Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › Raksti › Veļasmašīnas: cik ātru centrifūgu vajag?
Mans visnīstākais veikals ir “TOPO CENTRS”, ieteiktu iet ar līkumu šiem veikaliem.
Par to nav jāstrīdās šeit…
Man viereiz gadījās tā. Ieeju RD-Electornic veikalā. Skatos uz PC, kas tirgojās. Minimāli aprakstīts. Domāju pajautāsu konsultantam, kas pa iekšam. Atrodu to konsultantu un sāku prasīt viņam. Pēc 2 teikuma viņs jau dodas uz noliktavu pēc grāmatiņas, lai nosauktu man cik liela ir Int. video karte. Labi, man jau sāk patikt, domāju paņemšu vēl uz mulķi. Prasu, kādas firmas atmiņas moduļi ir tajā PC, šamais atkal dur uz noliktavu. 😀 Beigās pateicu, ka šādu PC neviens tā pat nepirks, dēļ augstās cenas un nepietiekamas preces informācijas.
Mans visnīstākais veikals ir “TOPO CENTRS”, ieteiktu iet ar līkumu šiem veikaliem.
nu par to pirks/nepirks vareetu striideeties, jo galugalaa viss ir atkariigs no paardeveeja.
P.S. Pastāsti lūdzu, no kurienes nāk LG gultņu smērs? Vai arī, cik puteklīši kvadrātmetrā drīkst atrasties Samsung Electronics telpās.
P.P.S. Nav RD darbiniekam jāzina, kas ražo RAM priekš HP Pavilion datora… Bet ja zin, tas tikai pluss… Nezin… Tev ir internets 🙂
P.P.P.S. Viss tomēr atkarīgs no mūsu attieksmes… Taisiet vienkāršākas sejas… būs labāk dzīvot
mozz tev veel kurpes notiiriit? paardeveejs ir taads pats cilvis kaa tu, izlepushais “pacient” 🙂 taa kaa – jaaizturaas vienam pret otru ar cienju.
Vari tur aizbijdināties cik gribi.Atrodoties darba vietā,katram ir savas tiesības un savi pienākumi.Ja pārdevēja pienākumos ietilpst pienākums notīrīt tupeles,tad arī tīrīs-basta.
Ja pārdevējs godprātīgi veiks savus tiešos pienākumus,tad neviens nebūs neapmierināts.Vai tiešām to ir tik grūti saprast.
Un vēl.Normālā veikalā parasti pārdevēji/konsultanti ir sadalīti pa sektoriem(Jānis-TV,Juris-veļas automāti ect…)Bet ne tā,ka viens pārdevējs/konsultants uz visu veikalu.Nu tad arī nav brīnums,ka no visa pārdevējs/konsultants zina virspusēji.Vot čoms rukāja RD Elektronic.Kādas stulbības tik nav jaborē pircējam,lai prece tiktu pārdota.Blīns!Ja patērētājs atnes uz veikalu atpakaļ tehniku,un pieprasa atgriest naudu.Ok.Bet ja pēc tam no augšas nāk rīkojums atgriesto preci likt atpakaļ plauktā un tirgot it kā nekas nebūtu bijis!!!Tad jau tas ir bezpriģels.
mozz tev veel kurpes notiiriit? paardeveejs ir taads pats cilvis kaa tu, izlepushais “pacient” 🙂 taa kaa – jaaizturaas vienam pret otru ar cienju.
Vari tur aizbijdināties cik gribi.Atrodoties darba vietā,katram ir savas tiesības un savi pienākumi.Ja pārdevēja pienākumos ietilpst pienākums notīrīt tupeles,tad arī tīrīs-basta.
Ja pārdevējs godprātīgi veiks savus tiešos pienākumus,tad neviens nebūs neapmierināts.Vai tiešām to ir tik grūti saprast.
es te taakaa necenshos aizbildinaaties, a probleema saprast laikam ir tev – kur te ir kaads koments, ka kaads atsakaas pildiit savus pienaakumus? Un gruuti apjeegt, ka paaredeveeja pienaakumos nu nekaadi nelien kurpju tiirishana – tas jau ir pavisam cits klasifikatora kods imo.
un ja tu man ienaaktu veikalaa un paprasiitu, kaadi gultnji ir konkreetai veljasmashiinai, es apsardzi izsauktu.
man nāk prātā gadījums Rīgā kad iegāju Elkorā jautāt par videokameras fīčām.
Tur kaut kāda (sorry) debīla konsultante (nu diez vai nebija kāda apkopēja pārģērbusies) (vēlreiz sorry). Š ī metās uzreiz pie datora skatīties to pašu ko es jau biju vakardien skatījies. Kad saku kad esmu bijis sony.ru lapā, un man vajag kaut ko vairāk par sausu info, seko atbilde – diez vai jūs te varējāt VISPÄ€R
Kad ieraudzīju ka ekrānā IE uzlikti vissīkākie burtiņi un šī ļoti nomocās kaut ko izlasīt LCD ekrānā, pateicu lai nomaina uz lielākiem – tur tak acis var izmežģīt. sekoja arkārtīgi apgrūtināta cilvēka nopūta. un kad es ieraudzīju ka šis cilvēks neprot rīkoties ar lapas meklētāju – man viss tapa skaidrs. – pie šitik kompetenta cilvēka vairs klāt neiešu.
visu laiku domāju, ka cilvēkiem interesē elektro un ūdens patēriņš
Tad tik domā vien tālāk! Pirmā vietā – konstrukcijas drošība, tikai tad viss pārējais. Ko dos tev lielais elektro/ūdens taupītājs, kurš pēc gada atņirgsies?
Iesaku visiem – tikai netaupiet to ūdeni! Pēc slikti izskalotiem mūsdienu ķīmiskajiem veļas pulveriem varēsiet kasīties, it kā jums būtu blusas…
Bet ja sliktas kvalitātes izstrādājumu dabūsi vest uz to pašu garantiju – redzēsi, cik tas tev būs patīkami! Nav jau pūciņa! 😀
-Mūsu pilsētiņā apmetās uz dzīvi pensionāri(amīši/latvieši).
Vajagot redz viņiem uzstādīt veļasautom.,žāvētāju.
Protams tika piegādāts”AEG”.Pensionāri brīnās,kapēc tik daudz pogas verķim!?..
Saka:
-Mums Amerikā pāris pogas,nospied,un viss notiek.
Redz!Amīšiem ir cits tirgus.Te cits.(Zviedri tāpat preces ražo savam tirgum,un serviss viņiem cits)
Š eit Latvijā,joprojām iesaku pirkt vešmašīnas ar minimāliem pribambasiem!!!
Principā vešmašīna ir motors ar mucu(Rīga-13:))
800 apgriezienu par maz, sanāk vēl pamitras
1000 ir tīri ok
1200 par daudz sausas un saburzītas 🙂
Es paņēmu Whirlpool 1000 un ir ok 🙂
Man pašam ir galīgi sūdīgs automāts:)
Tā pat arī drēbnieks-bez biksēm staigā:)
Lai visiem nākamo gadu AEG!!!
Preses relīzes