Tad nu labākie:
5. vieta - Pfizer. Jaunajā logo maz kas izmainīts, bet tas kļuvis "mīkstāks" un acij tīkamāks.

4. vieta - Š…ujorkas bibliotēka. Veiksmīgi apspēlēta lauvas tēma, logo labi izskatās ka mazā, tā lielā formātā.

3. vieta - TV kanāls Nickelodeon. Daudzu gadu garumā pierastā "govs pļeka" nomainīta pret kaut ko skaistu.

2. vieta - Melburnas pilsēta. Ļoti spēcīgs un moderns burta "M" apspēlējums. Uzreiz viss kļūst skaidrs.

1. vieta - interneta komplekss AOL. It kā nekā īpaša ne grafiskā, ne estētiskā ziņā. Bet eksperti atzina, ka šis logo būs dzinējspēks AOL attīstībā. Jebkurā gadījumā moderni un mazliet mīklaini.

Un tagad sliktākie:
5. vieta - Kraft Foods. Tikai pirms 5 mēnešiem logo tika revidēts. Vai varat iedomāties ar lūpukrāsu izkrāsotu cūku? Nu apmēram tā izskatās...

4. vieta - Filadelfijas pilsēta. Neizskatās, ka pilsētas iedzīvotājiem tas varētu patikt. Viss ir garām - sākot no Trebuchet fonta līdz Liberty Bell renderējumam.

3. vieta - Xe. Kādreiz vajadzīgs pārdēvēt kompāniju, un izstrādāt tai jaunu logo. To dara tā, lai klienti pēc iespējas ātrāk aizmirstu veco nosaukumu. Kas šeit domāts - vispār nav saprotams.

2. vieta - MSN. Tauriņš vēl kaut kā, bet burti ir vienkārši smieklīgi.

1. vieta - meklētājs Bing. Dizainers Bob, kurš izstrādāja šo logo uz Razorfish, apgalvoja, ka visas līnijas radītas "no nulles". Var jau būt. Apsveicam, Bing!

Avots