“Meta” piektdien apstrīdēja mediju ziņojumu, kurā apgalvots, ka sociālais milzis pēta reklāmu pievienošanu populārajā saziņas lietotnē “WhatsApp”.
Financial Times iepriekš ziņoja, ka dažas Meta nodaļas ir apsvērušas, vai rādīt reklāmas sarakstēs ar kontaktpersonām WhatsApp sākuma ekrānā. Paziņojumā WhatsApp sacīja, ka nenotika nekāda testēšana vai darbs pie šādas idejas, un nemaz neesot bijuši plāni to darīt.
Analītiķi jau sen spekulē, ka Meta ar laiku ieviesīs reklāmas WhatsApp, jo attiecīgā nodaļa pēta veidus, kā gūt peļņu no pakalpojuma, kuru ik dienu izmanto vairāk nekā 2 miljardi cilvēku visā pasaulē.
Taču Meta līdz šim ir pretojusies idejai rādīt reklāmas lietotnē “WhatsApp”, tā vietā paļaujoties uz naudas pelnīšanu, izmantojot “WhatsApp Business” par kuru ir jāmaksā, lai iegūtu konkrētus pakalpojumus. WhatsApp Business izmanto vairāk kā 200 miljoni aktīvo lietotāju. Februārī šim pakalpojumam tika mainīta maksājumu struktūra.
Avots: TechCrunch