Tā vietā, lai laistu klajā EA SPORTS WRC 25, 2024. gada sezona tika papildināta ar divām maksas DLC pakām.
Kad oktobrī tika laists klajā EA SPORTS WRC 2024. gada sezonas paplašinājums, tika manīta izvairīšanās no oriģinālā relīžu grafika.
Toreiz tas likās nedaudz savādi, kā arī nebija nekāda apstiprinājuma par turpmākajiem plāniem. Neviens nezināja, ko sagaidīt – jaunu spēli, DLC vai neko.
Pēcāk gan tika apstiprināts, ka spēlē tiks ieviests maksas 2024. gada sezonas paplašinājums. Tas aizstāja pēcteci jeb 2025. gada sezonu. Šāds solis gan saņēma pozitīvu atgriezenisko saiti. Ja izrādīsies veiksmīgi, šāds modelis varētu tikt piekopts arī citās sporta franšīzēs.
“Mūsu lēmums adaptēt ikgadēju WRC paplašinājuma modeli nāk no mūsu ilgtermiņa vīzijas par spēli un mūsu cieņas pret spēlētājiem,” skaidro Matjū Batisons.
“Pirmo reizi piesaistot Unreal Engine un fokusējoties uz esošās paaudzes tehnoloģijām, sasniedzām to ieskaujošo pieredzi, ko vēlējāmies”
“Būvējot uz pamatiem caur paplašinājumiem, mēs varam nepārtraukti uzlabot un atjaunot spēli, kā arī izveidot visaptverošu rallija platformu, kas attīstās līdzi sportam.”
Kā tiek veidoti jaunie WRC posmi?
2024. gada sezonas paplašinājums nāca ar jauniem auto un veseliem diviem posmiem – Polijas un Latvijas. Otrais un trešais pasākums papildināja spēli pēc relīzes, sekojot Centrāleiropas rallijam pagājušā gada beigās.
“Mūsu pieeja Polijas un Latvijas posmu atkārtošanai bija diezgan rūpīga,” turpina Batisons. “Cieši strādājām ar WRC, lai ievāktu atsauces materiālus, tostarp mapes, foto un posmu video. Šī paplašinātā izpēte ir mūsu radošā procesa mugurkauls.”
“Mūsu dizaina komanda rūpīgi izsver posmus, izvēloties tos, kas sola visaizraujošāko un baudāmāko pieredzi spēlētājiem. Tas ir par atrašanās vietas būtības iemūžināšanu, vienlaikus nodrošinot, ka spēle ir gan jautra, gan autentiska.”
“Par laimi mūsu dizaina komandai ir pievienojies divkāršs junioru pasaules rallija vicečempions Džons Ārmstrongs. Viņš ir braucis gan Polijā, gan Latvijā un sniedz tiešu ieskatu, kā tas ir braukt uz šiem ceļiem.”
“Viņa atgriezeniskā saite nodrošina to, ka mēs ne tikai atkārtojam vidi, bet arī atspoguļojam unikālās funkcijas, kas piemīt šiem posmiem.”
2024. gada auto
Tos papildinās jauni Montekarlo, Portugāles, Zviedrijas un Grieķijas maršruti divās gaidāmajās DLC pakās. Pirmā no tām ir gaidāma jau drīz.
Abās tiks ietverti arī jauni auto, ko identitāte gan vēl nav zināma. Tomēr tiek lēsts, ka tās būšot piecas.
Uzlabotais Ford Fiesta Rally 3 vizuāli izskatās citādāk un Toyota GR Yaris Rally 2 ir pavisam jauns. Atlikušās trīs Rally1 mašīnas atgādina jau esošos 2023. gada modeļus, bet ar jaunu krāsas slāni.
“2024-spec Rally1 auto prezentē nelielas, bet jaudīgas izmaiņas no savām 2023. gada versijām. Kamēr 2024. gada regulas palika nemainīgas, katra auto “raksturs” ir ticis nedaudz uzlabots.”
“Auto mākslas komanda ir pielāgojusi vizuālos aspektus, lai to atspoguļotu kā iekšēji, tā arī ārēji. Piemēram, Hyundai piedzīvojis izmaiņas tieši panelī un sānu spoguļu pozīcijās. Savukārt, Puma lepojas ar citu aizmugurējo spoileri.”
Tiek skaidrots, ka arī apstrādes modeļi esot uzlaboti, nodrošinot manāmas atšķirības, taču turpinātu sniegt reālās pasaules autentiskumu.
“Esam ieskatījušies arī audio pieredzē. Ford Puma anti-lag sistēma ir ierakstīta no jauna uzlabotai audio pieredzei, kamēr Toyota un Hyundai ir gājuši cauri audio līdzsvarošanai.”
Virtuālās realitātes izstrāde
Kamēr paplašinātais auto un posmu saraksts ir laipni gaidīts, joprojām nedaudz nepabeigta šķiet virtuālās realitātes pieredze.
“Jā, VR paliek beta versijā, un es novērtēju visus komentārus un atgriezeniskās saites no mūsu spēlētājiem, kas ļauj mums nodrošināt, ka tiešām strādājam pie problēmām, kas ir aktuālas mūsu spēlētājiem,” skaidro Batisons.
Nesen ticis ielikts vēl vairāk darba, lai samazinātu spēles īssavienojumus, pievienotu laikapstākļu dažādību, iekļaut reālās pasaules sezonas punktu sistēmu un pat iespēju izslēgt mehāniskos bojājumus.
Avots: Traxion