Tiktok varētu uzsākt tiešsaistes mazumtirdzniecības veikalu ASV jau nākamajā mēnesī. Lietotnes pirkumu sadaļā būtu iekļauts TikTok produktu klāsts, ko piegādājuši ražotāji Ķīnā un kas ļautu uzņēmumam tieši konkurēt ar Amazon, Shein, Temu un citām lielākajām e-komercijas platformām.
Kā norāda Semafor, TikTok jaunais veikals, izmantojot jauno tiešsaistes veikalu, pārdos tādus produktus kā rotaļlietas un virtuves piederumus, kā arī būs pieejama īpaša e-komercijas cilne TikTok veikalā, kurā uzņēmumi varēs maksāt par savu produktu pārdošanu lietotnē.
Pagājušajā nedēļā kompānija apstiprināja, ka tā testē “Trendy Beat” iepirkšanās līdzekli Apvienotajā Karalistē, kur produktus pārdod un nosūta Singapūrā bāzēts uzņēmums, kas pieder TikTok mātes uzņēmumam ByteDance.
TikTok e-komercijas stratēģija ASV joprojām ir sākumposmā. Uzņēmums kopš pagājušā gada novembra veic pārbaudes TikTok veikalā, un tas vēl nav guvis ievērojamus panākumus. Tas, visticamāk, ir iemesls, kāpēc TikTok gaidīja Trendy Beat pārbaudi ASV tirgū.
TikTok e-komercijas bizness galvenokārt ir bijis veiksmīgs Āzijā, kur kopumā rūpniecība ir piedzīvojusi straujāko ekonomisko izaugsmi. TikTok vēlas vairāk nekā četrkāršot e-komercijas riska apjomu līdz pat $20 miljardiem bruto preču vērtībā 2023. gadā, salīdzinot ar pagājušā gada $4.4miljardiem pārdošanas darījumu, raksta Bloomberg.
Avots: TechCrunch