Sociālais medijs Instagram izvērš kārtējo rīku, kas radīts iebiedēšanas novēršanai tās platformā.
Rīks izmanto mākslīgo intelektu, lai noteiktu fotogrāfiju vai videomateriālu parakstus, kuru saturā ir vārdi, kas, parasti, tiek noziņoti, kā iebiedēšana un huligānisms. Lietotne jautā, vai lietotājs, kas ir uzrakstījis konkrētu parakstu, vēlas izmainīt vārdus parakstā pirms tā publicēšanas.
Instagram pirmdien publicētajā bloga rakstā sacīja, ka rīks sākotnēji tiks ieviests noteiktās valstīs. Lai gan sociālais medijs nenorādīja tieši kuras valstis tās būs, Instgram tikai piebilda, ka rīks parādīsies citviet pasaulē pāris mēnešu laikā.
Instagram paskaidroja arī iemeslus rīka ieviešanai. “Kā daļa no mūsu ilgtermiņa apņemšanās vadīt cīņu pret iebiedēšanu internetā, mēs izstrādājām un testējām mākslīgo intelektu, kas spēj atpazīt dažādas iebiedēšanas formas Instagram,” norādīts bloga rakstā.
“Papildus iebiedēšanas ierobežošanai, šis brīdinājums palīdz izglītot cilvēkus par to, ko mēs neatļaujam Instagram, kā arī brīžus, kad kontam pastāv risks, pārkāpt mūsu noteikumus.”
Facebook piederošais sociālā medija platforma izlaida līdzīgu funkciju jūlijā, kas veica tādas pašas atpazīšanas un brīdināšanas darbības komentāriem, nevis virsrakstiem. Šis rīks tika ieviests kopā ar citu pretiebēdēšanas funkciju. Tā ļauj lietotājiem “ierobežot” citu lietotāju komentārus, tos efektīvi izslēdzot no sava redzesloka.
Pirmdienas bloga rakstā Instagram pozitīvi vērtēja jūlijā ieviesto pretiebiedēšanas rīka ietekmi. “Rezultāti bija daudzsološi, un mēs secinājām, ka šāda veida ierosinātāji var mudināt lietotājus apdomāt savus vārdus, kad tāda iespēja ir dota,” norādīja sociālais medijs.
Kopš Instagram izpilddirektors Adams Moseri pagājušajā gadā tika iecelts amatā, viņš par vienu no viņa galvenajām prioritātēm šķietami padarījis iebiedēšanas un huligānisma apturēšanu platformā.
Kad jūlijā parādījās pretiebiedēšanas rīki, Moseri publicēja paziņojumu, kurā viņš apgalvoja Instagram “apņemšanos vadīt nozari cīņā pret iebiedēšanu tiešsaistē.” Instagram izpilddirektors piebilda, ka viņa komanda “pārdomā visu Instagram pieredzi, lai izpildītu šo apņemšanos.”
Avots: The Business Insider