Spotify pārspēj Apple ar “Wrapped” gada apskata funkciju

Eksluzīva funkcija Spotify lietotājiem, bet ne Apple Music faniem. Kā jau katru gadu, Spotify šodien atgādināja lietotājiem par pagātni ar Wrapped gada kopsavilkumu. Šķiet, ka visi dalās ar savām aizvadītā gada populārākajām dziesmām un mūziķiem  Instagram, Twitter un citos sociālajos tīklos – izņemot Apple Music lietotāji.

Spotify lietotāji var vēlreiz atgriezties un noklausīties viņu pagājušajā gadā labākus izpildītājus, labākās dziesmas. Tā kā 2019. gads arī noslēdz veselu dekādi, tad lietotāji var apskatīties visvairāk patērēto mūziku pēdējo desmit gadu laikā. Lielākai ērtībai gada apskats ir jau noformatēts kā Instagram storijs Spotify mobīlajā lietotnē. Lietotāji var ar vienu pieskārienu dalīties ar apkopojumiem savos storijos pa tiešo no Spotify. Visiem škietami daloties ar Wrapped atskatiem, tie ir kļuvuši samērā populāri. Tie ir kļuvuši pat par Tvitera momentu!

Plašās diskusijas ir liela uzvara Spotify un zaudējums Apple Music, it īpaši tādēļ, ka Spotify uzvar slaveno uz eksluzivitāti balstīto kompāniju tās pašas spēlē. Cilvēki vēlas dalīties ar viņu Wrapped atskatiem, but, ja vien viņi nav lietojuši Spotify un klausījušies mūziku tajā, viņi vienkārši nevar saģenerēt datus. 

Apple, vairāk par citiem uzņēmumiem, saprot stimulu veidot ekskluzīvas produkta funkcijas. iPhone īpašnieki var veidot Memoji un, vēl pretrunīgāk, saņemt zilus burbuļus savā iMessage. Lai ko arī kāds darītu, nav iespējams piekļūt šīm funkcijām, ja vien tie nepāriet uz iOS. Arī Apple Music ir pašam sava gada noslēguma kopsavilkuma funkcija, taču tā nav veidota, lai dalītos. Pat ja tā būtu radītam tam, tomēr visi dalās ar Spotify atskatiem, ne Apple atskatiem. Turklāt, cilvēki to ir pamanījuši.

https://twitter.com/elmueller_/status/1202623275853078533

Piemēram, Elenora Mullere savā tvītā jautā, vai viņa viena vai arī citi Apple Music lietotāji vēlas pāriet uz Spotify tikai dekādes atskata iegūšanai.

Savukārt, Denijs atklāti pauž vēlmi pārstāt lietot Apple Music un pārslēgties uz Spotify.

Straumēšanas servisi parasti ievilināja cilvēkus abonēt tos ar tādiem eksluzīviem piedāvājumiem kā Jay Z servisā Tidal un Frank Ocean servisā Apple Music. Nu šai ērai ir pienācis gals. Šajā nedēļā Jay Z pat atvēra visu savu diskogrāfiju Spotify. Mūzika vairs nav noteicošais faktors straumēšanas platformas izvēlē, līdz ar to tām vajadzēs izdomāt citas ekskluzīvas funkcijas. Kā Apple labi zina, līdzgaitnieku spiediens ir ļoti ietekmīgs spēks.

Avots: The Verge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt