Kompis pa garantijaij
Moderatori: janis.wd, Vecākie lietotāji
Kompis pa garantijaij
Nu ta manam notebook Acer Aspire 7720z kauktas notika saka neturēt akumulators no 1,5h saka tikai 15 min!! Doma ir vest uz garantiju bet tagad man ir šaubas par to garantiju!
Man standarta vinam bija Vista Home 32 bit es vinu izdzēsu jo vinai sakas kautkadi gluki un ieliku Windows 7! Nu i vot luk vai garantija noteiks ka stāv Windows 7 nelegālais vai garantija par to nepazudis ja nav istais OS!1
A neka nevar atgūt Windows vista jo itka man ir recovery partition bet es nezinu ka vinu palaist!!!
Ko iesakāt šada gadījuma!?!?!?!?
Man standarta vinam bija Vista Home 32 bit es vinu izdzēsu jo vinai sakas kautkadi gluki un ieliku Windows 7! Nu i vot luk vai garantija noteiks ka stāv Windows 7 nelegālais vai garantija par to nepazudis ja nav istais OS!1
A neka nevar atgūt Windows vista jo itka man ir recovery partition bet es nezinu ka vinu palaist!!!
Ko iesakāt šada gadījuma!?!?!?!?
- RicoPico
- Vecākais lietotājs
- Atbildes: 2311
- Pievienojies: 09 Jan 2009, 12:54
- Reputācija: 0
- Atrodas: Jūrmala/Rīga
D_L vienu tauru datuvē jau apēda, kurš centās šim pierādīt, ka servisos nav prasības pret OEM OS. 
http://www.datuve.lv/forums/62918/acer_ ... key_nenem/
http://www.datuve.lv/forums/62918/acer_ ... key_nenem/
3GHz takts frekvences viļņa garums ir 10cm
- ob1
- Reģistrēts lietotājs
- Atbildes: 2959
- Pievienojies: 23 Mar 2009, 22:01
- Reputācija: 0
- Atrodas: Sigulda
Ja jau tāda tēma pacēlās... pieņemsim, ka man uz HDD ir slepeni dati, kurus nedrīkstu izplatīt. Loģiski būtu pirms nodot kompi garantijā, izņemt HDD... patiesībā izskatās, ka manam kompim RAMs gļuko (būs jāpalaiž tests)... viss ko man vajag ir apmainīt RAMu... a savu disku es nedrīkstu nevienam dot... ko darīt?
P.S. ķirzakam točna nav taisnība par tām autorizētā servisa prasībām... t.i. prasīt jau viņi var, bet pamata tam nav.
P.P.S. WerNeo -> ja serviss saka, ka nav bijusi pareiza ekspluatācija, tad viņiem tas jāpierāda. A pierādīt ta nevar.
P.P.P.S. KaNeiet -> a kas, mūsu valstī visi likumi ir atcelti, vai kā? Un necitē te garantijas noteikumus, likums ir spēcīgāks.
KaNeiet, tu esi cirvis vai izliecies? Vai arī neesi izliecies? (adminam - es tikai pajautāju nevis apgalvoju :lala: )
P.S. ķirzakam točna nav taisnība par tām autorizētā servisa prasībām... t.i. prasīt jau viņi var, bet pamata tam nav.
P.P.S. WerNeo -> ja serviss saka, ka nav bijusi pareiza ekspluatācija, tad viņiem tas jāpierāda. A pierādīt ta nevar.
P.P.P.S. KaNeiet -> a kas, mūsu valstī visi likumi ir atcelti, vai kā? Un necitē te garantijas noteikumus, likums ir spēcīgāks.
KaNeiet, tu esi cirvis vai izliecies? Vai arī neesi izliecies? (adminam - es tikai pajautāju nevis apgalvoju :lala: )
Last edited by ob1 on 11 Nov 2009, 18:40, edited 5 times in total.
Ierakstīt savas prasības iepirkuma specifikācijā vai izvēlēties ražotāju, kam ir atbilstoši garantijas nosacījumi. Š ad tad tiek pieprasīts arī oriģinālais iepakojums, kurš bieži mēdz būt izmests.
Par likumiem:
".. attiecības, kas nav regulētas ar Garantijas līgumu, ir risināmas saskaņā ar piemērojamajiem normatīvajiem aktiem un Civillikumu."
"Visi strīdi starp Pusēm tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiek nodots izskatīšanai Latvijas Republikas tiesā Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā."
http://www.ptac.gov.lv/page/139
"Interesēties par ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja piedāvātajām garantijām vajadzētu jau pirms preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas."
"Svarīgi arī zināt, ka garantiju nevar pieprasīt – tā ir pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja brīvprātīgs apsolījums, tādēļ vienai un tai pašai precei dažādos veikalos var būt dažādi garantijas nosacījumi."
