TikTok veikals ir sācis savu darbību ASV

Pēc mēnešiem ilgas testēšanas TikTok beidzot ir laidis klajā savu e-komercijas produktu TikTok Shop, kas šobrīd ir jau aktīvs ASV, kur platformai ir vairāk nekā 150 miljoni lietotāju.

TikTok savu e-komercijas iniciatīvu ASV testē jau kopš pagājušā gada novembra. Pēdējo mēnešu laikā uzņēmums testu laikā ir jau pievienojis vairākus zīmolus savam veikalam.

“TikTok veikals dod iespēju zīmoliem un satura veidotājiem veidot komunikāciju ar augsti ieinteresētiem klientiem, vadoties pēc viņu interesēm, un tas apvieno radošuma un komercijas spēkus, lai sniegtu pozitīvu iepirkšanās pieredzi,” bloga ierakstā sacīja kompānija.

Satura veidotāji var atzīmēt produktus, lai lietotājiem būtu vieglāk iegādāties lietas no plūsmas (in-feed) videoklipiem un tiešraidēm. Zīmoli var veidot savus produktu portfeļus, kuriem var piekļūt no zīmola profila lapām.

Foto: TikTok Shop

TikTok veikalam ir arī īpaša cilne, kuru tas jūnijā izplatīja uz citiem tirgiem, lai lietotāji varētu meklēt dažādus produktus, atklāt jaunus produktus izmantojot ieteikumus, apskatīt dažādu kategoriju vienumus un pārvaldīt savus pasūtījumus.

TikTok pārdevējiem izveidojis arī sistēmu, kas ļauj uz komisijas pamata strādāt ar satura veidotājiem, lai pārdotu produktus.

Papildus tam, ka ByteDance ļauj zīmoliem izvietot savus produktus platformā, uzņēmums piedāvā arī loģistikas risinājumus sadaļā “Fulfilled by TikTok”, kur izveidojuši drošu norēķināšanās metodi.

Foto: TikTok

TikTok jau ilgi ir sadarbojies Shopify, lai nodrošinātu iepirkšanās risinājumus uzņēmumiem. Uzņēmums piedāvā arī integrāciju ar tādiem e-komercijas partneriem kā WooCommerce, Salesforce Commerce Cloud, BigCommerce un Magento. Zendesk, Gorgias un 1440 klientu apkalpošanai. Printful, Printify un NovaTomato precēm pēc pieprasījuma, Yotpo atsauksmēm un piegādes pakalpojums ar WeeBee, Flowspace un Easyship.

Līdz ar TikTok Shop darbības uzsākšanu, sociālais tīkls varētu apkopot no lietotājiem vairāk datu, tostarp lietotāju finanšu datus, iepirkšanās modeļus un adreses. Kompānija ātri vien norādīja, ka visi šie dati ASV lietotājiem tiek glabāti valstī un tos pārvalda USDS – atsevišķa iestāde ASV datu pārvaldīšanai.

Avots: TechCrunch

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt