Tumblr gaidāmi atjauninājumi

Sociālo tīklu platforma Tumblr tika laista klajā 2007. gadā, 2 gadu laikā iegūstot visai lielu popularitāti. Tā ir mikroblogošanas vietne, kur iespējams rakstiski vai ar attēliem paust savas domas. Gluži kā vairums sociālo tīklu platformu. Pēdējo gadu laikā platformas popularitāte ievērojami samazinājusies, uzņēmums šogad ziņoja, ka tam ir aptuveni 135 miljoni aktīvo ikdienas lietotāju, salīdzinot ar 450 miljoniem Twitter, 500 miljoniem Instagram un 2.95 miljardiem Facebook aktīvajiem ikdienas lietotājiem.

Tumblr publicējis bloga rakstu, kurā uzskaita gaidāmos atjauninājumus un platformas nākotnes plānus. Bloga rakstā uzņēmums min, ka apzinās, ka platformu šobrīd ir visai sarežģīti lietot, tādēļ vēlas to mainīt.

Gaidāmās izmaiņas ir grupētas vairākās kategorijās, tostarp “paplašināt veidus, kā jaunie lietotāji var atklāt Tumblr un reģistrēties tam” un “izveidot modeļus, kas mudina lietotājus turpināt atgriezties platformā.” Daži ieteikumi ir plaši, un norāda uz Tumblr plāniem eksperimentēt ar iespējamiem uzlabojumiem, tai skaitā “veikt ziņojumapmaiņas stratēģijas auditu” un “pārbaudīt, cik daudz paziņojumus ikdienā izsūtīt”.

Izmaiņas liek domāt, ka Tumblr ir ieinteresēts pozicionēt sevi kā spēcīgāku konkurentu citiem sociālajiem tīkliem. Uzņēmums vēlas būt saistošs satura veidotājiem, kā arī nodrošināt, lai lietotāji redzētu saistošas ziņas ikreiz, kad atver platformu.

Tumblr pēdējo desmit gadu laikā ir piedzīvojis visai daudz – 2013. gadā to iegādājās Yahoo, 2017. gadā tas apvienojās ar Verizon un 2019. gadā to pārdeva WordPress.com īpašniekam Automattic. Platforma ir stabilizējusies Automattic paspārnē un radījusi dažas kultūras tendences. Tā ir bijusi kā atelpa no ievērojami monetizētajiem sociālajiem tīkliem. Vai uzņēmuma plāni to nepadarīs līdzīgu pārējiem sociālajiem gigantiem?

Avots: The Verge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt