Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › PR › Virtuālajam eParakstam iespējams pieteikties arī Latvijas Universitātē
Š is Rīgā ir jau 12. un pašlaik pilsētas centrā vienīgais virtuālā eParaksta klientu apkalpošanas centrs. Kopumā visā Latvijā nu ir jau 59 klientu apkalpošanas centri, kur iedzīvotāji var vērsties, lai apstiprinātu savus pieteikumus virtuālā eParaksta saņemšanai.
Pašreizējā kārtība virtuālā eParaksta saņemšanai paredz, ka persona, kas vēlās sākt lietot virtuālo eParakstu, portālā
Līdz šim pieteikumus bija iespējams apstiprināt bibliotēkās, kā arī divos uzņēmumos, kas arī savā klientu apkalpošanas procesā ieviesuši oficiālu elektronisku saziņu.
„Klientu apkalpošanas centrs ir vieta, kur mēs kā pakalpojuma sniedzējs ar savu sadarbības partneru palīdzību un starpniecību pirmo reizi pārbaudām sava klienta identitāti. Latvijas Universitātei, kā nākamo iestāžu vadītāju, juristu, grāmatvežu, datorzinību un citu nozaru speciālistu šūpulim kļūstot par virtuālā eParaksta klientu apkalpošanas centru, ceram, ka beidzot studijas un uzsākot darba gaitas nozaru speciālistiem kā pašsaprotama būs oficiāla elektroniska saziņa,†uzsver LVRTC valdes priekšsēdētājs Jānis Bokta.
„Jaunā virtuālā eParaksta integrēšana ikdienā ir loģisks solis. Mēs vēlamies, lai beidzot studijas absolvents būtu maksimāli konkurētspējīgs darba tirgū un arī biznesa vidē. Mūsdienās, kad viens no konkurētspējas rādītājiem ir arī spēja ātri un efektīvi sazināties un kārtot darījumus, priekšroka ir tiem, kas oficiālus darījumus var nokārtot dažu minūšu laikā, nestāvot rindās, netērējot savu vai partneru laiku dokumentus nogādāšanai adresātam,†norāda Latvijas Universitātes Studentu servisa direktora vietniece Inese Leduskrasta.
Jaunais virtuālā eParaksta klientu apkalpošanas centrs atrodas Latvijas Universitātes galvenajā ēkā Raiņa bulvārī 19. Studentu servisa telpās (125.telpa).
Preses relīzes