Pirmdien tika paziņots, ka DoorDash ir ieguvis Chowbotics uzņēmumu. Darījuma finansiālie nosacījumi nav atklāti, bet Chowbotics komanda ir kļuvusi par DoorDash darbiniekiem, un uzņēmums DoorDash ietvaros darbosies neatkarīgi. Chowbotics piedāvā ēdiena automātu – robotu Salliju, kas piedāvā veidot dažādus salātus un veselīgas uzkodas.
“Mēs esam ilgi apbrīnojuši darbu, ko Chowbotics ir veicis, lai ar savu novatorisko robotu palielinātu piekļuvi svaigām ēdienreizēm,” The Verge atklāj DoorDash līdzdibinātājs Stenlijs Tans.
Uzņēmums Chowbotics tika dibināts 2014. gadā, un tā svaigais pārtikas robots Sallija — taisnstūrveida mašīna, kas būtībā ir salātu tirdzniecības automāts, — var radīt pielāgojamas salātu un uzkodu bļodas, neaizņemot daudz vietas. Bloga ieraksts no DoorDash ģenerālmenedžera liecina, ka robotu izmanto universitātes, slimnīcas un pārtikas veikali.
https://www.youtube.com/watch?v=bPeE-zfU00w&ab_channel=chowbotics
DoorDash pašlaik ir ieguvis lielāko daļa no ASV pārtikas piegādes tirgus (aptuveni 48%), apsteidzot tādus sāncenšus kā UberEats un Grubhub. Tā ieņēmumi ievērojami palielinājās 2020. gadā, kad pandēmijas dēļ tika slēgti restorāni un ēdienu piegādes pakalpojumiem strauji auga pieprasījums.
Jaunā uzņēmuma iegāde rada jautājumus par DoorDash pēc pandēmijas plāniem. Bloga ierakstā tiek minēts, ka ar Chowbotics DoorDash varēs palīdzēt restorāniem, kas izmanto DoorDash piegādes platformu, paplašināt savus piedāvājumus.
Ja pasūtiet ēdienu uz mājām, iespējams, ka nekad neuzzināsiet, vai salātus ir gatavojis Chowbotics robots vai cilvēks, ja vien restorāns to pats nepateiks. Laikā, kad arvien plašāk tiek diskutēts par veselīgu uzturu un dzīvesveidu, šķiet, ka šādam robotam varētu būt nākotne. Ja būtu iespēja no automāta izvēlēties kādu saldu batoniņu vai tomēr trauku ar salātiem, visticamāk vairums priekšroku dotu šiem salātiem.
Avots: The Verge
Attēlu avots: ChowBotics YouTube video