Tātad logojos HANZANET, skatos - viss savādāk izskatās (Piezīme: viņiem taja lapā bija paliels bardaks un navigācija iesācējam nesaprotama, tādēļ patiešām vajadzēja veikt zināmas izmaiņas). Uzrakstu lietotāja numuru, paroli, ENTER, logs parādās tāds, it kā nekad nebūtu neko rakstījis (refrešojās by default) Un tā vēl 3 reizes, pat māņticīgi mēģinot klikšķināt uz ekrānpogas "pievienoties" ar peles kreiso taustiņu.
Rezultāts - kā minēts augstāk - "sākuma" ekrāns. Zvanu uz Hansabanka, tur uzprasa lai aizsūtu ekrānattēlu. Labi, izdaru:

Tātad pamēģināju ielogoties vēl reizi, izlec logs "jūs esat 5 reizes ievadījis nepareizu paroli un Jūsu konts tiek bloķēts! Griežaties tuvākajā Hanzabankas filiālē!"
Tā es arī izdarīju, tur ar pasi operatīvi noskaidrojām, ka tas viss bija iespējams, kļūmes tika atzītas un man izsniegta jauna parole. Es no Hanzabankas datora lienu iekšā, uzreiz prasa jauno paroli aizstāt ar manu jauno, tas izdevās OK.
Tālāk ātri mēģinu caur maksājumu vēsturi veikt pārskaitījumu un kas izrādās? Vēsture tukša! Eju pie kontu operatores un prasu, kā es varu tagad zināt kam pārskaitīt, nav man tik laba atmiņa, lai iegaumētu konta numurus. Sekoja laipna atbilde: "Pieprasiet maksājumu vēsturi par konkrētu laika posmu!"
Tas palīdzēja, atradu vēsturē pirms 3 mēnešiem veiktu darījumu, bet diemžēl ar nepilnīgiem datiem. Saņēmēja personas kods nebija fiksēts, bet bez tā veikt pārskaitījumu nevarēja. Sazvanīt adresātu neizdevās, baterija otrā galā tukša, un arī tas vēl pagadījās to lekciju laikā, kuras kavēt nebūtu ieteicams...
Nu pasaule dēļ tā neapstājas, bet daktera parakstītās zāles draudzene todien tā arī nedabūja...
Vai tiešām bankas pienākumos neietilpa savlaicīgi paziņot klientiem par jebkurām izmaiņām internetbankas lietotāja saskarnē? Un vai banka ir tiesīga dzēst lietotāja pārskaitījumu datus, kaut arī daļēji? Likumā ir noteikts, cik ilgi šādiem datiem jāglabājas, un šis laiks ir ļoti daudzi gadi...