Laika posmā no 9. aprīļa līdz pat 12. novembrim uzņēmuma Spotify biznesa partneriem bijuši pieejami daļa lietotāju datu. Biznesa partneri, kuriem bijuši pieejami dati, nav nosaukti, taču problēma nu ir atrisināta.
Kontiem, kuru dati bijuši izpausti, Spotify attiestatījis paroles. Paziņojumā par datu pārkāpumu, kas iesniegts Kalifornijas ģenerālprokurora birojā, mūzikas straumēšanas gigants sacīja, ka atklātie dati var būt iekļāvuši e-pasta adresi, vārdu, paroli, dzimumu un dzimšanas datumu dažiem Spotify biznesa partneriem. Uzņēmums neminēja konkrētus biznesa partnerus, bet piebilda, ka informācija nav bijusi publiski pieejama.
Spotify lietotāju dati uzņēmuma biznesa partneriem bijuši pieejami vairākus mēnešus, taču netiek minēts, kā tas noticis un vai kāds šos datus ir izmantojis. Uzņēmums komentē, ka ir veicis iekšēju izmeklēšanu un sazinājies ar visiem biznesa partneriem, kuriem iespējams bijusi piekļuve lietotāju kontu informācijai, lai pārliecinātos, ka jebkāda personīga informācija, kas var būt nejauši izpausta, ir izdzēsta.
Uzņēmuma Spotify pārstāvis Adams Grossbergs apstiprināja, ka ietekmēta tikai neliela daļa Spotify lietotāju. Taču jāņem vērā, ka Spotify ir vairāk nekā 320 miljoni lietotāju un 144 abonamentu.
Šī jau ir otrā reize vairāku mēnešu laikā, kad uzņēmums attiestata lietotāju paroles.
Avots: TechCrunch