Spotify piedāvā lietotājiem personalizēt mūzikas sarakstu attēlus

Uzņēmums Spotify otrdien paziņoja, ka lietotājiem tiek sniegta iespēja pašiem veidot un personalizēt mūzikas sarakstu vākus.

Lai gan lietotāji jau iepriekš ir bijuši spējīgi augšupielādēt attēlus, lai padarītu atskaņošanas sarakstus personīgākus, jaunieviestā funkcija ļaus lietotājiem pašiem izveidot un pielāgot mūzikas saraksta vāka jeb cover izskatu.

Šī funkcija tiks ieviesta 65 tirgos beta versijā Spotify mobilajā lietotnē gan iOS, gan Android operētājsistēmās. Šī funkcija būs bezmaksas, respektīvi pieejama arī lietotājiem, kas nav abonējuši Spotify Premium.

Lai piekļūtu šai funkcijai, izvēlieties vienu no saviem atskaņošanas sarakstiem, kam vēlaties izveidot unikālu apdari. Pēc tam izvēlaties trīs punktu ikonu atskaņošanas saraksta lapas izvēlne un noklikšķiniet uz opcijas “Create cover art” jeb “Izveidot vāka apdari”.

Tur varat augšupielādēt fotoattēlu no viedierīcē esošajiem arhīviem vai sākt ar audeklu un eksperimentēt ar dažādiem tajā piedāvātajiem elementiem, piemēram, teksta fontiem, krāsām un efektiem. Varat arī mainīt fona krāsas un pievienot krāsu pārejas. Pastāv iespēja arī izvelēties pievienot uzlīmes.

Foto: newsroom.spotify.com

Spotify norāda, ka katrā atskaņošanas sarakstā vienlaikus var saglabāt tikai vienu personalizētu vāka apdari, kas nozīmē, ka, izveidojot jaunu, tā automātiski aizstās iepriekšējo. Ja vēlaties izveidot vairāk nekā vienu vāka apdari vienam atskaņošanas sarakstam, pirms citas izveides tā ir manuāli jāsaglabā.

Lai gan iespēja izveidot pielāgotu vāka apdari nav būtisks straumēšanas pakalpojuma papildinājums, funkcija visnotaļ ir jautra. Šāda iniciatīva parāda Spotify nepārtrauktos centienus sniegt lietotājiem vairāk iespēju personalizēt savu pieredzi lietotnē. Piemēram, uzņēmums pašlaik beta testē funkciju, kas ļauj lietotājiem izveidot personalizētus atskaņošanas sarakstus, pamatojoties uz rakstiskiem ieteikumiem.

Jaunās funkcijas ieviešana notiek laikā, kad mūzikas straumēšanas uzņēmums turpina ieviest papildinājumus savā lietotnē, turpinot konkurēt ar tādiem pakalpojumiem kā Apple Music un YouTube Music.

Pagājušajā nedēļā Spotify paziņoja, ka testē mūzikas videoklipus premium lietotājiem vēl 85 tirgos. Šī funkcija ļaus Spotify labāk konkurēt ar YouTube, ņemot vērā to, ka Google piederošā platforma atbalsta mūzikas video.

Avots: TechChurch

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt