Chrome jaunā WebGPU tehnoloģija sola jaunu pārlūkprogrammas spēļu ēru

GPU jaudas izmantošana nākamās paaudzes pārlūkprogrammas spēlēm

Google ievieš pirmo WebGPU versiju, kas ļaus pārlūkprogrammai Chrome izmantot datora grafisko karti, lai uzlabotu tīmekļa videospēles un to grafisko precizitāti.

Jaunais API (lietojumprogrammu programmēšanas interfeiss) ir rezultāts sešus gadus ilgušam izstrādes ciklam, ko veica GPU for the Web Community Group, piedaloties vairākiem tehnoloģiju uzņēmumiem, piemēram, Mozilla, Apple un Microsoft

Tiek apgalvots, ka WebGPU, kas ir pašreizējā WebGL modeļa pēctecis, samazinās pārlūkprogrammas “JavaScript darba slodzi”, kā arī trīskāršos veiktspēju. Galīgais mērķis ir panākt, lai pārlūkprogrammu spēlem būtu ļoti detalizētas ainas ar daudziem dažādiem objektiem, jo tagad būs iespējams izmantot daudzas modernas renderēšanas metodes. Uzlabojumi skars arī jau esošās spēles, piemēram, tās, kas atrodamas Javascript 3D bibliotēkās, piemēram, Babylon.js.

Papildus spēlēm, šo API var izmantot arī produktivitātes lietojumprogrammas, lai “atslogotu” GPU veiktos aprēķinus. Saskaņā ar WebGPU Explainer, tādas telekonferenču platformas kā Google Meet var izmantot uzlabotu mašīnmācīšanos, lai darbotos efektīvāk.

Pašlaik WebGPU ir pieejams kā noklusējuma iestatījums pārlūkprogrammā Chrome 113 beta versijā ,ko var lejupielādēt operētājsistēmās Windows, ChromeOS un macOS. Ja vēlaties gaidīt stabilu versiju, Chrome 113 ar WebGPU oficiāli tiks palaists 26. aprīlī.

Avots: chrome, w3.org

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt