Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Raksti › Vairāki kodoli un mazjaudas zobu sāpes?
Lai patērētājiem ļautu orientēties ieguvumos no daudzkodolu procesoriem, Intel piedāvā uzskatāmu tabulu ar tām multivides un ražošanas programmām, kā arī spēlēm, kas draudzējas ar daudzkodolu procesoriem. To, starp citu, nav īpaši daudz. Skatieties paši:
[img]
[img]
Luxology Modo ir 3d modelēšanas programma nevis spēle.
Nu ko… akmens Intel dārziņā…
Taču vai vienmēr šī izvēle attaisnojas, īpaši ja atminamies, ka atsevišķos gadījumos (gadījums ar World of Warcraft bija visskaļāk izskanējušais) tas rezultējas straujā veiktspējas kritumā.
Gribu redzēt kaut vienu cilvēku, kas mūsdienās tagad pirks vienkodolnieku…
Un WoW’s protams to problēmu nopačoja pāris dienu vai stundu laikā.
Taču vai vienmēr šī izvēle attaisnojas, īpaši ja atminamies, ka atsevišķos gadījumos (gadījums ar World of Warcraft bija visskaļāk izskanējušais) tas rezultējas straujā veiktspējas kritumā.
Gribu redzēt kaut vienu cilvēku, kas mūsdienās tagad pirks vienkodolnieku…
Un WoW’s protams to problēmu nopačoja pāris dienu vai stundu laikā.
zini, tu būsi izbrīnīts – tādu ir pieteikami daudz. pat darba vietās, kur IT daļas “neskaita savu naudu”, uzstāda vienkodolniekus. tā kā nereti daudzkodolniekos ir salikti kopā vairāki mazjaudas kodoli, ir cilvēki, kas labāk izvēlas vienu pamatīgu rumaku, nekā četrjjūgu ar četriem kleperiem. WoW es pieminēju ilustrācijai, ka ja programmatūra nemainās līdzi dzelžu iespējām, tad nav jēgas no dzelža. WoW tā bija goda lieta izlaist labojumu, bet cik ir tādu programmu, kuras izstrādātāji izlemj lieki netērēties, un aizvien nav realizējuši daudzkodolu atbalstu? Tad nu sanāk tā, ka varbūt tev procesorā ir, piemēram, 4 Celeron kodoli, kas kopā ir vērā ņemams spēks, bet atsevišķi – diezgan apšaubāms sniegums, un lietotājs nespēj saprast, kāda velna pēc viņa iepriekšējais Pentium 4HT darbā ar programmu izrādījās daudz ņiprāks.
Bet cepums par šo un pēdējo intelrakstu.
juhuu 3ds max un Maya, photoshops un adobe lightroom ir saraksta 😀
Maxim un Maya nemaz nedrīkst nebūt.
Pašiem jums akmens. Tur iekavās pierakstīts Tool/Middleware. Značit, tūlis atbalsta šo iespēju. Visticamāk, spēles, kas izmanto šo tehnoloģiju, arī to izmanto. Diez vai šī info ir domāta jūzeriem enīvej.
Tikuntā akmens intel dārzā 🙂 , ka tik slinki, ka nevarēja uztaisīt atsevišķu sarakstu, nevis bērt spēles ar programmām kopā.
Preses relīzes