Sākumlapa › Forumi › Citas tēmas › Viss pārējais › Vai ir iespējams LV dabūt MPG Boost
[img]
Netaisīt lūdzu flame warus! Viss uz savas ādas(un vēl 3 autiņu ādas) parbaudīts, ka darbojas bez probļēmām.
Personīgi uz pilnu bāku ~100km tālāk varu nobraukt atkarībā vai šoseja vai pilsēta.
Pudelītē pēdējie ml, dabūta sen atpakaļ, ka biju U.K. vajag jaunu pudelīti. 😀
[img]
Personīgi uz pilnu bāku ~100km tālāk varu nobraukt
Uzkožot pareizās sēnes, var ne tikai to paveikt . Kā man patīk, ka it kā pieauguši cilvēki vēl tic pasakām :D.
Pielejot bāku līdz lūpai. Tiek braukts ar kruīzu – 95km/h sestajā ātrumā šosejas režīmā braucot pa vienu un to pašu šosejas maršrutu kura kopgarums 660km.
Veicot maršrutu
bez piedevas kompis rāda 300-320km atlikuši (avg 5.7L/100km)
Ar piedevu 390-410km atlikuši rāda. (avg 5.2L/100km)
Uz papīra autiņam šosejas režīmā 4.9L/100km rakstīts.
Un ne es vienīgais sajūtu atšķirību!
Esmu redzējis reālas bildes no servisnieka ko viņš ir bildējis kāds izskatās dzinējs iekšā pirms(nācās vārstu blīves tur tam autiņam mainīt tapēc taisīja vaļā) tur pavērās neglīts skats 99 gada autiņam, tīri viņš sevis intereses pēc šādu testu uztaisīja, vopš izbrauca 10 bākas pievieojot šo piedevu attaisīja vēlreiz un iekšā, praktiski kā jauns dzinējs neko citu nedarot.
Tapēc, kā jau minēju savus dumjos aprobežoto prātiņu aizspriedumus lūdzu paturiet pie sevis!
ja nezinat ko produkts, dara lūdzu izglītojaties nevis bezjēgā anonīmi bravūrīgi pļūt sūdus.
Kā tev šķiet – ja tiešām būtu tāds efekts, kurš no variantiem sen jau būtu aktivizēts:
1. Degvielas tirgotāji un autiņu ražotāji būtu panākuši, ka to aizliedz (jo ja tiešām ļautu ietaupīt degvielu un ilgāk iztikt bez motora remonta, tie būtu reāli zaudējumu), vai
2. Š olīdzekli sen jau lietotu visi autoīpašnieku, bet ražotājs/izstrādātājs “peldētos” miljonos ?
Tas ir tāds pats “uzlabotājs”, kā uzlīmes uz mobilā, vai tabletes, kuras mēneša laikā bez kādas piepūles un diētām resnīti padara par slotaskātu. Uz žoga arī daudz ko raksta, bet kas aiz tā atrodas 😀 ?
Bet par tēmu – lieto normālu degvielu un iemācies normāli braukt – ietaupīsi ne to vien.
Tapēc, kā jau minēju savus dumjos aprobežoto prātiņu aizspriedumus lūdzu paturiet pie sevis!
ja nezinat ko produkts, dara lūdzu izglītojaties nevis bezjēgā anonīmi bravūrīgi pļūt sūdus.
Vispār jau vajadzētu sākt pašam ar sevi… brīnumlīdzeklis, njam.
Debilizētā pasaule, kas tic katram uzrakstam par “labāks”, “jaudīgāks”, “ekonomiskāks” bez nekādas izpētes vai painteresēšanās par attiecīgo tēmu. Bet nu jā, mūsdienās jau tas ir pārāk daudz prasīts.
Kāds ir reāli mēģinājis?
