Kompis pa garantijaij

Moderatori: janis.wd, Vecākie lietotāji

encor
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 9
Pievienojies: 13 Okt 2009, 13:15
Reputācija: 0

Kompis pa garantijaij

Post no encor » 11 Nov 2009, 13:33

Nu ta manam notebook Acer Aspire 7720z kauktas notika saka neturēt akumulators no 1,5h saka tikai 15 min!! Doma ir vest uz garantiju bet tagad man ir šaubas par to garantiju!
Man standarta vinam bija Vista Home 32 bit es vinu izdzēsu jo vinai sakas kautkadi gluki un ieliku Windows 7! Nu i vot luk vai garantija noteiks ka stāv Windows 7 nelegālais vai garantija par to nepazudis ja nav istais OS!1
A neka nevar atgūt Windows vista jo itka man ir recovery partition bet es nezinu ka vinu palaist!!!

Ko iesakāt šada gadījuma!?!?!?!?

User avatar
RicoPico
Vecākais lietotājs
Atbildes: 2311
Pievienojies: 09 Jan 2009, 12:54
Reputācija: 0
Atrodas: Jūrmala/Rīga

Post no RicoPico » 11 Nov 2009, 14:11

Kas Tev liedz piezvanīt pašam servisam un pajautāt ko Tev darīt? Baidies, ka uzreiz cietumā liks, ja esi sazadzies w7?
3GHz takts frekvences viļņa garums ir 10cm

zhagis
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 186
Pievienojies: 14 Mar 2007, 08:00
Reputācija: 0

Post no zhagis » 11 Nov 2009, 14:41

Ja nav pagājuši 6 kalendāra mēneši,tad naudu atpakaļ.
Ja ir,tad nav no svara kas Tev tur virsū.
Un neaizmirsti par stingru nostāju.

User avatar
aoma
Vecākais lietotājs
Atbildes: 2600
Pievienojies: 25 Apr 2007, 12:47
Reputācija: 0
Atrodas: LV

Post no aoma » 11 Nov 2009, 16:14

Cik infantilam gan jābūt ļautiņam, lai uzrakstītu ko šādu...

Kompis pa garantijaij

un pārējais teksts vispār :mod:
viegls rokenrols pa radio

User avatar
Wuu
E-žurnālists
Atbildes: 2918
Pievienojies: 23 Aug 2008, 10:32
Reputācija: 0

Post no Wuu » 11 Nov 2009, 16:30

Tu nopirki datoru nevis OS'i, pilnīgākās muļķības.
Image

User avatar
WerNeo
Lietpratējs
Atbildes: 1805
Pievienojies: 14 Aug 2007, 01:27
Reputācija: 0

Post no WerNeo » 11 Nov 2009, 16:56

Nav ko satraukties. Maksimums piekomentēs, ka jāpārinstalē os. Tomēr par to akumulatoru, pieņemu, ka garantijai būs atteikums. Kā pamatojums būs, nepareiza ekspluatācija.

User avatar
Andress
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 567
Pievienojies: 13 Jūl 2009, 15:31
Reputācija: 0

Post no Andress » 11 Nov 2009, 16:59

Pēc likuma pārdevējs nedrīkst prasīt garantijas izpildei lai būtu saglabāti 3. puses materiali tb šeit tā ir operetājsistēma.
Diemžēl Latvijas IT industrija no ārpasaules atpaliek par vismaz 10+ gadiem. Mentalitāte?

User avatar
RicoPico
Vecākais lietotājs
Atbildes: 2311
Pievienojies: 09 Jan 2009, 12:54
Reputācija: 0
Atrodas: Jūrmala/Rīga

Post no RicoPico » 11 Nov 2009, 17:11

D_L vienu tauru datuvē jau apēda, kurš centās šim pierādīt, ka servisos nav prasības pret OEM OS. :)

http://www.datuve.lv/forums/62918/acer_ ... key_nenem/
3GHz takts frekvences viļņa garums ir 10cm

ob1
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 2959
Pievienojies: 23 Mar 2009, 22:01
Reputācija: 0
Atrodas: Sigulda

Post no ob1 » 11 Nov 2009, 18:15

Ja jau tāda tēma pacēlās... pieņemsim, ka man uz HDD ir slepeni dati, kurus nedrīkstu izplatīt. Loģiski būtu pirms nodot kompi garantijā, izņemt HDD... patiesībā izskatās, ka manam kompim RAMs gļuko (būs jāpalaiž tests)... viss ko man vajag ir apmainīt RAMu... a savu disku es nedrīkstu nevienam dot... ko darīt?

P.S. ķirzakam točna nav taisnība par tām autorizētā servisa prasībām... t.i. prasīt jau viņi var, bet pamata tam nav.
P.P.S. WerNeo -> ja serviss saka, ka nav bijusi pareiza ekspluatācija, tad viņiem tas jāpierāda. A pierādīt ta nevar.
P.P.P.S. KaNeiet -> a kas, mūsu valstī visi likumi ir atcelti, vai kā? Un necitē te garantijas noteikumus, likums ir spēcīgāks.

KaNeiet, tu esi cirvis vai izliecies? Vai arī neesi izliecies? (adminam - es tikai pajautāju nevis apgalvoju :lala: )
Last edited by ob1 on 11 Nov 2009, 18:40, edited 5 times in total.

User avatar
KaNeiet
Lietpratējs
Atbildes: 234
Pievienojies: 01 Nov 2007, 00:50
Reputācija: 0
Atrodas: Talsi

Post no KaNeiet » 11 Nov 2009, 18:20

Ierakstīt savas prasības iepirkuma specifikācijā vai izvēlēties ražotāju, kam ir atbilstoši garantijas nosacījumi. Š ad tad tiek pieprasīts arī oriģinālais iepakojums, kurš bieži mēdz būt izmests.

Par likumiem:
".. attiecības, kas nav regulētas ar Garantijas līgumu, ir risināmas saskaņā ar piemērojamajiem normatīvajiem aktiem un Civillikumu."
"Visi strīdi starp Pusēm tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiek nodots izskatīšanai Latvijas Republikas tiesā Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā."

http://www.ptac.gov.lv/page/139
"Interesēties par ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja piedāvātajām garantijām vajadzētu jau pirms preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas."
"Svarīgi arī zināt, ka garantiju nevar pieprasīt – tā ir pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja brīvprātīgs apsolījums, tādēļ vienai un tai pašai precei dažādos veikalos var būt dažādi garantijas nosacījumi."

User avatar
WerNeo
Lietpratējs
Atbildes: 1805
Pievienojies: 14 Aug 2007, 01:27
Reputācija: 0

Post no WerNeo » 11 Nov 2009, 18:50

ob1. Pietiek, ka sertificēts meistars uzraksta: "Prece nav remontējama pēc garantijas, jo nav ekspluatēta pareizi!" Tas arī būs pierādījums. Nav mazums tādu gadījumu.. sevišķi, kas attiecas uz laptopu aķīšiem.

A izskrūvēsi HDD, būs vien jāpiekrīt uz maksas remontu vai arī pašam jāremontē.
Last edited by WerNeo on 11 Nov 2009, 18:52, edited 1 time in total.

ob1
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 2959
Pievienojies: 23 Mar 2009, 22:01
Reputācija: 0
Atrodas: Sigulda

Post no ob1 » 11 Nov 2009, 18:51

nea, WerNeo, nebūs gan. Tiesa, liels čakaris griezties PTAC, tiesā, utt.

User avatar
WerNeo
Lietpratējs
Atbildes: 1805
Pievienojies: 14 Aug 2007, 01:27
Reputācija: 0

Post no WerNeo » 11 Nov 2009, 18:52

ob1 wrote:nea, WerNeo, nebūs gan. Tiesa, liels čakaris griezties PTAC, tiesā, utt.
Lasi KaNeiet postu.

ob1
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 2959
Pievienojies: 23 Mar 2009, 22:01
Reputācija: 0
Atrodas: Sigulda

Post no ob1 » 11 Nov 2009, 19:02

a tu, WerNeo, palasi šo:
http://www.likumi.lv/doc.php?id=23309

Sevišķi jau:

- 6.pants. Netaisnīgi līguma noteikumi

- 13.pants. Ražotāja, pārdevēja un pakalpojuma sniedzēja pienākums nodrošināt preces vai pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem.
(3) Ja preces vai pakalpojuma neatbilstība līguma noteikumiem atklājas sešu mēnešu laikā pēc preces iegādes vai pakalpojuma sniegšanas, uzskatāms, ka tā eksistēja preces iegādes vai pakalpojuma sniegšanas dienā, izņemot gadījumu, kad ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē pierāda pretējo.

bez tam var pameklēt kur bija tas likums, kas nosaka, ka kompjiem ir jābūt vismaz 2 gadu garantijai... tur arī jābūt interesantiem tekstiem

User avatar
WerNeo
Lietpratējs
Atbildes: 1805
Pievienojies: 14 Aug 2007, 01:27
Reputācija: 0

Post no WerNeo » 11 Nov 2009, 19:36

Ob1. Ja Tu nepiekrīti servisa meistara slēdzienam, Tu vari vērsties pie neatkarīgajiem ekspertiem, lai veic diagnostiku un dod savu slēdzienu(protams, par maksu). Ja neatkarīgais eksperts nepiekrīt garantijas apkalpotājam, var vērsties atkārtoti garantijas servisā, uzrādot neatkarīgā eksperta slēdzienu. Tādā gadījumā, parasti pārdevējs sedz arī izdevumus par diagnostiku pie neatkarīgā eksperta. Ja vēl joprojām garantijas remonts tiek atteikts, var vērsties PTAC.

