Runājot par mūzikas straumēšanas pakalpojumiem, nav noslēpums, ka Spotify joprojām ir vadošā līdera pozīcijā. Pēc jaunākajiem Counterpoint Research rādītājiem, varam spriest, ka Spotify stabili notur savu pozīciju kā populārākā mūzikas straumēšanas platforma 2019. gadā.
Apkopotie dati uzrāda, ka Spotify veido 35% no visiem apmaksātajiem aktīvajiem abonementiem 2019. gada laikā. Otrajā vietā ierindojas Apple Music ar 19%, kas ir gandrīz divreiz zemāks rādītājs, un viņiem būs kārtīgi jāpacenšās, ja Apple vēlēsies iegūt pirmo vietu šajā pakalpojmu lauciņā. Kā arī uz papēžiem min Amazon Music ar 15% lielu tirgus daļu un tādiem pašiem mērķiem kā citā kompānijām.
Pēc Counterpoint teiktā, viņi norāda, ka Spotify ir ieguvis zināmu priekšroku, pateicoties dažādajām akcijām, kuras uzņēmums ir rīkojis jau iepriekš, kā arī pielāgotajām kampaņām priekš atšķirīgām sociālajām grupām sava pakalpojuma reklamēšanai. ,,Spotify saglabāja savu pirmo vietu ar tādu mārketinga aktivitāšu un stratēģijas palīdzību kā bezmaksas Spotify Premium pirmo trīs mēnešu garumā, cenu samazināšanu, un koncentrēšanos uz ekskluzīvu saturu mūzikas pasaulē.
Tomēr jāatzīmē, ka Spotify lielākoties gūst ieņēmumus tikai no maksas abonimentiem savā platformā, kas nostāda viņus nedrošā situācijā. Šis aspekts var izradīties kritisks cīņa ar gigant kompānijām, kā Apple, Amazon un Google, kurām visām ir diversificēts ieņēmumu plūsmas portfolio, kas arī palīdz uzturēt un attīstīt kompānijas.
Avots: Counterpointresearch