TikTok ieviesuši iespēju veidot un skatīties horizontālus, kā arī garākus video. Ar šādiem gājieniem, platforma vairāk un vairāk sāk līdzināties YouTube.
Izskatās, ka TikTok aicina sociālā medija satura veidotājus publicēt horizontālus video, kas arī ir vairāk kā minūti gari. Tā vēsta pamudinājums, ko ieraudzījuši @candicedchap un @kenlyaltumbiz. Platformas veidotāji uzskata, ka šāda veida video jau pirmajās 72 stundās kļūs pamanāmāki un skatītāki. Tiem, kas veido saturu vairāk kā trīs mēnešus, tiks piešķirts skatītāju skaita pieaugums. Tas neattiecas uz reklāmu vai politisko partiju materiāliem.
Horizontālu video ieviešana varētu rezultēties lielās pārmaiņās
Lielāka daļa lietotāju TikTok video skatās savos viedtālruņos, kam lieliski atbilst vertikālais video formāts. Apgriežot video horizontāli, tiek cerēts, ka skatītāji tam pielāgosies.
Platformas pielīdzināšana YouTube notiek jau kādu laiku. Drīz vien pēc 15 minūšu video ieviešanas, ir uzsākti testi 30 minūšu gariem videoklipiem. Lielāka daļa video iekš YouTube ir skatāmi vismaz 10 minūtes, lai tos varētu monetizēt.
Nav pirmā reize, kad TikTok uzrunā satura radītājus veidot publikācijas, kas līdzinās tām iekš YouTube. Jaunā funkcija – Series – ļauj satura veidotājiem sastādīt video kolekciju, kas var sasniegt 20 minūtes un tā mērķauditorija ir tikai abonenti. TikTok video kolekciju cenas sākas no 0.9 EUR līdz pat 175 EUR.
Gan ar horizontāliem video, gan ar pieaugošu pieprasījumu pēc garāka satura, video veidotāji, iespējams, sāks izmantot jau esošu YouTube materiālu, nevis veidos jaunu. Lai gan YouTube Shorts satura veidotāji nesaņem mazāku “algu”, tā paša materiāla izmantošana dažādās platformās nav nekur pazudusi. Ņemot vērā TikTok platformas izmaiņas, šķiet, interesanti, ka YouTube ievieš jaunas funkcijas, lai līdzinātos tieši TikTok.
Avots: TheVerge