Pirms visām šīm darbībām, PTAC vērsties var tikai pēc konsultācijas.

Bet! Akumulatori ir ļoti slidena lieta.

P.S. Un lielajā vairākumā, slēdzieni parasti sakrīt gan garantijas remonta veicējam, gan neatkarīgajam ekspertam. :)

P.P.S. Ar izņemtu HDD, Tev vienkārši atņems garantiju un varbūt vēl palūgs samaksāt par diagnostiku.

procis
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 13
Pievienojies: 11 Nov 2009, 21:09
Reputācija: 0
Atrodas: Madona

Post no procis » 11 Nov 2009, 21:21

Es domāju tev vajag ar kkadu softu piem kadu no hirens boot notirit visu hdd un tad sutit uz garantiju,kas bus bus...

drunk_lizard
Mr. Positivus
Atbildes: 1892
Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
Reputācija: 0

Post no drunk_lizard » 11 Nov 2009, 21:41

taatad taa.
visiem tauriem un taurinjiem, mhhhh

konkreeti laptops tiek paardots ar konkreeto os. un paardeveejam ir poxuj, jo ne jau jams garantijas remontu veiks :>
bet! autorizeetais serviss, IT SEVISKJI, brendotais, strikti pietureesies pie iso noteikumiem un IR TIESIIGS noraidiit garantijai taadu iekaartu, uz kuras ir veiktas darbiibas, kuras NAV atrunaatas user manuaalii, mhhhh

ob1, pieveries...
tava "datorpasaule" jau sen visiem paziistama :>

ja kaarba naak ar oem vistu, tad PEEC garantijas noteikumiem uz taas arii jaatrodas sjai vistai! ja ar linpus, tad linpus :> jaa, jaa, palasiet kaadreiz termus...

un par datu drosjiibu... veel reiz lasam!!! par sava utainaa p0rna drosjiibu atbild pats users, nevis kautkaadi engjelji...

ob1, sen nav bijis hollywar :>

User avatar
Wuu
E-žurnālists
Atbildes: 2918
Pievienojies: 23 Aug 2008, 10:32
Reputācija: 0

Post no Wuu » 11 Nov 2009, 21:53

Nez es Anglijā ar openSUSE aiznesu uz garantīju un nekādu problēmu, un Latvījā ar nebūs :)
Edit: Un ar "Legālo" Xp, HP laptopu arī esmu nesis un nekādā vaina :lala:
Last edited by Wuu on 11 Nov 2009, 22:03, edited 1 time in total.
Image

User avatar
izredzētais
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 1730
Pievienojies: 22 Dec 2007, 12:22
Reputācija: 0

Post no izredzētais » 11 Nov 2009, 21:55

P.P.S. Ar izņ emtu HDD, Tev vienkārši atņ ems garantiju un varbūt vēl palūgs samaksāt par diagnostiku
kādēļ? man tas šķiet pavisam muļķīgi!

jebkurā gadījumā garantiju nedrīkst atteikt tādēļ ka neizmanto to par ko esi papildus samaksājis - respektīvi windows vista. ja uzinstalēsi ubuntu, xp vai w7 - garantija nevar tikt atteikta. operētājsistēmas pārinstalēšana galīgi neštimējas kopā ar "nepareizu ekspluatāciju"

User avatar
WerNeo
Lietpratējs
Atbildes: 1805
Pievienojies: 14 Aug 2007, 01:27
Reputācija: 0

Post no WerNeo » 11 Nov 2009, 22:10

D_L. Nu nav tā, ka brendotie atsakās remontēt, ja redz, ka patiesi ir brāķis gadījies. Viņi tikai aizrāda, ka OS ir jāpārinstalē.

drunk_lizard
Mr. Positivus
Atbildes: 1892
Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
Reputācija: 0

Post no drunk_lizard » 11 Nov 2009, 22:47

tikai viens - lasam user manuaali. TUR ir viss rakstiits....
neesmu lasiijis visu laptopu user manuaaljus, mhhh, tomeer vairumaa ir aprakstiita darbiiba ar preinstaleeto os, BET NEVIENAA nav aprakstiita citas os instalaacija :>

liidz ar to abreken. dajebkursj garantijas serviss VAR PIEKASIITIES pie sjaa :>

User avatar
KaNeiet
Lietpratējs
Atbildes: 234
Pievienojies: 01 Nov 2007, 00:50
Reputācija: 0
Atrodas: Talsi

Post no KaNeiet » 11 Nov 2009, 22:58

Kā jau rakstīju:
KaNeiet wrote: "Visi strīdi starp Pusēm tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta..
Nezinu gandrīz nevienu saprātīgu cilvēku, kuram tas nebūtu izdevies.
Tiem, kas iedzimtu vai iegūtu iemeslu dēļ automātiski uzskata par vajadzīgu jebkur ieņemt īpašo pozīciju tad arī piemeklē attiecīgo ieganstu.