Par likumiem:
".. attiecības, kas nav regulētas ar Garantijas līgumu, ir risināmas saskaņā ar piemērojamajiem normatīvajiem aktiem un Civillikumu."
"Visi strīdi starp Pusēm tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiek nodots izskatīšanai Latvijas Republikas tiesā Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā."
http://www.ptac.gov.lv/page/139
"Interesēties par ražotāja, pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja piedāvātajām garantijām vajadzētu jau pirms preces iegādes vai pakalpojuma saņemšanas."
"Svarīgi arī zināt, ka garantiju nevar pieprasīt – tā ir pārdevēja vai pakalpojuma sniedzēja brīvprātīgs apsolījums, tādēļ vienai un tai pašai precei dažādos veikalos var būt dažādi garantijas nosacījumi."
ob1. Pietiek, ka sertificēts meistars uzraksta: "Prece nav remontējama pēc garantijas, jo nav ekspluatēta pareizi!" Tas arī būs pierādījums. Nav mazums tādu gadījumu.. sevišķi, kas attiecas uz laptopu aķīšiem.
A izskrūvēsi HDD, būs vien jāpiekrīt uz maksas remontu vai arī pašam jāremontē.
A izskrūvēsi HDD, būs vien jāpiekrīt uz maksas remontu vai arī pašam jāremontē.
Last edited by WerNeo on 11 Nov 2009, 18:52, edited 1 time in total.
- ob1
- Reģistrēts lietotājs
- Atbildes: 2959
- Pievienojies: 23 Mar 2009, 22:01
- Reputācija: 0
- Atrodas: Sigulda
a tu, WerNeo, palasi šo:
http://www.likumi.lv/doc.php?id=23309
Sevišķi jau:
- 6.pants. Netaisnīgi līguma noteikumi
- 13.pants. Ražotāja, pārdevēja un pakalpojuma sniedzēja pienākums nodrošināt preces vai pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem.
(3) Ja preces vai pakalpojuma neatbilstība līguma noteikumiem atklājas sešu mēnešu laikā pēc preces iegādes vai pakalpojuma sniegšanas, uzskatāms, ka tā eksistēja preces iegādes vai pakalpojuma sniegšanas dienā, izņemot gadījumu, kad ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē pierāda pretējo.
bez tam var pameklēt kur bija tas likums, kas nosaka, ka kompjiem ir jābūt vismaz 2 gadu garantijai... tur arī jābūt interesantiem tekstiem
http://www.likumi.lv/doc.php?id=23309
Sevišķi jau:
- 6.pants. Netaisnīgi līguma noteikumi
- 13.pants. Ražotāja, pārdevēja un pakalpojuma sniedzēja pienākums nodrošināt preces vai pakalpojuma atbilstību līguma noteikumiem.
(3) Ja preces vai pakalpojuma neatbilstība līguma noteikumiem atklājas sešu mēnešu laikā pēc preces iegādes vai pakalpojuma sniegšanas, uzskatāms, ka tā eksistēja preces iegādes vai pakalpojuma sniegšanas dienā, izņemot gadījumu, kad ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē pierāda pretējo.
bez tam var pameklēt kur bija tas likums, kas nosaka, ka kompjiem ir jābūt vismaz 2 gadu garantijai... tur arī jābūt interesantiem tekstiem
Ob1. Ja Tu nepiekrīti servisa meistara slēdzienam, Tu vari vērsties pie neatkarīgajiem ekspertiem, lai veic diagnostiku un dod savu slēdzienu(protams, par maksu). Ja neatkarīgais eksperts nepiekrīt garantijas apkalpotājam, var vērsties atkārtoti garantijas servisā, uzrādot neatkarīgā eksperta slēdzienu. Tādā gadījumā, parasti pārdevējs sedz arī izdevumus par diagnostiku pie neatkarīgā eksperta. Ja vēl joprojām garantijas remonts tiek atteikts, var vērsties PTAC.
Pirms visām šīm darbībām, PTAC vērsties var tikai pēc konsultācijas.
Bet! Akumulatori ir ļoti slidena lieta.
P.S. Un lielajā vairākumā, slēdzieni parasti sakrīt gan garantijas remonta veicējam, gan neatkarīgajam ekspertam.
P.P.S. Ar izņemtu HDD, Tev vienkārši atņems garantiju un varbūt vēl palūgs samaksāt par diagnostiku.
Pirms visām šīm darbībām, PTAC vērsties var tikai pēc konsultācijas.
Bet! Akumulatori ir ļoti slidena lieta.
P.S. Un lielajā vairākumā, slēdzieni parasti sakrīt gan garantijas remonta veicējam, gan neatkarīgajam ekspertam.
P.P.S. Ar izņemtu HDD, Tev vienkārši atņems garantiju un varbūt vēl palūgs samaksāt par diagnostiku.
- drunk_lizard
- Mr. Positivus
- Atbildes: 1892
- Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
- Reputācija: 0
taatad taa.
visiem tauriem un taurinjiem, mhhhh
konkreeti laptops tiek paardots ar konkreeto os. un paardeveejam ir poxuj, jo ne jau jams garantijas remontu veiks :>
bet! autorizeetais serviss, IT SEVISKJI, brendotais, strikti pietureesies pie iso noteikumiem un IR TIESIIGS noraidiit garantijai taadu iekaartu, uz kuras ir veiktas darbiibas, kuras NAV atrunaatas user manuaalii, mhhhh
ob1, pieveries...
tava "datorpasaule" jau sen visiem paziistama :>
ja kaarba naak ar oem vistu, tad PEEC garantijas noteikumiem uz taas arii jaatrodas sjai vistai! ja ar linpus, tad linpus :> jaa, jaa, palasiet kaadreiz termus...
un par datu drosjiibu... veel reiz lasam!!! par sava utainaa p0rna drosjiibu atbild pats users, nevis kautkaadi engjelji...
ob1, sen nav bijis hollywar :>
visiem tauriem un taurinjiem, mhhhh
konkreeti laptops tiek paardots ar konkreeto os. un paardeveejam ir poxuj, jo ne jau jams garantijas remontu veiks :>
bet! autorizeetais serviss, IT SEVISKJI, brendotais, strikti pietureesies pie iso noteikumiem un IR TIESIIGS noraidiit garantijai taadu iekaartu, uz kuras ir veiktas darbiibas, kuras NAV atrunaatas user manuaalii, mhhhh
ob1, pieveries...
tava "datorpasaule" jau sen visiem paziistama :>
ja kaarba naak ar oem vistu, tad PEEC garantijas noteikumiem uz taas arii jaatrodas sjai vistai! ja ar linpus, tad linpus :> jaa, jaa, palasiet kaadreiz termus...
un par datu drosjiibu... veel reiz lasam!!! par sava utainaa p0rna drosjiibu atbild pats users, nevis kautkaadi engjelji...
ob1, sen nav bijis hollywar :>
Anubisa sods ir neizbeegams!
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
Nez es Anglijā ar openSUSE aiznesu uz garantīju un nekādu problēmu, un Latvījā ar nebūs 
Edit: Un ar "Legālo" Xp, HP laptopu arī esmu nesis un nekādā vaina :lala:
Edit: Un ar "Legālo" Xp, HP laptopu arī esmu nesis un nekādā vaina :lala:
Last edited by Wuu on 11 Nov 2009, 22:03, edited 1 time in total.
- izredzētais
- Reģistrēts lietotājs
- Atbildes: 1730
- Pievienojies: 22 Dec 2007, 12:22
- Reputācija: 0
kādēļ? man tas šķiet pavisam muļķīgi!P.P.S. Ar izņ emtu HDD, Tev vienkārši atņ ems garantiju un varbūt vēl palūgs samaksāt par diagnostiku
jebkurā gadījumā garantiju nedrīkst atteikt tādēļ ka neizmanto to par ko esi papildus samaksājis - respektīvi windows vista. ja uzinstalēsi ubuntu, xp vai w7 - garantija nevar tikt atteikta. operētājsistēmas pārinstalēšana galīgi neštimējas kopā ar "nepareizu ekspluatāciju"
- drunk_lizard
- Mr. Positivus
- Atbildes: 1892
- Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
- Reputācija: 0
tikai viens - lasam user manuaali. TUR ir viss rakstiits....
neesmu lasiijis visu laptopu user manuaaljus, mhhh, tomeer vairumaa ir aprakstiita darbiiba ar preinstaleeto os, BET NEVIENAA nav aprakstiita citas os instalaacija :>
liidz ar to abreken. dajebkursj garantijas serviss VAR PIEKASIITIES pie sjaa :>
neesmu lasiijis visu laptopu user manuaaljus, mhhh, tomeer vairumaa ir aprakstiita darbiiba ar preinstaleeto os, BET NEVIENAA nav aprakstiita citas os instalaacija :>
liidz ar to abreken. dajebkursj garantijas serviss VAR PIEKASIITIES pie sjaa :>
Anubisa sods ir neizbeegams!
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
Kā jau rakstīju:
Tiem, kas iedzimtu vai iegūtu iemeslu dēļ automātiski uzskata par vajadzīgu jebkur ieņemt īpašo pozīciju tad arī piemeklē attiecīgo ieganstu.
Nezinu gandrīz nevienu saprātīgu cilvēku, kuram tas nebūtu izdevies.KaNeiet wrote: "Visi strīdi starp Pusēm tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta..
Tiem, kas iedzimtu vai iegūtu iemeslu dēļ automātiski uzskata par vajadzīgu jebkur ieņemt īpašo pozīciju tad arī piemeklē attiecīgo ieganstu.
- drunk_lizard
- Mr. Positivus
- Atbildes: 1892
- Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
- Reputācija: 0
RicoPico, vai kaa tu riskee...
tu ieradiisies servisaa ar lepni paceltu galvu un pieprasiisi lapsim ramu nomainiit? mhhh
bez servisa diagnostikas? :>
nu ko, to tu arii vareesi dabuut, rakstiski atsakoties no dajebkaadaam pretenzijaam peec tam. tomeer straadaajosju kaarbu tu nez vai ieguusi :>
par temu tomeer palasiet kaneiet postus, jo kas ar zobenu naaks - no zobena kritiis :>
tu ieradiisies servisaa ar lepni paceltu galvu un pieprasiisi lapsim ramu nomainiit? mhhh
bez servisa diagnostikas? :>
nu ko, to tu arii vareesi dabuut, rakstiski atsakoties no dajebkaadaam pretenzijaam peec tam. tomeer straadaajosju kaarbu tu nez vai ieguusi :>
par temu tomeer palasiet kaneiet postus, jo kas ar zobenu naaks - no zobena kritiis :>
Anubisa sods ir neizbeegams!
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
- RicoPico
- Vecākais lietotājs
- Atbildes: 2311
- Pievienojies: 09 Jan 2009, 12:54
- Reputācija: 0
- Atrodas: Jūrmala/Rīga
Pričom te kāja, durvis, zobens un galva? To varēja ietilpināt citos četros vārdos:
Nepieciešama visas sistēmas diagnostika.
Paldies. Sapratu.
Anyway- pa lielākai tiesai (tehniski) ir taču vienalga kāda OS, vai ne? Tikai piesiešanās vaina.
Nepieciešama visas sistēmas diagnostika.
Paldies. Sapratu.
Anyway- pa lielākai tiesai (tehniski) ir taču vienalga kāda OS, vai ne? Tikai piesiešanās vaina.
Last edited by RicoPico on 11 Nov 2009, 23:20, edited 2 times in total.
3GHz takts frekvences viļņa garums ir 10cm
- drunk_lizard
- Mr. Positivus
- Atbildes: 1892
- Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
- Reputācija: 0
jau rakstiiju par autorizeetajiem servisiem, **dritvai kociņ**.
tur ir stingri noteikta proceduura (kuru gan parasti neieveero, mhhh), sjii proceduura saucaas iekaartas troubleshoot un tur noteikti ir jaabuut paardosjanas briidii instaleetai sisteemai :>
taa jaabuut un viss, svaadaak iso un razjotaaja noteiktaas proceduuras peec papiiriem NEVAR veikt
nu kaa veel tev izstaastiit, lai pielec?
bet paareejais viss ir klienta zinjaa))))
tur ir stingri noteikta proceduura (kuru gan parasti neieveero, mhhh), sjii proceduura saucaas iekaartas troubleshoot un tur noteikti ir jaabuut paardosjanas briidii instaleetai sisteemai :>
taa jaabuut un viss, svaadaak iso un razjotaaja noteiktaas proceduuras peec papiiriem NEVAR veikt
nu kaa veel tev izstaastiit, lai pielec?
bet paareejais viss ir klienta zinjaa))))
Anubisa sods ir neizbeegams!
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
drunk_lizard wrote:jau rakstiiju par autorizeetajiem servisiem, **dritvai kociņ**.
tur ir stingri noteikta proceduura (kuru gan parasti neieveero, mhhh), sjii proceduura saucaas iekaartas troubleshoot un tur noteikti ir jaabuut paardosjanas briidii instaleetai sisteemai :>
taa jaabuut un viss, svaadaak iso un razjotaaja noteiktaas proceduuras peec papiiriem NEVAR veikt
nu kaa veel tev izstaastiit, lai pielec?
bet paareejais viss ir klienta zinjaa))))
Saskaņā ar PTAC praksi un PTAL 1. panta sesto punktu, datorsistēma un programmatūra uzskatāma par atsevišķu lietu kopumu, ja OEM instalāciju nav veicis datorsistēmas ražotājs (piem. Dell, Apple brand datoriem). Saskaņā ar likumu, Klientam ir tiesības servisam kaut RAM atnest nomainīt, ja vien dators nav BRAND komplekts, kā jau augstāk minēju (Serviss, tirdzniecibas vieta neveic ražošanu, bet tikai komplektāciju, kas traktējas kā atsevišķa preču kopuma tirdzniecība), un viņiem tas ir jādara, tās sauc par neliedzamajām garantijas tiesībām, kuras neviens garantijas devējs nevar apstrīdēt, jo šo likumu izdevusi valsts un reglamentējusi ES. Ja garantijas remontu neveic - var griezties PTAC vai pa taisno uz tiesu.
