Ļoti drīz gaidāma īpaši agresīva reklāmas kampaņa, jo Microsoft budžetā Windows 8 popularizēšanai ieplānots 1,5-1,8 miljardi USD. Š obrīd gan vēl nav zināms, kā konkrēti šo naudu iztērēs, bet fakts ir tāds, ka iepriekšējam Windows 7 tika atvēlēts trīs reizes mazāk. Windows 95 reklāmai savulaik iztērēja 200 miljonus.
Pēc analītiķa Roba Enderle ironiskajiem izteikumiem šādas summas drīzāk piederas priekšvēlēšanu maratonam, nevis programmplatformas bīdīšanai. Savukārt citi analītiķi Windows 8 ceļ vai debesīs: radīt vienotu platformu stacionārajiem un planšetdatoriem esot ļoti prātīgs risinājums, un Metro ar RT esot nākotne.
Tomēr Windows 8 visai kardināli atšķiras no saviem priekšgājējiem, un kā to uztvers meinstrīma patērētājs – to vēl nezin neviens. Tāpēc arī laikam tik daudz atvēlēts reklāmai.

[img]https://notepad.lv/userpix/28_p9141038580x32611_1.jpg[/img]
Avots 1 u.c.