User avatar
RicoPico
Vecākais lietotājs
Atbildes: 2311
Pievienojies: 09 Jan 2009, 12:54
Reputācija: 0
Atrodas: Jūrmala/Rīga

Post no RicoPico » 11 Nov 2009, 23:00

Pieņemsim, ka man lapsim nosvilis RAM. Kāda reāli daļa servisa pipariem kas man par OS? No viņiem tiek prasīta RAM nomaiņa, nevis OS un HDD izpēte. Es saprotu ka VAR piekasīties. Bet ko tas reāli maina, ja ar doto problēmau OS nav nekāda sakara?
3GHz takts frekvences viļņa garums ir 10cm

User avatar
KaNeiet
Lietpratējs
Atbildes: 234
Pievienojies: 01 Nov 2007, 00:50
Reputācija: 0
Atrodas: Talsi

Post no KaNeiet » 11 Nov 2009, 23:03

Nu, ja tu durvis atvērsi ar kāju un nobļausies, ka vienīgais esi d'Artanjans, kāds vienkārši paskatīsies kāpēc un uz kurieni tevi pasūtīt pat tad, ja ar doto problēmu OS nav nekāda sakara un pareizi darīs.

drunk_lizard
Mr. Positivus
Atbildes: 1892
Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
Reputācija: 0

Post no drunk_lizard » 11 Nov 2009, 23:05

RicoPico, vai kaa tu riskee...
tu ieradiisies servisaa ar lepni paceltu galvu un pieprasiisi lapsim ramu nomainiit? mhhh
bez servisa diagnostikas? :>
nu ko, to tu arii vareesi dabuut, rakstiski atsakoties no dajebkaadaam pretenzijaam peec tam. tomeer straadaajosju kaarbu tu nez vai ieguusi :>

par temu tomeer palasiet kaneiet postus, jo kas ar zobenu naaks - no zobena kritiis :>

User avatar
RicoPico
Vecākais lietotājs
Atbildes: 2311
Pievienojies: 09 Jan 2009, 12:54
Reputācija: 0
Atrodas: Jūrmala/Rīga

Post no RicoPico » 11 Nov 2009, 23:13

Pričom te kāja, durvis, zobens un galva? To varēja ietilpināt citos četros vārdos:
Nepieciešama visas sistēmas diagnostika.
Paldies. Sapratu.

Anyway- pa lielākai tiesai (tehniski) ir taču vienalga kāda OS, vai ne? Tikai piesiešanās vaina.
Last edited by RicoPico on 11 Nov 2009, 23:20, edited 2 times in total.
3GHz takts frekvences viļņa garums ir 10cm

drunk_lizard
Mr. Positivus
Atbildes: 1892
Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
Reputācija: 0

Post no drunk_lizard » 11 Nov 2009, 23:17

jau rakstiiju par autorizeetajiem servisiem, **dritvai kociņ**.
tur ir stingri noteikta proceduura (kuru gan parasti neieveero, mhhh), sjii proceduura saucaas iekaartas troubleshoot un tur noteikti ir jaabuut paardosjanas briidii instaleetai sisteemai :>
taa jaabuut un viss, svaadaak iso un razjotaaja noteiktaas proceduuras peec papiiriem NEVAR veikt :)
nu kaa veel tev izstaastiit, lai pielec?

bet paareejais viss ir klienta zinjaa))))

zhagis
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 186
Pievienojies: 14 Mar 2007, 08:00
Reputācija: 0

Post no zhagis » 12 Nov 2009, 07:22

D_L!
Lai tā būtu(par konkrētiem servisiem.ko zezinu to nezinu)
Bet autora gadījumā(un domāju,ka tur ir parasta preces nomaiņa) ir jāsit kulaks galdā un jāpieprasa tas,kas paložena ZAKONOM!
Pretējā gadījumā jāiet raut kulqciņā,un gauži jāraud!;)

User avatar
Andress
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 567
Pievienojies: 13 Jūl 2009, 15:31
Reputācija: 0

Post no Andress » 12 Nov 2009, 09:28

drunk_lizard wrote:jau rakstiiju par autorizeetajiem servisiem, **dritvai kociņ**.
tur ir stingri noteikta proceduura (kuru gan parasti neieveero, mhhh), sjii proceduura saucaas iekaartas troubleshoot un tur noteikti ir jaabuut paardosjanas briidii instaleetai sisteemai :>
taa jaabuut un viss, svaadaak iso un razjotaaja noteiktaas proceduuras peec papiiriem NEVAR veikt :)
nu kaa veel tev izstaastiit, lai pielec?

bet paareejais viss ir klienta zinjaa))))

Saskaņā ar PTAC praksi un PTAL 1. panta sesto punktu, datorsistēma un programmatūra uzskatāma par atsevišķu lietu kopumu, ja OEM instalāciju nav veicis datorsistēmas ražotājs (piem. Dell, Apple brand datoriem). Saskaņā ar likumu, Klientam ir tiesības servisam kaut RAM atnest nomainīt, ja vien dators nav BRAND komplekts, kā jau augstāk minēju (Serviss, tirdzniecibas vieta neveic ražošanu, bet tikai komplektāciju, kas traktējas kā atsevišķa preču kopuma tirdzniecība), un viņiem tas ir jādara, tās sauc par neliedzamajām garantijas tiesībām, kuras neviens garantijas devējs nevar apstrīdēt, jo šo likumu izdevusi valsts un reglamentējusi ES. Ja garantijas remontu neveic - var griezties PTAC vai pa taisno uz tiesu.