😉 Latvijā normalu tīru degvielu grūti dabūt jo visi kā viens šeit atšķaida degvielu līdz maksimumam un tad arī lielajās cisternās pievieno pievieno šāda tipa piedevu lai nomaskētu atšķaidīšanu un mākslīgi paaugstinātu cenu, jo redz ‘futura’ vai ‘miles’ un viens otru cenšas parspēt reklāmās it kā būtu atklājuši jaunu planētu.
Pagājušovasar draugs ar dīzeli no UK atbrauca brīvdienās uz LV, viss autiņam bij kā nākas, ielēja statoilā, pēc 500m uz zaļā iespieda un naturāls melns dūmu mākonis ar piedevām palika uz ielas, ielēja nestē – taspats, lukoilā – taspats. Stāv idlē un uz zāles melns pleķis paliek no izpūtēja. Pienāca brīvdienu beigas lai meiģinātu vēl kādu staciju un aizbrauca atpakaļ uz UK, tur neierastā dūmošana pazuda nobraucot 2 bākas.
Secinājumi – šeit degvielas kvalitāte ir zem pašas kritikas!
Nezinu par citiem 100un1 ‘katalizatoriem’ veikalu plauktos, bet zinu ka šitas reāli strādā, so, neesmu nekāds naivais, bet lietoju parbaudītu vērtību!
Ķipa domā šādu piedevu izgudroja ‘kaimiņu Jānis?’ – NĒ! Š ie produkti ir to pašu naftas magnātu kabatā, tātad viņi pilnībā neko nezaudē, tieši iegūst jo vēlviens papildu produkts kuru tu un 1 000 000 citi pērk un tas ir viens no vecu vecajiem trikiem – paaugstināt degvielā oktānu lai dabūtu jaudīgāku sadegšanas liesmu/jaudu lai dzinējam mazāk būtu jāpiepūlas un uz papīra varētu uzrakstīt maģiskos patēriņa skaitļus.
Vai izmantot vai nē tas jau katra gribēšanā. Es izvēlos uz bāku ~9eur ietaupīt. Pudeles daudzums ir domāts uz 1tonnu degvielas, so teorētiski matemātiski pareiķinot 150e ietaupu (-40e) par piedevu, tīru 110eur naudā uz pudeli dabūnu kabatā lejot stacijā degvielu kā vienmēr tik pirms tam iešpricejot 2ml piedevu + dzinējs un sistēma autiņam tīra.
Daudzi pazīstami bendzīna un dīzeļu autiņi nobraukuši 10k+ un brauc vēljoprojām ar šo un nekadas problēmas nav radījis, kā tikai attīrījis sistēmu un dzinēju.
Kā mineju, grib tic grib nē, bet ja pats nav meiginājis, diezgan muļķīgi gudri pirst topikā.
Par Molylatu – tā ir piedeva, kas satur molibdēna disulfīdu. Š is pēc uzbūves ir ļoti līdzīgs grafītam, taču iztur augstas temperatūras un lielākas slodzes. Savulaik to lietoja sacīkšu dzinējos, pie pērjaukšanas iesmērējot šāles u.c. slīdgultņus, bet, kad izdomāja, kā dabūt eļļā stabila koloīda veidā, tad vienkārši kā kā eļļas piedevu. Knifs izgudrots Latvijā – sākumā to lietoja kuģu dzinēju mehāniķi; uz sauszemes pirmais bija leģendārais motobraucējs Kārlis Ošiņš, kam šis firmas noslēpums ļāva motocikla dzinēja apgriezienus pacelt PSRS tehnoloģijām neiespējamos augstumos un vairākus gadus vinnēt valsts čempi. Astoņdesmito gadu sākumā pats to taisīju laboratorijā priekš sacīkšu braucējiem. Īsi sakot, tas mazina motora berzi, novērš ekstremālas situācijas (smērvielas kārtas pārspiešanu lielās slodzēs un sekojošu gultņa “apraušanu”, kas parasti arī nozīmē motora beigas), uzlabo ilgmūžību un kādu nieku degvielas arī ietaupa – tur gan ir procenta daļas, max. kādu %, ne jau nu pus bāka uz paņēmienu.
