Meta mākslīgā intelekta brilles uzlabos lietotāju dzirdi

Meta nāk klajā ar iespaidīgu jauninājumu – uzņēmuma mākslīgā intelekta brilles lietošanas laikā uzlabos dzirdi.

Meta mākslīgā intelekta (MI) brilles turpmāk palīdzēs labāk sadzirdēt sarunas. Uzņēmums otrdien paziņoja par atjauninājumu savām MI brillēm, kas ļaus labāk dzirdēt cilvēku balsis trokšņainā vidē.

Kā norāda uzņēmums, šī funkcija sākotnēji būs pieejama Ray-Ban Meta un Oakley Meta HSTN viedajās brillēs ASV un Kanādā. Papildus tam brilles saņems vēl vienu jauninājumu. Tas ļaus izmantot Spotify, lai atskaņotu dziesmu, kas atbilst tam, ko lietotājs šobrīd redz.

Piemēram, ja lietotājs skatās uz albuma vāciņu, brilles varēs atskaņot šī izpildītāja dziesmu. Savukārt, ja redzeslokā ir Ziemassvētku eglīte ar dāvanām, iespējams ieslēgt svētku mūziku.

Šis papildinājums drīzāk uzskatāms par rotaļīgu funkciju, taču tas demonstrē, kā Meta domā par vizuālās informācijas sasaisti ar darbībām lietotņu ekosistēmā. Savukārt sarunām paredzētā balss pastiprināšanas funkcija šķiet krietni praktiskāka.

Par šo funkciju Meta pirmo reizi paziņoja uzņēmuma Connect konferencē šā gada sākumā. Uzņēmums izmanto MI briļļu atvērtā tipa skaļruņus, lai pastiprinātu sarunas biedra balsi.

Darbības princips

Meta norāda, ka lietotāji varēs regulēt pastiprinājuma līmeni, pavelkot ar pirkstu pa briļļu labo kājiņu vai izmantojot ierīces iestatījumus. Tas ļaus precīzāk pielāgot skaņu konkrētajai videi, neatkarīgi no tā, vai tā ir rosīgs restorāns vai bārs, klubs, piepilsētas vilciens vai cita trokšņaina vieta.

Protams, vēl būs jāpārbauda, cik efektīvi šī funkcija darbojas praksē. Tomēr ideja izmantot viedos aksesuārus dzirdes atbalstam nav raksturīga tikai Meta

Apple AirPods jau piedāvā funkciju Conversation Boost, kas palīdz koncentrēties uz sarunas biedra balsi. Tāpat AirPods Pro modeļos nesen ieviests arī klīniskā līmeņa dzirdes aparāta atbalsts.

Kamēr sarunas pastiprināšanas funkcija pagaidām ir pieejama tikai ASV un Kanādā, Spotify funkcija angļu valodā tiek piedāvāta daudz plašākā tirgu lokā, tostarp Austrālijā, Austrijā, Beļģijā, Brazīlijā, Kanādā, Dānijā, Somijā, Francijā, Vācijā, Indijā, Īrijā, Itālijā, Meksikā, Norvēģijā, Spānijā, Zviedrijā, Apvienotajos Arābu Emirātos, Apvienotajā Karalistē un ASV.

Programmatūras atjauninājums (v21) sākotnēji būs pieejams lietotājiem, kas ir pieteikušies Early Access programmai – tas paredz pievienošanos gaidīšanas sarakstam un apstiprinājuma saņemšanu. Vēlāk atjauninājums tiks izplatīts plašākai auditorijai.

Avots: TechCrunch

Dalīties ar ziņu:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
X

Leave a Reply

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt