Ir vēl pasaulē labi cilvēki. Kompānija CD Projekt Red ar savu jaunāko meistardarbu Witcher 3: The Wild Hunt rāda, ka ir iespējams būt patērētājam draudzīgi, pie viena arī sasniedzot augstus panākumus. Brašie poļi ir izdarījuši to, kas Ubisoft vai Electronic Arts nerādītos pat šausmīgākajos murgos: izvairījās no kaitinošajiem pre-order bonusiem, katru nedēļu izdod divus bezmaksas DLC un pati spēle pieejama bez jebkādas DRM aizsardzības.
Rezultāts neizpaliek- Witcher 3 ir viena no vispārdotākajām spēlēm šogad. Konkrētus skaitļus ir sarežģīti aprēķināt- spēle pieejama uz PS4, XBONE un PC, vēl jo trakāk, pēdējai minētai platformai to var iegādāties arī neskaitāmos videospēļu tirgus plačos internetā, kas praktiski padara neiespējamu provizorisku statistikas apkopojumu. Taču, vērtējot, cik pozitīvas ir bijušas recenzijas, kā arī vispārējo “hype” dažādos forumos, skaidrs, ka tā būs pretendente 2015. gada labākās spēles nominācijai.
Protams, neviens nav ideāls. CD Projekt Red saņēma pārmetumus, ka spēle neizskatās tik labi, kā pirmajos reklāmas treileros. Kā arī būtu jāpiemin, ka ne visas spēles versijas ir bez DRM, lauvas tiesa no pārdotajām kopijām ir caur Steam. Taču laikmetā, kad kosmētiskie DLC pa 5€ ir ikdiena, kad nav iespējams palaist vienspēlētāja spēli bez interneta pieslēguma, CD Projekt Red uzdrīkstēšanās novirzīties no industrijas aizspriedumiem ir aplausu vērtas. Galu galā gan aitas laimīgi geimo, gan vilks paēdis.
[img]https://notepad.lv/userpix/4451_thewitcher3_1.jpg[/img]
Paldies, TechDirt.