Labubu ceļš uz miljardu

Lai gan Labubu ir mīkstā rotaļlieta briesmoņa veidolā, viedokļi nav apturējuši tā veiksmi, kļūstot par miljardu vērtu uzņēmumu.

Šonedēļ Labubu ražotājs Pop Mart izklāstīja savus 2025. gada pirmās puses finanšu rezultātus. Tas sniedz ieskatu tajā, cik populāra šī manta ir kļuvusi pasaules mērogā. 

Pop Mart Monster sērijas, tostarp Labubu, gada pirmajā pusē ir ģenerējusi aptuveni 574 milj. EUR ienākumus. Tas ir par 688% vairāk kā iepriekšējā gadā, apsteidzot gan Mattel Bārbiju un Hot Wheels. Turpinot šo ceļu, līdz gada beigām var tikt sasniegts viens miljards. 

Rotaļlieta, kas pārdota noslēpumainajā “blind box” formātā, ieguva milzu internacionālo popularitāti, kad BLACKPINK grupas dalībniece Lisa atklāja savu “apsēstību” ar tām. 

Pēcāk arī slavenības kā Šēra, Kima Kardašjana, Parisa Hiltone, Marks Džeikobs un citi tika manīti ar mošķīšu rotaļlietu. Dažreiz tie pat tiek uzkarināti uz dārgām dizaineru somiņām. 

Avots: TechCrunch

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt