Sākumlapa › Forumi › Sakaru tehnika › Operātori un Sakari › Un vel nedaudz par telekoma montieriem
Labi ka vispār bija uz vietas velviens AirRouter, ko uzlikt tai telpā. Būtu vel iesmērējuši savu kaukādu pa 80€, kā te firmai iepriekšējā rakstā. Appisēju kantoris sranijs.
Telekomā par montieriem ņem jebkuru… Kas ir Cat5? Kabelis. PIEŠ…EMTS!
uz rokas
Lai neaiztiktu pakalpojuma cenas, ņem visādas vasjas ar sjavām kas ir ar mieru pa minemālo strādāt, bet protams no profesionālas saprašanas tur ir maz… zin tik kā vadus pārgriest un pievienot modēmus/rūterus pie elektrotīkla….
Konkurenti valstiskā līmenī nav un pilnīgi pie kājas viņiem ko betons vai azbests domā… 😉
Pēc ~30min zvana jaunkundze un saka: “Nē problēma Jūsu iekšējā tīklā – mēs savu modemu redzam!” Es saku: “nih**a – varu sapingot Jūsu gateway, bet tālāk gan nekas neiet” Nākamā atbilde mani šokēja tik ļoti, ka kādu pusminūti nejēdzu neko atbildēt: “Nu kā gateway taču rakstās Jūsu rūterī – tātad Jūsu problēma!” Pret tik dzelžainu loģiku man vairs argumentu nebija, noņurdēju, ka rīt pieslēgšos pa taisno un pārbaudīšu.
Protams, ka problēma bija viņu galā. Nākamajā dienā atbrauca meistars un salaboja, bet nepamet sajūta, ka mani uzskata par pilnīgu dauni, kuram var spraust ausīs visādus batonus, lai tikai pašiem nebūtu jādara nekas.
Es arī neiebilstu, ja mani atšuj ar kaut kādu jēdzīgu argumentu, bet nu ne jau tupa *irst. Š is bija tāds saīsināts sarunas variants, bet es ar to skuķi diskutēju savas 5min par to, kas ir Gateway, viņa tā arī līdz pat sarunas beigām palika pie sava – viņu gateway ir mana problēma… es biju reāli nikns.
Bet ja tā notiek tad piefiksē tā pamuļķā operatora vārdu un iepostē šeit. Zinu kam pārsūtīt. Tapēc ar 177 man problēmu nav, problēma ir ar neiznēsātiem montieriem.
Ja tur TAGAD ir kāds nejēga, tad tas ir jāziņo, lai atlaiž nahuj.
tikai nezinu kā tikt tajā iekšā, lai nomainītu paroli
Preses relīzes