D_L tehniķis ta tu labs... Bet kā jurists-pilnīgs idi****
Edit:
Iepakojuma likuma 1.1 panta pirmā daļa vēsta, ka šājā gadijumā pārdevēju/garantijas remonta veicēju var sūtīt nokārtoties. Patērētajam NAV pienākums saglabāt iepakojumu garantijas laikā!KaNeiet wrote:Š ad tad tiek pieprasīts arī oriģinālais iepakojums, kurš bieži mēdz būt izmests.
Edit 2:
Arī par šo ir attiecīgi panti kā preces lietotāja tiesības un pienākumi un rīcība ar patērētāja privātajiem datiem (OEM os skaitās licenzes lietotaja ipašums mhh, neviens serviss to nevar pieprasit ja to nav paredzejis ražotājs.)drunk_lizard wrote:tikai viens - lasam user manuaali. TUR ir viss rakstiits....
neesmu lasiijis visu laptopu user manuaaljus, mhhh, tomeer vairumaa ir aprakstiita darbiiba ar preinstaleeto os, BET NEVIENAA nav aprakstiita citas os instalaacija :>
liidz ar to abreken. dajebkursj garantijas serviss VAR PIEKASIITIES pie sjaa :>
Un visbeidzot Edit 3:
Are you retarded? Tad jau es arī savu AV un softu nevaru instalēt, jo tas tacu manuali nav aprakstītsdrunk_lizard wrote: autorizeetais serviss, IT SEVISKJI, brendotais, strikti pietureesies pie iso noteikumiem un IR TIESIIGS noraidiit garantijai taadu iekaartu, uz kuras ir veiktas darbiibas, kuras NAV atrunaatas user manuaalii
Last edited by Andress on 12 Nov 2009, 10:02, edited 2 times in total.
Diemžēl Latvijas IT industrija no ārpasaules atpaliek par vismaz 10+ gadiem. Mentalitāte?
- drunk_lizard
- Mr. Positivus
- Atbildes: 1892
- Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
- Reputācija: 0
anderss, toties no tevis nekas praatiigs vispaari, mhhhdrunk_lizard wrote: autorizeetais serviss, IT SEVISKJI, brendotais, strikti pietureesies pie iso noteikumiem un IR TIESIIGS noraidiit garantijai taadu iekaartu, uz kuras ir veiktas darbiibas, kuras NAV atrunaatas user manuaalii
Anubisa sods ir neizbeegams!
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
- ob1
- Reģistrēts lietotājs
- Atbildes: 2959
- Pievienojies: 23 Mar 2009, 22:01
- Reputācija: 0
- Atrodas: Sigulda
ķirzak, tev šoreiz nav taisnība... un tu jau to zini, tikai spirinies vēl 
hmm, vēl viens arguments - lai servisā negadās kāds paštaisns rāpulis, pirms nest uz servisu var nonest HDD tā, lai neviens nepasaka kāda OS tur ir bijusi... un servisā jāsaka - nezinu, vienu dienu ieslēdzu, bet kompis nelādējās... lai šamējie tur domā kas disku nonesis...

hmm, vēl viens arguments - lai servisā negadās kāds paštaisns rāpulis, pirms nest uz servisu var nonest HDD tā, lai neviens nepasaka kāda OS tur ir bijusi... un servisā jāsaka - nezinu, vienu dienu ieslēdzu, bet kompis nelādējās... lai šamējie tur domā kas disku nonesis...
Ar magnētu ?ob1 wrote:ķirzak, tev šoreiz nav taisnība... un tu jau to zini, tikai spirinies vēl
hmm, vēl viens arguments - lai servisā negadās kāds paštaisns rāpulis, pirms nest uz servisu var nonest HDD tā, lai neviens nepasaka kāda OS tur ir bijusi... un servisā jāsaka - nezinu, vienu dienu ieslēdzu, bet kompis nelādējās... lai šamējie tur domā kas disku nonesis...
Diemžēl Latvijas IT industrija no ārpasaules atpaliek par vismaz 10+ gadiem. Mentalitāte?
- drunk_lizard
- Mr. Positivus
- Atbildes: 1892
- Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
- Reputācija: 0
oduvancjik, pienjemsim par provi mobilo telefonu, kuram klients ar liikiem pirkstiem sjuvis softu un nokaavis? vai piemeeram cjipotu ps? vai "voltmodeetu" videokarti?
pa tavam sjitie ir garantijas varianti?
un veel gudriisji, kuri ar statiku nokauj dakjiem maates, vga, ramus. arii garantijas?
tavaa datorpasauliitee laikam taa riikojas, mhhhh
pa tavam sjitie ir garantijas varianti?
un veel gudriisji, kuri ar statiku nokauj dakjiem maates, vga, ramus. arii garantijas?
tavaa datorpasauliitee laikam taa riikojas, mhhhh
Anubisa sods ir neizbeegams!
