Arī Amazon cenšas izveidot savu ģeneratīvo mākslīgā intelekta rīku

Izrādās, ka visiem Amazon uzņēmumiem šobrīd ir “vairākas ģeneratīvas mākslīgā intelekta iniciatīvas,” ceturtdien uzņēmuma 2023. gada 2. ceturkšņa peļna publikācijā sacīja uzņēmuma izpilddirektors. Uzņēmums ar AWS starpniecību piedāvā infrastruktūru un pakalpojumus, kas var palīdzēt iedarbināt vairākas ģeneratīvas mākslīgā intelekta lietotnes, par kurām uzņēmuma izpilddirektors diskutēja. AWS (Amazon Web Services) ir Amazon meitasuzņēmums, kas nodrošina mākoņdatošanas platformas pēc pieprasījuma.

Mākslīgā intelekta iniciatīvas paredzētas, lai uzņēmums kļūtu rentablāks, vieglāk pārvaldāms – sākot no ikdienas projektiem, meitasuzņēmumu pārvaldībai un līdz pat klientu pieredzei. Rīki būtu lietderīgi gan uzņēmuma populārajā Amazon tirdzniecības platformā, gan mākoņpakalpojumu sniegšanai, gan Alexa balss asistentam, kā arī citiem uzņēmuma projektiem.

Nu jau vairāki uzņēmumi, paziņojot ar saviem ceturkšņa peļņas rezultātiem, atklājuši savas ieceres saistībā ar mākslīgo intelektu. Apple vadītājs Tims Kuks sacīja, ka mākslīgais intelekts un mašīnmācīšanās ir “faktiski iestrādātas katrā uzņēmuma veidotajā produktā. Uzņēmuma Alphabet vadītājs Google jauno meklēšanas ģeneratīvo pieredzi nosauca par “nākamo lielo evolūciju meklēšanā”. Turpretī Meta izpilddirektors Marks Zukerbergs stāstīja, kā uzņēmums strādā pie “vairākiem jauniem produktiem”, tostarp radošiem instrumentiem un mākslīgā intelekta aģentiem, ko tas veido, izmantojot savu LLaMA LLM valodas modeli.

Iespējams, ka jau septermbī Amazon savā tehnoloģiju pasākumā atklās kādu no mākslīgā intelekta jaunumiem. Taču, pēc jaunā paziņojuma ir skaidrs, ka tāpat kā ikviens tehnoloģiju gigants šobrīd, arī Amazon aktīvi strādā pie mākslīgā intelekta rīkiem, ar kuriem uzlabot uzņēmuma ikdienu un produktus, kurus tas piedāvā patērētājiem.

Avots: The Verge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt