Twitch fokusēsies uz sadarbībām un mobilās lietotnes uzlabošanu

2024. gadā Twitch vēlas paplašināt savu redzeslauku, fokusējoties uz jaunām lietām, piemēram, sadarbībām. Tiek iezīmēti plāni. 

Platforma publicējusi vēstuli no izpilddirektora Dana Klansija, kurš izceļ šī gada plānus. “Šī vēstule sniedz ieskaitu dažās no lietām, ko darīsim 2024. gadā pakalpojuma uzlabošanai, lai tas labāk apmierinātu jūsu vajadzības,” Kalnsijs rakstīja. Plānos iekļauti mobilās platformas, sadarbības rīku, sponsorēšanas partneru un citi uzlabojumi. Vairāk par tiem var uzzināt šeit.

Lai gan vēstulē nav minēti konkrēti paziņojumi par to, kādi būs produkti vai kad tie būs pieejami, intervijā ar The Verge, Džeremijs Foresters, platformas kopienas produktu viceprezidents, runā par platformas stratēģiju 2024. gadam. Viņš apgalvo, ka Twitch vēlas investēt un paplašināties trīs jomās: dalīšanās ar saturu citās platformās, satura veidotāju savstarpējās sadarbības un Twitch mobilās pieredzes uzlabošana. 

Pagājušogad platforma laida klajā Clip Editor, ar ko lietotāji var uzņemt klipus, pārveidot tos no ainavas uz portretu un eksportēt tos uz YouTube un vēlāk uz TikTok

“Mēs vēlamies ieviest tādu pašu funkcionalitāti arī mobilajā versijā,” Foresters saka, “kā arī pievienojot vairāk sociālo platformu, lai kopīgotu klipus Instagram.”

Jautājot, vai X ir viena no apspriestajām platformām, Foresters saka: “Šobrīd fokusējamies uz īso video platformām.” Tiek skaidrots, ka “video pārsūtīšanas pakalpojumos”, piemēram, Instagram nepieciešamas lielākas pūles no straumētāju puses. 

Vēl viens fokusa lauciņš ir straumētāju sadarbības. Vēstulē Klansijs rakstīja, ka Twitch strādā pie Stream Together produkta uzlabojumiem. Tiek pievienotas funkcijas kā tērzēšanas čatu apvienošana, atvieglojot straumētāju atrašanu, ar kuriem sadarboties. 

Visbeidzot, arī mobilā pieredze saņems pāris uzlabojumus. Vēstulē sacīts, ka mobilajai versijai Twitch plāno pievienot funkcijas, kas iepriekš bija pieejamas tikai datoros. Tā tiks uzlabota kopējā pieredze, izmantojot lietotni. 

Foresters saka, ka visvairāk gaida tieši mobilos uzlabojumus, skaidrojot, ka vairāk kā puse no Twitch patstāvīgajiem skatītājiem izmanto tieši lietotni. “Ja mēs tiešām varam padarīt mobilo plūsmu par veiksmīgu, jautru un unikālu veidu, kā atklāt tiešraides saturu, tad ir daudz iespēju gan lietotājiem, gan Twitch.”

Twitch straumētāju popularitāte

Twitch ir unikāla platforma, kas fokusējās uz tiešraides saturu. “Satura atrašana īstajā laikā ir sarežģīta,” Foresters saka. Atšķirībā no video, kas var pasīvi cirkulēt pirms tas kļūst populārs, ar tiešraides saturu ir grūti atkārtot tāda veida slavu, kas var autoru padarīt par zvaigzni.

“Kad notiek kaut kas tiešām satraucošs, ir ļoti grūti savākt visus vienā vietā, tieši tajā momentā.“

Tieši tāpēc straumētāju popularitātes augšana ir ļoti lēna. “Šeit nevar kļūt slavens vienas dienas laikā kā tas ir citās platformās, kur viena publikācija var ienest daudz jaunu sekotāju.”

Sasniegt jaunu auditoriju – Twitch vai jebkur citur – ir viens no lielākajiem Twitch straumētāju izaicinājumiem. Visi atklātie uzlabojumi ir ar mērķi palielināt straumētāju iespējas kļūt pazīstamākiem un audzēt savu fanu bāzi. 

Avots: TheVerge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt