Akcijā nepiedalījos (un netaisījos), bet piekrītu par tās simbolisko nozīmi… tiem, kas ikdienā neprot dzīvot, resursus izmantojot saprātīgi. Tiem, kas domā, šādas akcijas nevajag.
Piemērs no citas sfēras. Mūsu ģimenē ir iegājies pārtiku pirkt tieši tik, cik vajag… nevis kā vieni otri paziņas, kas mūžam čīkst par naudas trūkumu (reālu!), bet pusi nopirktā izmet atkritumos. Un neteikšu, ka neesam paēduši; ne tuvu.
flasherr: lielāks ledusskapis vai TV ne vienmēr nozīmē, ka tas ir rijīgāks. Cita starpā, piekrītu tev arī par to nepirkšanu – jo tu biji ļoti būtisku lietu pateicis – preces ar lielu iepakojumu! Tas tiešām besī – kaukāds maziņš štruntiņš, bet iesaiņots tādās plastmasās un kartonos, ka pati prece tur burtiski pazūd! Un – jāpērk un jāpatērē ir to, ko gribas, taču rūpīgi jāizsver, vai patiešām vajag (nevis vai var bez tā iztikt – tur ir starpība). Tieši tas “pēkšņās iegribas” patēriņš ir tas slogs, no kā vajadzētu tikt vaļā vispirms. Diemžēl tas ir raksturīgs izteikti nedomājošiem cilvēkiem, kurur visgrūtāk ietekmēt ar saprātu, bet uz ko sekmīgi strādā visa marketologu un reklāmistu orda 🙁