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
- drunk_lizard
- Mr. Positivus
- Atbildes: 1892
- Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
- Reputācija: 0
cjabuli, kur esmu mineejis datorpasaule.lv? O_O
es runaaju par tavu datorpasauliiti... :>
btw - gan mobilais telefons, gan ps ir datori, tikai specializeeti....
es runaaju par tavu datorpasauliiti... :>
btw - gan mobilais telefons, gan ps ir datori, tikai specializeeti....
Anubisa sods ir neizbeegams!
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
Nu beidz, tu zaudē punktus. Š eit jau piemērojas pants par nepareizu preces eksplotāciju, jo TO ko tu te uzskaitiji nav paredzēts darīt, savukārt os pārinstalācija - as easy as you can use TPBdrunk_lizard wrote:oduvancjik, pienjemsim par provi mobilo telefonu, kuram klients ar liikiem pirkstiem sjuvis softu un nokaavis? vai piemeeram cjipotu ps? vai "voltmodeetu" videokarti?
pa tavam sjitie ir garantijas varianti?
un veel gudriisji, kuri ar statiku nokauj dakjiem maates, vga, ramus. arii garantijas?
tavaa datorpasauliitee laikam taa riikojas, mhhhh
Diemžēl Latvijas IT industrija no ārpasaules atpaliek par vismaz 10+ gadiem. Mentalitāte?
To visu var apstrīdēt. Valsts likumdošana stav pāri jebkuriem ražotaja noteikumiem, ar likumiem te var tik daudz variēt un interpretet ka acis otradi panesassamurajs wrote:Ķirzakam ir taisnība. Pats esmu lasījis kkāda Fujitsu-Siemens lapša "ierobežotās garantijas noteikumus", kuros bija skaidri rakstīts, ka garantijas laikā nav atļauts nonest OEM Vistu no tā.
Bet ASUS, kas nāca ar Linpus Linux virsū - tas nebija minēts.
Tā kā laikam no firmas atkarīgs.
Diemžēl Latvijas IT industrija no ārpasaules atpaliek par vismaz 10+ gadiem. Mentalitāte?
Ķirzakam taisnība, lietotājam ir jāievēro garantijas un citi ar iegādāto preci saistītie noteikumi.
Kārtīgs, profesionāls kantoris, kam reputācija ir svarīga, kompi pārbaudīs no A-Z un piekasīsies katram sīkumam. Ja kaut kas būs ne tā, tiks uzteikta garantija.
Protams, nevienmēr viss notiek tā kā tam būtu jābūt. Un iemesli tam ir daudz.
Reāli piemēri iz dzīves:
1. Nopērku ekonomiskās spuldzītes (7Ls gabalā), viena no tām nedeg. Spuldzītēm ir garantija, tāpēc nesu to atpakaļ uz veikalu, kur esmu to iegādājies (protams, ar čeku).
Spuldzītei uzmet ātru, nevērīgu skatienu un uzreiz dod jaunu. Uz jautājumu, vai nepārbaudīsiet meloju vai nē (toreiz intereses vadīts), saņēmu atbildi, ka tas nav tā vērts, ieguldītais laiks spuldzītes diagnostikai neatmaksājas, vieglāk un lētāk ir iedot jaunu.
2. Pirms pusgada (garantijas laikā), atņirdzās Canon fotoaparāts (kaut kas ar elektroniku), kura iegādes vērtība bija 400-500 Ls. Devos uz "Elkor" tirdzniecības centra garantijas nodaļu. Tur pusis apčubināja kameru, pajauca, papētīja un tad deva man ar tekstu: "lūdzu izņemiet/noņemiet baterijas, atmiņas karti un siksniņu (tas viss nāca komplektā)" un bezmazvai ar izkārtu mēli gaidīja kas tad nu būs. Salauzīšu kaut ko vai varbūt nometīšu zemē, līdzarto anulējot manu garantiju. Tas nozīmē tikai to, ka ar Canon, atšķirībā no spuldzītes, bija jēga pačakarēties, jo viņa vērtība ir krietni lielāka. Kas nozīmē, robu veikala naudasmakam.
Ko ar to gribēju pateikt:
Viss atkarīgs no situācijas. Ir jēga krāmēties un veltīt savu/uzņēmuma/klienta laiku vai nav.
Tas pats arī ar kompjiem. Ja tā ir tīri tikai RAM nomaiņa, kas diagnostikai prasa ~5 minūtes un tajā pašā laikā klientu rinda stāv un gaida savu kārtu, tad reizēm nav jēgas čakarēties un darīt visu pēc reglamenta. Vieglāk ir nomainīt RAM un nekasīties ar klientu, vēljovairāk ir tādi indivīdi, kam tas vien tik prātā kā pajāt kādam smadzenes.
Ja problēma būs nopietnāka, beigta MB, vai kaut kas no dārgā gala, tad var arī sākt pievērst uzmanību tam kāds OS uzinstalēts. Atbilstošs nosacījumiem vai nē. Darīt visu lai uzteiktu garantiju un klients būtu spiests šķirties no naudiņām.
