TikTok iepazīstina ar jaunu līdzekli, kas ļaus saviem lietotājiem video platformā publicēt saturu pa tiešo no dažādām populārām rediģēšanas aplikācijām, tostarp Adobe ar AI darbināmo video rediģēšanas programmatūru Premiere Pro, AI radošās aplikācijas Adobe Express, kā arī citām, tostarp Twitch, SocialPilot un ByteDance CapCut. Jaunais piedāvājums “Direct Post” patiesībā ir paredzēts trešo pušu lietotņu izstrādātājiem, kas vēlas ciešāk integrēties ar TikTok, un ir balstīts uz TikTok esošajām integrācijām “Kopīgot”, kas ļāva no trešo pušu lietotnes publicēt saturu TikTok kopā ar saviem atsauces tagiem.
Taču, izmantojot Direct Post, aplikācijām ir ne tikai iespēja publicēt video saturu pa tiešo TikTok platformā, bet tās var izmantot arī citas iespējas, piemēram, iespēju iestatīt parakstus, auditorijas iestatījumus un daudz ko citu savā platformā un pēc tam ar vienu klikšķi nosūtīt informāciju uz TikTok. Turklāt funkcija ļauj garās formas video veidotājiem ieplānot sava satura publicēšanu TikTok, izmantojot sociālo mediju vadības platformas.
Papildinājums ļaus TikTok gūt labumu no sasniegumiem plašākā radošo lietotņu ainavā, tostarp no tām programmām, kas izmanto AI tehnoloģiju kā daļu no video rediģēšanas procesa.
Lai izmantotu šo līdzekli, veidotāji autentificējas ar savu TikTok kontu trešās puses lietotnē. Programmas, kas ir atdalītas ar TikTok, tiek pārbaudītas arī pievienošanās procesā, pirms tām tiek atļauts izmantot tiešā pasta satura API.
Adobe, kas nupat savā ikgadējā MAX konferencē atklāja virkni jaunu AI programmatūru un tehnoloģiju, ir galvenais partneris TikTok jaunajai funkcijai. Tagad kompānija piedāvās Direct Post no Adobe Premiere Pro, kas piedāvā ar AI darbināmus video rediģēšanas rīkus, un Adobe Express – vieglu ar AI darbināmu radošo aplikāciju.
“Tagad vairāk nekā jebkad agrāk satura publicēšana reāllaikā ir kļuvusi par nepieciešamību, un visu prasmju līmeņu veidotājiem ir nepieciešami rīki, kas viņiem var dot lielāku efektivitāti un to īdt arbez ierobežojumiem,” paziņojumā par palaišanu sacīja “Creative Cloud” produktu mārketinga Adobe viceprezidente Deepa Subramaniam. “Ar jauno Direct Post līdzekli TikTok, kas pieejams Adobe Express un Premiere Pro, veidotāji var turpināt veidot savdabīgu saturu, taču ar palielinātu ātrumu un bez jebkādiem pārtraukumiem radošajās darbplūsmās.”
Citu partneru vidū ir populārais video rediģēšanas rīks “CapCut” no TikTok māteskompānijas “ByteDance”, kas ir arī otra kompānijas aplikācija, kas trāpījusi 100 miljonu ASV dolāru vērtajā atskaites punktā, nesen vēstīja “data.ai”.
Turklāt Twitch tiešraides veidotāji varēs izmantot Twitch klipu redaktoru, lai savus klipus pārdēvētu portreta režīmā tiešai koplietošanai vietnē “TikTok”, kā arī būs iespēja eksportēt savu portreta klipu uz TikTok kā melnrakstu (draft), lai viņi varētu turpināt savus labojumus.
Sociālo plašsaziņas līdzekļu mārketinga rīks SocialPilot arī atbalsta Direct Post, piedāvājot iespēju profesionāļiem, komandām, aģentūrām un uzņēmumiem, kuriem ir jāautomatizē sabiedrisko plašsaziņas līdzekļu izvietošana.
Piekļuve API ir pieejama radošo rīku un video rediģēšanas programmu izstrādātājiem. API drīzumā atbalstīs arī fotoattēlus, atzīmē TikTok.
Avoti: TechCrunch