Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Off-topic › Telefons prasa PUK. _help_
Man tā nejauši sagadijās tā, ka pāriz reizes nepareizi ievadiju PIN kodu un telefons nobloķējās.
(Prasa PUK)
Esmu izmeklējies netā, nekādu iespēju atboķēt īsti nav 🙁
Varbūt ka kāds var palīdzēt ?
Sony ericsson: K220I
IMEI 35619701224328-7-03
SIM: 89371 02080 71004 64091
Piedošanu, ja šādas tēmas jau bijušas, man tiešam, ļoti, ļoti vajag palīdzību.
Telefons tur ņipričom, bloķēta ir SIM.
Tur jau tā liela, ka man tādu papīriņu nav 🙁
Zinu, ka kur netā var dabūt kodu, nevaru atrast.
IR taču jābūt kaut kādam savādākam veidam, kādreiz vēl varēja atbloķēt netā, norādot IMEI, taču šādu iespēju īsti
nevarēju atrast..
Nu nevar un viss, ej pie operatora pārstāvjiem, paprasīs tev šādus tādus datus par pēdējiem 2 mēnešiem (visvairāk zvanītie nr, papildināšanas summas un datumi)
Paldies par to pašu.
konsultantanti konsultē nevis prasa konsultāciju 😀
Taisnība, bet ne šajā portālā.
katraiunikāls
So, ja nevari operatoram pierādīt, ka tas ir tavs numurs, sim metama un numurs jāmaina.
Dll, Latvijā var noportēt priekšapmaksas numuru pie cita operatora, ja ir pati SIM karte un telefona numurs zināms. Uzkrātais kredīts gan pa pieskari aizies.
es domaaju, ka baarzdinjam ar steigu jaademisionee!
Iz pieredzes
AlienZ
Tas nozīmē, ka Bitei par vienu jaunu klientu būs mazāk.
rasty
Ja padomā ar galvu, tomēr 9 reizes: 10.reize nobloķē karti.
Pārejot pie cita operatora, nekādas kodu kartes nav nepieciešamas. Vienīgais, kas vajadzīgs, ir uz sim esošais numurs. Nosaucam un gaidām tās 5dienas, līdz būsim pie cita operatora.
Preses relīzes