2. Latvijā pa defaulto ir sliktāka degviela. Nevar salīdzīnāt ko ielej VÄ€cijā ar to, ko lej Latvijā. Pat poļiem labāka kvalitāte degvielai.
3. Š ie piejaukumi, daudz neko nedod, ekonomiju toč necels dramatiski. Motoru no izdedžiem, protams, nedaudz attīrīs, tas fakts, bet ieslēdz smadzenes un padomā ko tas izdara ar moderna dīzeļa sprauslām ar laiku. Viela nav no tām draudzīgākajām un bojā sprauslas.
Š itādus mēslus cilvēki pārsvarā pielek pirms skates kādas 2 bākas. Lai nedaudz iztīrās dzinējs, bet reāli nedrīkst gāzd visu gadu iekšā. Tas tā. Un vēl visām šīm figņām ir viens sastāvs, kvalitāte tik mainās no proporcijām.
TÄ€lāk gudrīša cilvēks, kurš uz to Igauniju braukāja, a Tu vēja virzienu, spēku ņēmi vērā? Tas ar šo to ietekmē. Kā arī kompim būtu pie vienas vietas ko ielej sistēmā, viņš tā pat rēķinātu vienādi, jo dators nezin, cik laba/slikta degviela ielieta. Viņam dzezī iestrādātas ir gaisa/degvielas attiecības kuras jālaiž sistēmā. Tas tā, starp citu. vienkārši Tu izjustu piesliktas degvielas, ka auto ar šo miksli tāds slābanāks ir.
Sāpīga tēma protams, vsi grib pierādīt savu taisnību.
Bet realitāte ir, ja tas tiešām strādātu, tad to sen būtu aizlieguši nevis pārdotu staķikos un rimučos.
Ja tas tiešām būtu tik labs, tad sen pārdotu par x3 cipariem. Kā arī auto ražotāji sadalītos 2 nometnēs. Ekskluzīvo auto ražotāji ieteiktu šo liet iekšā, jo tad tavs Ferrari un Lamborgini būtu vēl mē’mi krutāks, ātrāks, utt. Bet tāds opelis teiktu, ka garantija nebūs motoram, jo čakarē visu ko var izčakarēt un ka tas piemaisījums der tikai sporta motoriem. Reālais ieguvums ir no E85 , kurš tiešām labi deg un ko izmanto sportā. Ekonomijas nav, bet jauda no tā paša degvielas daudzmuma ir labāka un vienmērīgāka detonācija, kas savā zinā taupa dzinēju.
Tā ka šīs šņagas vietā nedaudz modificētu ecu mašīnai un e85 gāztu iekšā.
Paldies par precizējumu un zinošu pierādījumu tam ka ar pasaciņām te maz sakara. Savu ietaupījumu esmu uzrakstījis ar vēlamo produktu, protams nav tā ka tagad braucu uz gaisu, bet sava daļa ietaupījuma pastāv un kapēc gan neietaupīt ja ir tāda iespēja.
Ta jau laikam šeit neviens nezin kur dabūt, alibaba kko uzraku no krievijas laikam ķip, bet cik droši var uzticēties alibaba(reģistrācijas e-pasts 2 dienas jau nāk) un vai no RU sūtot nav kkādas muitas maksas vēl?
Emm tapec rakstiju NO – LIDZ nevus stabilus skaitlus jo ir daudz apakrtejie faktori kuri ietekme radijumu, katru reizi tada amplitudā radija.
Nu tad jau labāk pielej gandrīz pusbāku ar dīzeli un puslitru 98.!
Klauni ir šīs valsts iedzīvotāji, tikai nezkapēc cirks ir tikai 1, nestrādājošs, un ēka brūk kopā.
Preses relīzes