Viss atkarīgs no cilvēkfaktora, no tā vai viņš ir pedants vai nav. Ievēro uzņēmuma/preces reglamentu, noteikumus vai nē. Ir laiks ar to čakarēties vai nē. Atmaksājas tas vai nē, u.t.t.
Kas attiecas uz likumiem, tad jā ar tiem var manipulēt un spēlēties. Ob1 tur taisnība. Tikai ar maznozīmīgām, lētām precēm gluži vienkārši nav jēgas reizēm čakarēties. Ja izdodas pierādīt, ka klients kļūdās un aizvērt tam muti pamatojoties uz garantijas, ekspluatācijas nosacījumiem, tad ok. Ja nē, tad jāskatās pēc situācijas, ir jēga vai nav.
Ne velti ja paskatās, kas notiek sabiedrībā, tad tiek bakstīti tie no kā var gūt kaut kādu labumu
Runājot par cietā diska satura nonešanu, tad atkal, viss atkarīgs no dažādiem faktoriem. Taisīt visas tās kakainās diagnostikas, celt augšā datus vai gluži vienkārši uzinstalēt OS un miers.
Tēmas autoram:
Izlasi garantijas noteikumus un citus precei pievienotos materiālus. Pat tad ja būs rakstīts, ka uz kompja jābūt tikai un vienīgi OS Vista Home tu vari tikt sveikā cauri, bet tikpat labi tev var arī tikt uzteikta garantija. Jo baterija maksā savus 50Ls, kuru dēļ varbūt ir pat jēga pačakarēties.
Š itas jau uz referātu velk
Kārtīgs, profesionāls kantoris, kam reputācija ir svarīga, kompi pārbaudīs no A-Z un piekasīsies katram sīkumam. Ja kaut kas būs ne tā, tiks uzteikta garantija.
Protams, nevienmēr viss notiek tā kā tam būtu jābūt. Un iemesli tam ir daudz.
Reāli piemēri iz dzīves:
1. Nopērku ekonomiskās spuldzītes (7Ls gabalā), viena no tām nedeg. Spuldzītēm ir garantija, tāpēc nesu to atpakaļ uz veikalu, kur esmu to iegādājies (protams, ar čeku).
Spuldzītei uzmet ātru, nevērīgu skatienu un uzreiz dod jaunu. Uz jautājumu, vai nepārbaudīsiet meloju vai nē (toreiz intereses vadīts), saņēmu atbildi, ka tas nav tā vērts, ieguldītais laiks spuldzītes diagnostikai neatmaksājas, vieglāk un lētāk ir iedot jaunu.
2. Pirms pusgada (garantijas laikā), atņirdzās Canon fotoaparāts (kaut kas ar elektroniku), kura iegādes vērtība bija 400-500 Ls. Devos uz "Elkor" tirdzniecības centra garantijas nodaļu. Tur pusis apčubināja kameru, pajauca, papētīja un tad deva man ar tekstu: "lūdzu izņemiet/noņemiet baterijas, atmiņas karti un siksniņu (tas viss nāca komplektā)" un bezmazvai ar izkārtu mēli gaidīja kas tad nu būs. Salauzīšu kaut ko vai varbūt nometīšu zemē, līdzarto anulējot manu garantiju. Tas nozīmē tikai to, ka ar Canon, atšķirībā no spuldzītes, bija jēga pačakarēties, jo viņa vērtība ir krietni lielāka. Kas nozīmē, robu veikala naudasmakam.
Ko ar to gribēju pateikt:
Viss atkarīgs no situācijas. Ir jēga krāmēties un veltīt savu/uzņēmuma/klienta laiku vai nav.
Tas pats arī ar kompjiem. Ja tā ir tīri tikai RAM nomaiņa, kas diagnostikai prasa ~5 minūtes un tajā pašā laikā klientu rinda stāv un gaida savu kārtu, tad reizēm nav jēgas čakarēties un darīt visu pēc reglamenta. Vieglāk ir nomainīt RAM un nekasīties ar klientu, vēljovairāk ir tādi indivīdi, kam tas vien tik prātā kā pajāt kādam smadzenes.
Ja problēma būs nopietnāka, beigta MB, vai kaut kas no dārgā gala, tad var arī sākt pievērst uzmanību tam kāds OS uzinstalēts. Atbilstošs nosacījumiem vai nē. Darīt visu lai uzteiktu garantiju un klients būtu spiests šķirties no naudiņām.
Viss atkarīgs no cilvēkfaktora, no tā vai viņš ir pedants vai nav. Ievēro uzņēmuma/preces reglamentu, noteikumus vai nē. Ir laiks ar to čakarēties vai nē. Atmaksājas tas vai nē, u.t.t.
