Pirms “TwitchCon Las Vegas”, Twitch laiž klajā stāstus (story), lai straumētāji varētu sazināties ar savu auditoriju arī tad, kad viņi nav tiešraidē.
Partneri un saistītie uzņēmumi, kas pēdējo 30 dienu laikā vismaz vienu reizi ir straumējuši 45 minūtes vai ilgāk, ir tiesīgi izlikt stāstus, kas ir skatāmi jebkuram to sekotājam un abonentam mobilajā lietotnē Twitch. Atšķirībā no Instagram un Snapchat stāstu funkcijas, kas ilgst 24 stundas, Twitch stāstu termiņš beidzas pēc 48 stundām. Straumētāji, kuriem ir vismaz 30 abonentu, saviem abonentiem var izlikt ekskluzīvus stāstus.
“Jūs esat izveidojuši lojālu Kopienu vietnē “Twitch”, un jūsu sekotāji, visticamāk, seko jums arī citās platformās,” bloga ierakstā, kurā tika paziņots par stāstiņiem, rakstīja “Twitch” vecākais produktu menedžeris Eduardo Fenili. “Taču mēs esam dzirdējuši no jums, ka mēģinājums izveidot savienojumu ar sekotājiem, izmantojot vairākus pakalpojumus, ierobežo jūsu sasniedzamību un var justies diezgan atrauti no jūsu kopīgās pieredzes vietnē Twitch.”
Fenili piebilda, ka funkcija ar Twitch palīdzību ļaus vieglāk sasniegt sekotājus, lai straumētājiem nebūtu jāizmanto cita sociālo mediju platforma, kas ļautu viņu auditorijai uzzināt, kad viņi plāno straumēt vai gaidāma kavēšanās. Sekotāji var ieslēgt paziņojumus un saņemt brīdinājumus, kad viņu iecienītākie straumētāji izliek jaunu stāstu.
Skatītāji uz stāstiem varēs reaģēt ar Twitch piedāvātajām emocijāmzīmēm, un straumētāji varēs redzēt skatījumu skaitu un reakcijas.
“Un atceries, ka visiem taviem stāstiem nav jābūt par konkrētām tēmām,” rakstīja Fenili. “Ja vēlies izlikt savu brokastu bildi un uzsākt sekotāju debates par to, kuras pārslas ir labākās, droši to dariet. Iedrošiniet skatītājus piedalīties emociju reakcijās, lai pēc jūsu stāstiņa nākamajā tiešraidē notiek lielās pārslu debates. Galvenais ir uzturēt kontaktus un uzlabot komunikāciju ar sekotājiem.”
Twitch norādīja, ka platformā tiek izmantoti automatizēti skenēšanas pasākumi, lai nepieļautu, ka straumētāji augšupielādē kaitīgu saturu. Stāstiem ir jāievēro Twitch kopienas vadlīnijas, un skatītāji varēs ziņot par saturu, kas pārkāpj platformas drošības standartus.
Avots: TechCrunch