D_L tehniķis ta tu labs... Bet kā jurists-pilnīgs idi**** :)


Edit:
KaNeiet wrote:Š ad tad tiek pieprasīts arī oriģinālais iepakojums, kurš bieži mēdz būt izmests.
Iepakojuma likuma 1.1 panta pirmā daļa vēsta, ka šājā gadijumā pārdevēju/garantijas remonta veicēju var sūtīt nokārtoties. Patērētajam NAV pienākums saglabāt iepakojumu garantijas laikā!

Edit 2:
drunk_lizard wrote:tikai viens - lasam user manuaali. TUR ir viss rakstiits....
neesmu lasiijis visu laptopu user manuaaljus, mhhh, tomeer vairumaa ir aprakstiita darbiiba ar preinstaleeto os, BET NEVIENAA nav aprakstiita citas os instalaacija :>

liidz ar to abreken. dajebkursj garantijas serviss VAR PIEKASIITIES pie sjaa :>
Arī par šo ir attiecīgi panti kā preces lietotāja tiesības un pienākumi un rīcība ar patērētāja privātajiem datiem (OEM os skaitās licenzes lietotaja ipašums mhh, neviens serviss to nevar pieprasit ja to nav paredzejis ražotājs.)

Un visbeidzot Edit 3:
drunk_lizard wrote: autorizeetais serviss, IT SEVISKJI, brendotais, strikti pietureesies pie iso noteikumiem un IR TIESIIGS noraidiit garantijai taadu iekaartu, uz kuras ir veiktas darbiibas, kuras NAV atrunaatas user manuaalii
Are you retarded? Tad jau es arī savu AV un softu nevaru instalēt, jo tas tacu manuali nav aprakstīts :) Ne LR ne kādas citas valsts likumdošana neuzskata "manuāli" par oficiāli saistošu dokumentu gadijumā ja veiktas darbības kuras nav reglamentētas šaja "manuāli". Saki godīgi- neesi izgulejies sjon, mhh? :>>>
Last edited by Andress on 12 Nov 2009, 10:02, edited 2 times in total.
Diemžēl Latvijas IT industrija no ārpasaules atpaliek par vismaz 10+ gadiem. Mentalitāte?

drunk_lizard
Mr. Positivus
Atbildes: 1892
Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
Reputācija: 0

Post no drunk_lizard » 12 Nov 2009, 09:57

drunk_lizard wrote: autorizeetais serviss, IT SEVISKJI, brendotais, strikti pietureesies pie iso noteikumiem un IR TIESIIGS noraidiit garantijai taadu iekaartu, uz kuras ir veiktas darbiibas, kuras NAV atrunaatas user manuaalii
anderss, toties no tevis nekas praatiigs vispaari, mhhh

ob1
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 2959
Pievienojies: 23 Mar 2009, 22:01
Reputācija: 0
Atrodas: Sigulda

Post no ob1 » 12 Nov 2009, 10:07

ķirzak, tev šoreiz nav taisnība... un tu jau to zini, tikai spirinies vēl :)

hmm, vēl viens arguments - lai servisā negadās kāds paštaisns rāpulis, pirms nest uz servisu var nonest HDD tā, lai neviens nepasaka kāda OS tur ir bijusi... un servisā jāsaka - nezinu, vienu dienu ieslēdzu, bet kompis nelādējās... lai šamējie tur domā kas disku nonesis...
:D

User avatar
Andress
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 567
Pievienojies: 13 Jūl 2009, 15:31
Reputācija: 0

Post no Andress » 12 Nov 2009, 10:10

ob1 wrote:ķirzak, tev šoreiz nav taisnība... un tu jau to zini, tikai spirinies vēl :)

hmm, vēl viens arguments - lai servisā negadās kāds paštaisns rāpulis, pirms nest uz servisu var nonest HDD tā, lai neviens nepasaka kāda OS tur ir bijusi... un servisā jāsaka - nezinu, vienu dienu ieslēdzu, bet kompis nelādējās... lai šamējie tur domā kas disku nonesis...
:D
Ar magnētu ? :D Vai kā tu to domā - nonest? sarakstīt virsū random datus 300x? :D ja nu 500Gb cietnis? :D un 1Tb ? :D un ja nu 5200 Rpm? :DDD
Diemžēl Latvijas IT industrija no ārpasaules atpaliek par vismaz 10+ gadiem. Mentalitāte?

