Vai ievērojāt, ka uzņēmums Meta ir veicis izmaiņas savas populārās sociālo tīklu platformas Facebook logo? Visticamāk, ka šīs nelielās izmaiņas neievēroja daudzi! Izrādās, ka uzņēmums mainījis ikonisko zilo logotipa toni uz nedaudz tumši zilāku krāsu un pavisam nedaudz paplašinājis logotipā redzamo mazo “f” burtu.
Trešdien bloga rakstā uzņēmums komentēja, ka nodoms bija atsvaidzināt esošā logotipa dizainu, lai tas izskatītos mūsdienīgāks. Platforma saņēmusi vairākus uzlabojumus, logotips nav vienīgais. Katrs no atšķirīgajiem, jaunajiem uzlabojumiem uzlabo lietotnes dizaina harmoniju. Zilās krāsas tonis mainīts, lai vēl vairāk izceltu platformas ikonisko “f” burtu.
Uzņēmums Meta min, ka platforma katru dienu redz aptuveni 2 miljardus aktīvo lietotāju, kas nozīmē, ka jebkuras vizuālas pārmaiņas ievēros daudzi.
Bloga rakstā pievienots video, kur redzams, kā gadu gaitā mainījies populārais platformas logotips:
Arī pilnais Facebook vārda logotips ir ticis pie uzlabojumiem. Tam izmantots speciāls fonts Facebook Sans. Uzlabojumi veikti, lai uzlabotu logotipa salasāmību platformā. Uzņēmums bloga rakstā piemetināja, ka šis ir tikai pirmās izstrādes posms un citas dizaina izmaiņas jau ir ceļā.
Avots: The Verge