    Participant

    Shady, tomēr jābūt cietākam mugurkaulam rakstot rakstus iekš notepad.lv 🙂 Par Bite.Lv un Huawei – ja tā ir tehnika, par LMT un 4G tīkla ieviešanu, tas arī. 😀 😀 Bet MELE2 un uzslava par melošanu, tiešām šeit nebij nepieciešama! Telekomunikāciju uzņemums, kuram pirmaja vieta ir nevis nodrošināt telekomunikācijas, bet pašreklāmu, un sevis slavēšanu. IDIOTISMS!

    Un kāā.. pamatnozare “IT” var tikt izņemta laukā? 🙁 Nu sorij. :/ Es šeit tiešām nāku IT ziņas lasīt, nevis uzslavas par reklāmām, vai par to kāds ir laiks laukā, vai par lauksaimniecības probzām. To es lasu citos saitos. 🙁

    #239735
    root
    Participant

    Shady teikšu tev tieši- bija labi, kad rakstus nerakstīji un domāju, ja tu pārstātu – neviens neskumtu. 😉 Nobāz tās relīzes citā sadaļā lai nerādās galvenajā un nekrīt uz nerviem.

    A it drīz varēs aizvietot ar “preses relīzes pozitīviem lietotājiem…”.

    #239736
    shady
    Participant

    Aldis – Mēs nācām pretī lūgumiem atdalīt PR no parastajām ziņām => izdarījām! Kādēļ atkal nav labi? Tā teikt – iedod mazo pirkstiņu, paņems visu roku.

    PR ir un būs, ja nepatīk kāda ziņa, raksts vai PR, tad kādēļ ir jābļaustas? Š ķiet, ka esmu jau 100 reizes to teicis: kad tu ieej kādā portālā, tu izlasi pilnīgi visas ziņas un tad katrā, kura tevi nesaista, to iekomentē? Es pat nezinu vārdus, kā lai to nosauc…spams? Neesmu ārsts, tāpēc nevaru uzstādīt diagnozi.

    Tas nebija mērķēts uz tevi (Aldi), tev ir labs projekts un iespējams, ka esi izvēlējies labu saukli: “Viss par visu”. Arī mēs laika gaitā esam daudz ko darījuši, bet “IT portāls” ir palicis nosaukumā. Vai tādēļ mums jāaprobežojas tikai ar IT ziņām? Nākotnē iespējams paplašināsim vēl vairāk nozares, tādēļ šis vārds vēl vairāk neiederēsies – ceru, ka saprati.

    ====

    TavaMaate – Tas, ko es daru un darīšu, lai paliek manā ziņā.

    #239737
    root
    Participant

    Ar ieteikumu aizvākt PR no ziņām atsevišķā kategorijā nācu es. Jūs nācāt pretī, ka kārtējo reizi ablomijāt normālu ideju, kuras mērķis bija aizvākt ziņas ārā, prom, talu tālu no galvenās lapas. Tā, lai viņu tur vispār nebūtu. A ko jūs izdarījāt? Izcēlāt PR? Jap. Padarījāt PR neuzbāzīgākas. Nē. Aizvācāt no mainpage. Nē. Izveidojāt vēl vienu kategoriju, no kuras nav nekāda tolka. Jā. Sačakarējāt ideju- pilnīgi noteikti.

    Vēl pie reizes varējāt reklāmas sadaļu ar piekabināt galvenajai, ja jau ir, tad lai tā būda rūc…

    Blin cik ilgi es te esmu? Man domāt gandrīz divus gadus. Man ko, atreferēt kas pa šo laiku te ir izdarīts un kas pilnīgi otrādi- sačakarēts da nemaņai? Stfu..

    #239738
    rATRIJS
    Participant

    Kad bija kaut kas par jaunu foto sadalju, tad gan neviens nerakstiija, ka tas sux, jo nav IT. 😛

    Lai vai kaa – te jau taa kaa Delfu komentaaros. Pat pie labaam lietaam raksta suuds 🙂

    #239739
    shady
    Participant

    rATRIJS – Diemžēl tā ir. Agrāk nesapratu jēgu, ka tiek atslēgta komentēšanas iespēja vispār – tagad tas šķiet saprotams. Ziņu portāls – read only. Lai gan to neatbalstu šeit, tomēr izskatās, ka daudzi tā gribētu.

    #239740
    Wuu
    Participant

    Vemti gribas…

    #239741
    TrakaisKursis
    Participant

    shady wrote:

    TrakaisKursis:

    Kas tavuprāt ir “IT” ziņa un kas nav? Telekomunikāciju uzņēmums ir saistībā ar IT. Pat ja tā nebūtu – portālā publicēt var ne tikai IT Ziņas (ar adminu akceptu) vai arī izvēlēties citu kategoriju zem foruma sadaļas. Bez tam, šī nemaz neatrodas ziņu kategorijā, bet gan PR. Un vārds (“IT”) portālā nozīmē tikai to, ka šeit galvenokārt (nevis tikai un vienīgi) ziņas un raksti ir sastopami par IT tēmu.

    es jau neko, tikai #00FF00 kādreiz bija zaļāks

    #239742
    root
    Participant

    TrakaisKursis wrote:

    es jau neko, tikai #00FF00 kādreiz bija zaļāks


    Tas tāpēc, ka ziņas pārāk aizdrstas ar preses relīzēm…

    Ja tu nebeigsi kasīties, tas ātri beigsies ar kārtējo banu uz ilgu termiņu. Negribi lasīt PR – ignorē un ieslēdz tabu “Ziņas” vai “Raksti”. Bet sakarā ar PR administrācija tevi neuzklausīs. Tas vajadzīgs portālam un basta.

    #239743
    Wallaby
    Participant

    Pagaidi nedaudz – kad tiks nodibināta SIA “Notepad”, nodibināti kontakti ar firmām, tad tu lūgšus lūgsies pēc šodienas…

    Jo tad būs plašs ziņu klāsts – par Samsung, par LTK, par LG, par Tele2, par Samsung, par LTK, par LG, par Tele2, par Samsung, par LTK, par LG, par Tele2, par Samsung, par LTK, par LG, par Tele2…

    #239744
    samurajs
    Participant

    Wallaby: kamēr es te esmu – vienmēr būs sakarīgas ziņas attiecīgā sortimentā. PR ir nodalīti nost. Vai kādam grūti piespiest tabu “Ziņas”? Varu pamācību ievietot.

Tiek skatīts 1 ieraksts (no 16 kopumā)
  • Jums ir jāpieslēdzas sistēmai, lai varētu komentēt šo tēmu.
Jaunākais portālā