drunk_lizard
Mr. Positivus
Atbildes: 1892
Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
Reputācija: 0

Post no drunk_lizard » 12 Nov 2009, 10:16

oduvancjik, pienjemsim par provi mobilo telefonu, kuram klients ar liikiem pirkstiem sjuvis softu un nokaavis? vai piemeeram cjipotu ps? vai "voltmodeetu" videokarti?
pa tavam sjitie ir garantijas varianti?

un veel gudriisji, kuri ar statiku nokauj dakjiem maates, vga, ramus. arii garantijas?
tavaa datorpasauliitee laikam taa riikojas, mhhhh

ob1
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 2959
Pievienojies: 23 Mar 2009, 22:01
Reputācija: 0
Atrodas: Sigulda

Post no ob1 » 12 Nov 2009, 10:21

ķirzak, mēs šeit runājam par kompjiem (vismaz man tā liekas), nevis par visādām izvirtībām...
hmm, jā, ar statiku ir sāpe...
un beidz taču vienreiz šūt man klāt datorpasaule.lv, sāk palikt ne vien apnicīgi, bet arī pastulbi.

-> Andress
ir taču bars ar visādiem liveCD, kas šo funkciju piedāvā.

User avatar
samurajs
Administrators
Atbildes: 14988
Pievienojies: 06 Mar 2007, 15:04
Reputācija: 0
Atrodas: Liepājas anomālā zona

Post no samurajs » 12 Nov 2009, 10:22

Ķirzakam ir taisnība. Pats esmu lasījis kkāda Fujitsu-Siemens lapša "ierobežotās garantijas noteikumus", kuros bija skaidri rakstīts, ka garantijas laikā nav atļauts nonest OEM Vistu no tā.
Bet ASUS, kas nāca ar Linpus Linux virsū - tas nebija minēts.

Tā kā laikam no firmas atkarīgs.
Image

drunk_lizard
Mr. Positivus
Atbildes: 1892
Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
Reputācija: 0

Post no drunk_lizard » 12 Nov 2009, 10:23

cjabuli, kur esmu mineejis datorpasaule.lv? O_O
es runaaju par tavu datorpasauliiti... :>

btw - gan mobilais telefons, gan ps ir datori, tikai specializeeti....

User avatar
Andress
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 567
Pievienojies: 13 Jūl 2009, 15:31
Reputācija: 0

Post no Andress » 12 Nov 2009, 10:24

drunk_lizard wrote:oduvancjik, pienjemsim par provi mobilo telefonu, kuram klients ar liikiem pirkstiem sjuvis softu un nokaavis? vai piemeeram cjipotu ps? vai "voltmodeetu" videokarti?
pa tavam sjitie ir garantijas varianti?

un veel gudriisji, kuri ar statiku nokauj dakjiem maates, vga, ramus. arii garantijas?
tavaa datorpasauliitee laikam taa riikojas, mhhhh
Nu beidz, tu zaudē punktus. Š eit jau piemērojas pants par nepareizu preces eksplotāciju, jo TO ko tu te uzskaitiji nav paredzēts darīt, savukārt os pārinstalācija - as easy as you can use TPB :)
Diemžēl Latvijas IT industrija no ārpasaules atpaliek par vismaz 10+ gadiem. Mentalitāte?

User avatar
Andress
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 567
Pievienojies: 13 Jūl 2009, 15:31
Reputācija: 0

Post no Andress » 12 Nov 2009, 10:26

samurajs wrote:Ķirzakam ir taisnība. Pats esmu lasījis kkāda Fujitsu-Siemens lapša "ierobežotās garantijas noteikumus", kuros bija skaidri rakstīts, ka garantijas laikā nav atļauts nonest OEM Vistu no tā.
Bet ASUS, kas nāca ar Linpus Linux virsū - tas nebija minēts.

Tā kā laikam no firmas atkarīgs.
To visu var apstrīdēt. Valsts likumdošana stav pāri jebkuriem ražotaja noteikumiem, ar likumiem te var tik daudz variēt un interpretet ka acis otradi panesas :) slinkums palkagus te drukat.
Diemžēl Latvijas IT industrija no ārpasaules atpaliek par vismaz 10+ gadiem. Mentalitāte?

ob1
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 2959
Pievienojies: 23 Mar 2009, 22:01
Reputācija: 0
Atrodas: Sigulda

Post no ob1 » 12 Nov 2009, 10:27

Samuraj, a kas, ja hdd nobirst partīciju tabula? Dažreiz gadās... tad ko - kompim beidzas garantija?

