Sākumlapa › Forumi › Notepad.lv › IT ziņas › PR › ZZ SUPERKOMBO – ZELTS Starptautiskajā reklāmas festivālā
Aģentūras galvenais uzdevums bija radīt spilgtu un pamanāmu risinājumu pārblīvētajam telekomunikāciju tirgum – tēlu, kas komunicētu jaunu tarifu plānu un nodotu komplekso pārdošanas ziņu, priekšplānā izvirzot cenu. Š ī uzdevuma izpildei tika izveidots SUPERKOMBO – no koka un tērauda radīts tēls ar burvīgu raksturu un īpatnēju balsi, kurā iestrādātas arī produkta cenas (0;0;1). SUPERKOMBO tika izmantots kā kampaņas galvenais vizuālis, kas runā pats par sevi.
Š ī reklāmas kampaņa tikusi augsti novērtēta arī vietējā tirgū:
– SUPERKOMBO kļuva pārsteidzoši populārs un iemīļots starp klientiem. Simtiem ziņu mikroblogošanas vietnē Twitter, blogu ierakstu, T-kreklu apdruku, rakstu. Tas tika ņemts uz publiskiem pasākumiem un preses konferencēm, kā arī plaši tika atspoguļots medijos;
– SUPERKOMBO izkonkurēja citus līdzīgus piedāvājumus;
– Piecu mēnešu laikā produkta atpazīstamība pieauga no 0%–96%;
– SUPERKOMBO palielināja klientu skaitu par 10% un kampaņas laikā arī strauji cēlās Zelta Zivtiņas atpazīstamība priekšapmaksas telekomunikāciju zīmolu starpā;
– 100 000 no 700 000 esošo Zelta Zivtiņas klientu, kas ir 14,3%, izvēlējās lietot šo produktu;
SUPERKOMBO video prezentācija:
[youtube]
12.Starptautiskais Kijevas reklāmas festivāls notika no 26. līdz 28.maijam Odesā (Ukrainā).
[img]
Preses relīzes