Kas attiecas uz likumiem, tad jā ar tiem var manipulēt un spēlēties. Ob1 tur taisnība. Tikai ar maznozīmīgām, lētām precēm gluži vienkārši nav jēgas reizēm čakarēties. Ja izdodas pierādīt, ka klients kļūdās un aizvērt tam muti pamatojoties uz garantijas, ekspluatācijas nosacījumiem, tad ok. Ja nē, tad jāskatās pēc situācijas, ir jēga vai nav.
Ne velti ja paskatās, kas notiek sabiedrībā, tad tiek bakstīti tie no kā var gūt kaut kādu labumu
Runājot par cietā diska satura nonešanu, tad atkal, viss atkarīgs no dažādiem faktoriem. Taisīt visas tās kakainās diagnostikas, celt augšā datus vai gluži vienkārši uzinstalēt OS un miers.
Tēmas autoram:
Izlasi garantijas noteikumus un citus precei pievienotos materiālus. Pat tad ja būs rakstīts, ka uz kompja jābūt tikai un vienīgi OS Vista Home tu vari tikt sveikā cauri, bet tikpat labi tev var arī tikt uzteikta garantija. Jo baterija maksā savus 50Ls, kuru dēļ varbūt ir pat jēga pačakarēties.
Š itas jau uz referātu velk
- drunk_lizard
- Mr. Positivus
- Atbildes: 1892
- Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
- Reputācija: 0
wuu, tuesi tik tups, ka neatskjir overclocking no voltmoda...
atsjujies.
ps. voltmods vai taas sekas redzamas uzreiz.
atsjujies.
ps. voltmods vai taas sekas redzamas uzreiz.
Anubisa sods ir neizbeegams!
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
- drunk_lizard
- Mr. Positivus
- Atbildes: 1892
- Pievienojies: 19 Mar 2007, 18:09
- Reputācija: 0
tu, bezsmadzenju perdeli, no saakuma passkaties, ko tu savaa apdolbiijumaa esi nociteejis, matj tvaju!!!
un jaa, var redzeet uzreiz, vai ir klokots, jo tavi braalji apdauzenji nosvilina visu nakuj, mhhh, bet bios settingi paliek! nodampojot bios cjipu ir skaidr4i redzams, ka idioti gramstiijusjies! un jaa, **dritvai kociņ**, atseviskjs eeprom/bios ir arii uz videokartes un dampojas tik pat viegli!
tagad ir skaidrs, atsaldeetais murmuli?!
administraacijai: personiigi mani sjajaa forumaa (un noteikti arii citos, kur neapsjaubaami sjii kretiindveesele lieto neskaitaamus citus nikus) jau ZAJEBAL!!!
vai tad tiesjaam sjaadqa liimenja degjenerati te ir nepieciesjasmi?
un jaa, var redzeet uzreiz, vai ir klokots, jo tavi braalji apdauzenji nosvilina visu nakuj, mhhh, bet bios settingi paliek! nodampojot bios cjipu ir skaidr4i redzams, ka idioti gramstiijusjies! un jaa, **dritvai kociņ**, atseviskjs eeprom/bios ir arii uz videokartes un dampojas tik pat viegli!
tagad ir skaidrs, atsaldeetais murmuli?!
administraacijai: personiigi mani sjajaa forumaa (un noteikti arii citos, kur neapsjaubaami sjii kretiindveesele lieto neskaitaamus citus nikus) jau ZAJEBAL!!!
vai tad tiesjaam sjaadqa liimenja degjenerati te ir nepieciesjasmi?
Anubisa sods ir neizbeegams!
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
http://img.ii4.ru/images/2012/05/25/227242_ntw.bmp
- foxsk8
- Moderators
- Atbildes: 5080
- Pievienojies: 22 Feb 2007, 12:33
- Reputācija: 0
- Atrodas: Liepāja, www.notepad.lv
Man ar garantijām ir bijis viss okey, aizeju, nometu māteni uz galdu, hops uzreiz jau jaunu dod
, nekas nav jāpaskaidro, jātestē, vai jāgaida jauna. Pasaku, gribu citu, lūdzu 
P.S. Senos laikos, divas reizes Asrock dabuja "negaisa niķus" un aizgāja pie dieviem.
Kas attiecās uz Lapšiem, nepirkt tādos kantoros kā RD, Tehnoland un citos brīnumos, tad arī nebūs jāuztraucās un likumi jāmeklē
Vismaz labi, ka Topo centrs aiztinies, par vienu tehnikas smērētāju mazāk.
P.S. Senos laikos, divas reizes Asrock dabuja "negaisa niķus" un aizgāja pie dieviem.
Kas attiecās uz Lapšiem, nepirkt tādos kantoros kā RD, Tehnoland un citos brīnumos, tad arī nebūs jāuztraucās un likumi jāmeklē
Vismaz labi, ka Topo centrs aiztinies, par vienu tehnikas smērētāju mazāk.
WPX.lV - E-komercijas risinājumi