User avatar
samurajs
Administrators
Atbildes: 14988
Pievienojies: 06 Mar 2007, 15:04
Reputācija: 0
Atrodas: Liepājas anomālā zona

Post no samurajs » 12 Nov 2009, 10:32

Ja HDD nosprādzis - tad protams cita lieta. Bet tas katru dienu negadās. Pieļauju, ka vēl gribēs jūzerim uzgrūst vainu, ka bojājums no kāda trieciena...
Image

zhagis
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 186
Pievienojies: 14 Mar 2007, 08:00
Reputācija: 0

Post no zhagis » 12 Nov 2009, 11:05

Samuraijs!
Tad ir jāprasa autoram,kas tā pa bodi,kur tika pirkta prece!
Nestrīdēšos ne ar Tevi,ne ar D_L.
Bet!
Konkrēti zinu gadījumus piecus,kad uz to(OS maiņa,partīciju veidošana)bodniekiem ir dziļi nospļauties.

zhagis
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 186
Pievienojies: 14 Mar 2007, 08:00
Reputācija: 0

Post no zhagis » 12 Nov 2009, 11:10

Un vēl!Autoram!
Izlasi tak manuāli!
Tur Tev būs pateikts,kā piekurbulēt recovery.
Protams,ja neesi paspējis viņu nonest;)

User avatar
APOC
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 525
Pievienojies: 05 Feb 2009, 02:51
Reputācija: 0

Post no APOC » 12 Nov 2009, 17:43

Ķirzakam taisnība, lietotājam ir jāievēro garantijas un citi ar iegādāto preci saistītie noteikumi.
Kārtīgs, profesionāls kantoris, kam reputācija ir svarīga, kompi pārbaudīs no A-Z un piekasīsies katram sīkumam. Ja kaut kas būs ne tā, tiks uzteikta garantija.
Protams, nevienmēr viss notiek tā kā tam būtu jābūt. Un iemesli tam ir daudz.

Reāli piemēri iz dzīves:
1. Nopērku ekonomiskās spuldzītes (7Ls gabalā), viena no tām nedeg. Spuldzītēm ir garantija, tāpēc nesu to atpakaļ uz veikalu, kur esmu to iegādājies (protams, ar čeku).
Spuldzītei uzmet ātru, nevērīgu skatienu un uzreiz dod jaunu. Uz jautājumu, vai nepārbaudīsiet meloju vai nē (toreiz intereses vadīts), saņēmu atbildi, ka tas nav tā vērts, ieguldītais laiks spuldzītes diagnostikai neatmaksājas, vieglāk un lētāk ir iedot jaunu.

2. Pirms pusgada (garantijas laikā), atņirdzās Canon fotoaparāts (kaut kas ar elektroniku), kura iegādes vērtība bija 400-500 Ls. Devos uz "Elkor" tirdzniecības centra garantijas nodaļu. Tur pusis apčubināja kameru, pajauca, papētīja un tad deva man ar tekstu: "lūdzu izņemiet/noņemiet baterijas, atmiņas karti un siksniņu (tas viss nāca komplektā)" un bezmazvai ar izkārtu mēli gaidīja kas tad nu būs. Salauzīšu kaut ko vai varbūt nometīšu zemē, līdzarto anulējot manu garantiju. Tas nozīmē tikai to, ka ar Canon, atšķirībā no spuldzītes, bija jēga pačakarēties, jo viņa vērtība ir krietni lielāka. Kas nozīmē, robu veikala naudasmakam.

Ko ar to gribēju pateikt:
Viss atkarīgs no situācijas. Ir jēga krāmēties un veltīt savu/uzņēmuma/klienta laiku vai nav.
Tas pats arī ar kompjiem. Ja tā ir tīri tikai RAM nomaiņa, kas diagnostikai prasa ~5 minūtes un tajā pašā laikā klientu rinda stāv un gaida savu kārtu, tad reizēm nav jēgas čakarēties un darīt visu pēc reglamenta. Vieglāk ir nomainīt RAM un nekasīties ar klientu, vēljovairāk ir tādi indivīdi, kam tas vien tik prātā kā pajāt kādam smadzenes.
Ja problēma būs nopietnāka, beigta MB, vai kaut kas no dārgā gala, tad var arī sākt pievērst uzmanību tam kāds OS uzinstalēts. Atbilstošs nosacījumiem vai nē. Darīt visu lai uzteiktu garantiju un klients būtu spiests šķirties no naudiņām.

Viss atkarīgs no cilvēkfaktora, no tā vai viņš ir pedants vai nav. Ievēro uzņēmuma/preces reglamentu, noteikumus vai nē. Ir laiks ar to čakarēties vai nē. Atmaksājas tas vai nē, u.t.t.

Kas attiecas uz likumiem, tad jā ar tiem var manipulēt un spēlēties. Ob1 tur taisnība. Tikai ar maznozīmīgām, lētām precēm gluži vienkārši nav jēgas reizēm čakarēties. Ja izdodas pierādīt, ka klients kļūdās un aizvērt tam muti pamatojoties uz garantijas, ekspluatācijas nosacījumiem, tad ok. Ja nē, tad jāskatās pēc situācijas, ir jēga vai nav.
Ne velti ja paskatās, kas notiek sabiedrībā, tad tiek bakstīti tie no kā var gūt kaut kādu labumu :D

Runājot par cietā diska satura nonešanu, tad atkal, viss atkarīgs no dažādiem faktoriem. Taisīt visas tās kakainās diagnostikas, celt augšā datus vai gluži vienkārši uzinstalēt OS un miers.

