Pēc analītikas kompānijas Digitimes Research datiem, globālais pieprasījums pēc planšetdatoriem strauji krītas, un tāda ir arī nākotnes tendence. 2018. gada 1. ceturksnī pārdots 33 miljoni šo ierīču, kas ir par 28,2% mazāk nekā iepriekšējā ceturksnī un par 14,9% mazāk nekā 2017. gada 1. ceturksnī. Prognoze šim ceturksnim ir 31,1 miljoni. Kaut arī ražotāji piedāvā aizvien jaudīgākus modeļus, pircēji dod priekšroku viedtālruņiem ar lielu ekrānu. Kam jau planšetdators ir – tie jaunu pirkt nesteidzas. Tie, kuri izšķīrušies par planšetes iegādi, lielākoties izvēlas lielos modeļus ar 9,7-10 collu displejiem. Mazās planšetes ar 7″ ekrāniem vairs nepērk, jo viedtālrunis ir praktiskāks.
2017. gadā pavisam pārdots 163,5 miljoni šo ierīču, kamēr 2016. gadā nopirka 174,9 miljonus. Tradicionāli vadošie planšetdatoru tirgus līderi ir Apple, Samsung, Amazon, ASUS un Lenovo.
One Response
Tikai tagad cilvēki sapratuši ka planšete tāds štrunts vien ir? Nopietnam darbam neder, tur labāks ir īsts kompjūters, bet griezt Google Gemaroīdu ir ērtāk uz smartfona.