Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Raksti › Vēl viena Windows XP optimizācija ob1 stilā
Tu šeit nēsi nekāda autoritāte. Par ķirzaku – Ðе пугай ежа голой жопой!
[img]
..partīcijas, kuras atrodas fiziskā diska ārmalā nav ātrākas, ātrākas ir tās kas atrodas tuvāk centram
(izcēlums mans)
ÐеувÑзочка вышла: It is fact that the data transfer from the outer tracksinner tracks
Da nevajag nekādu cietņa teoriju. Atcerēsimies ķēžu karuselī (nu, to, kur mēs bērnībā iekāpām ķēdēs iekārtos sēdekļos un tad visu to pasākumu iegrieza) – kur ātrums būs lielāks? Tālāk no griezes apļa centra vai tuvāk tam?
Atcerēsimies ķēžu karuselī (nu, to, kur mēs bērnībā iekāpām ķēdēs iekārtos sēdekļos un tad visu to pasākumu iegrieza) – kur ātrums būs lielāks? Tālāk no griezes apļa centra vai tuvāk tam?
Cik atceros bērnību, sākumā karuselis griezās lēnāk pēc tam arvien ātrāk. Jo ātrāk griezās jo vairāk ķēdes ar sēdekļiem atālinājās no apļa centra centrbēdzes spēka ietekmē. Tādēļ domāju šis piemērs neder.
Un vai ar cietņiem viss ir tik vienkārši.
[img]
Tik plopesolam droši vien vienalga nederēs skaidrojums. Jams no tā karuseļa izskatās, ka lidojis ar galvu pa priekšu.
Ja nu galīgi neticās, ka, lai cik maģisks nebūtu iemesls, tā vienkārši IR, tak katrs āmurs ar HD Tune (vai līdzvērtīgu rīku) var tak paņemt un pārbaudīt. Cik tur tā darba!
Es jau neiebildu pret to ka ārmalā ātrums ir lielāks, bet tikai domāju ka karuselis kā piemērs šeit neder.
Iekšmalā sēdošais Tuvāk griezes apļa centram (piemēram, sprīdi no centra) nostiepj kociņu uz leju. ārmalā sēdošais Tālāk no tā tieši tāpat nostpiej kociņu uz leju. Pēc 1 apgrieziena izmēra zemē izveidojušos loku garumus. Pieņemam klāt apziņu, ka uz 1 metra var izveidot aptuveni konstantu skaitu sektoru.
usver
Nē, runa gāja par ķēžu karuselī (nu, to, kur mēs bērnībā iekāpām ķēdēs iekārtos sēdekļos un tad visu to pasākumu iegrieza) tur nav iekšmalā sēdošo, nu vismaz es tā atceros. Drīzāk kā piemērs būtu labs – rotaļu vilciņš.
Preses relīzes