Pēc analītiķu IDC kārtējās atskaites uz 2015. gada jūniju valkājamās elektronikas tirgu pasaulē regulē vien divas firmas – Fitbit un Xiaomi. Līderis Fitbit šogad ieviesis trīs jaunus modeļus aktīva dzīvesveida cienītājiem – Charge, Charge HR, Surge (ievērtēt šeit). Savukārt Xiaomi izrāvies uz otro vietu ar vienu vienīgu modeli Mi Band. Š is fitnesa trekeris nav ļoti advancēts, bet ir īpaši lēts – maksā vien pārdesmit euro. Tāpēc arī skaitās visvairāk pirktais pasaulē.
Garmin ražo daudzus modeļus visdažādākajiem sporta veidiem. Lielākā daļa ir ar iebūvētu GPS, un prot ierakstīt monitoringa rezultātus. Sortiments – šeit. Samsung 5% tirgus daļu iekarojis ar Gear sēriju: Gear, Gear 2, Gear Fit, Gear 2 Neo, Gear S, Gear Live. Varētu būt lielāks noiets, ja nebūtu obligātās prasības viedpulksteņus sajūgt tikai ar dažiem jaunākajiem Samsung tālruņu modeļiem. Piecnieku noslēdz mums mazāk pazīstamais Jawbone. Pēc Jawbone uzreiz seko pazīstamie Sony un Pebble.
Par īsti objektīviem šos statistikas datus nevar nosaukt dēļ Apple čammāšanās ar superstilīgo viedpulksteni Apple Watch. Jā – tas ir dārgs, bet ābolfaniem jau naudas netrūkst. Pēc jaunākajiem datiem šie smukumrīki nonākšot ābolveikalos apmēram uz Jāņiem.
[img]https://notepad.lv/userpix/28_wearables_1.jpg[/img]
[img]https://notepad.lv/userpix/28_gar_2.jpg[/img]