Tēmas autoram:
Izlasi garantijas noteikumus un citus precei pievienotos materiālus. Pat tad ja būs rakstīts, ka uz kompja jābūt tikai un vienīgi OS Vista Home tu vari tikt sveikā cauri, bet tikpat labi tev var arī tikt uzteikta garantija. Jo baterija maksā savus 50Ls, kuru dēļ varbūt ir pat jēga pačakarēties. :D

Š itas jau uz referātu velk :D

User avatar
Wuu
E-žurnālists
Atbildes: 2918
Pievienojies: 23 Aug 2008, 10:32
Reputācija: 0

Post no Wuu » 12 Nov 2009, 18:01

drunk_lizard wrote:vai piemeeram cjipotu ps? vai "voltmodeetu" videokarti?
pa tavam sjitie ir garantijas varianti?
Ehmm sen vēlējos uzjautāti, vai var pierādīt ja esi voltāžu procim/gpu kruķījis? :lala:
Image

drunk_lizard
Mr. Positivus
Atbildes: 1892
Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
Reputācija: 0

Post no drunk_lizard » 12 Nov 2009, 18:25

wuu, tuesi tik tups, ka neatskjir overclocking no voltmoda...
atsjujies.

ps. voltmods vai taas sekas redzamas uzreiz.

User avatar
Wuu
E-žurnālists
Atbildes: 2918
Pievienojies: 23 Aug 2008, 10:32
Reputācija: 0

Post no Wuu » 12 Nov 2009, 18:45

D_L tu esi tik tups ka nespēj izlasīt manu jautājumu? Es ne par kādu voltmodu nejautāju!
Image

drunk_lizard
Mr. Positivus
Atbildes: 1892
Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
Reputācija: 0

Post no drunk_lizard » 12 Nov 2009, 19:22

tu, bezsmadzenju perdeli, no saakuma passkaties, ko tu savaa apdolbiijumaa esi nociteejis, matj tvaju!!!

un jaa, var redzeet uzreiz, vai ir klokots, jo tavi braalji apdauzenji nosvilina visu nakuj, mhhh, bet bios settingi paliek! nodampojot bios cjipu ir skaidr4i redzams, ka idioti gramstiijusjies! un jaa, **dritvai kociņ**, atseviskjs eeprom/bios ir arii uz videokartes un dampojas tik pat viegli!
tagad ir skaidrs, atsaldeetais murmuli?!


administraacijai: personiigi mani sjajaa forumaa (un noteikti arii citos, kur neapsjaubaami sjii kretiindveesele lieto neskaitaamus citus nikus) jau ZAJEBAL!!!
vai tad tiesjaam sjaadqa liimenja degjenerati te ir nepieciesjasmi?

User avatar
Wuu
E-žurnālists
Atbildes: 2918
Pievienojies: 23 Aug 2008, 10:32
Reputācija: 0

Post no Wuu » 12 Nov 2009, 19:24

D_L liels paldies, īsi un skaidri :)
Image

ob1
Reģistrēts lietotājs
Atbildes: 2959
Pievienojies: 23 Mar 2009, 22:01
Reputācija: 0
Atrodas: Sigulda

Post no ob1 » 12 Nov 2009, 19:26

drunk_lizard wrote:administraacijai: personiigi mani sjajaa forumaa (un noteikti arii citos, kur neapsjaubaami sjii kretiindveesele lieto neskaitaamus citus nikus) jau ZAJEBAL!!!
vai tad tiesjaam sjaadqa liimenja degjenerati te ir nepieciesjasmi?
Pievienojos.

User avatar
foxsk8
Moderators
Atbildes: 5078
Pievienojies: 22 Feb 2007, 12:33
Reputācija: 0
Atrodas: Liepāja, www.notepad.lv

Post no foxsk8 » 13 Nov 2009, 01:25

Man ar garantijām ir bijis viss okey, aizeju, nometu māteni uz galdu, hops uzreiz jau jaunu dod :), nekas nav jāpaskaidro, jātestē, vai jāgaida jauna. Pasaku, gribu citu, lūdzu :)

P.S. Senos laikos, divas reizes Asrock dabuja "negaisa niķus" un aizgāja pie dieviem.

Kas attiecās uz Lapšiem, nepirkt tādos kantoros kā RD, Tehnoland un citos brīnumos, tad arī nebūs jāuztraucās un likumi jāmeklē :)

Vismaz labi, ka Topo centrs aiztinies, par vienu tehnikas smērētāju mazāk.
WPX.lV - E-komercijas risinājumi

Pievienot atbildi

Return to “Windows”