Fast-Fashion startaps (startup) “Virgio”, kuru dibinājis bijušais “Myntra” vadītājs, plāno pārtraukt savu darbību nepilnu gadu pēc līdzekļu piesaistīšanas ar novērtējumu virs 160 miljoniem ASV dolāru, liecina divi ar šo jautājumu pazīstami investoru avoti. Startaps, kura platforma ir cīnījusies, lai iekļūtu tirgū, nedēļas nogalē ziņoja, ka platforma vairs nav pieejama (no longer available).
“Fast Fashion zīmols, kuru esat iemīlējuši, vairs nav pieejams,” savā mājaslapā vēsta Virgio. Virgio dibinātājs un izpilddirektors Amārs Nagarams savdabīgi formulētā “LinkedIn” ierakstā rakstīja: “Nekad nedomājām, ka tieši Virgio palaišanas gadā mēs nonāksim šajās krustcelēs.”
Virgio pirmdien uzstāja, ka tas ir pagrieziens uz “ilgtspējīgu apģērbu” un ka tas ātro modi atzinis par “kaitīgu”. Divi investori, kas izteicās anonimitātes nosacījumā, paziņojuši, ka ir informēti, ka Virgio likvidēs savu darbību.
Virgio pagājušā gada decembrī piesaistīja 37 miljonus ASV dolāru vērtu A sērijas finansējumu no investoriem, tostarp Prosus Ventures, ACCEL un Alpha Wave Global.
Virdžio tēze bija tāda, ka, attīstoties patērētāju modes gaumēm, daudziem pašreizējie tirgus varianti šķiet neadekvāti. Jaunuzņēmums centās uzlabot savas projektēšanas, ražošanas un iepirkuma procedūras, lai ātrāk pievērstos GEN Z un 1990. gados dzimušai auditorijai. Virgio katalogā bija plaša izvēle ikdienišķās, svētku un tradicionālās kategorijās ar jauniem papildinājumiem katru nedēļu.
Virgio vidēji bija mazāk kā 30 000 aktīvu lietotāju diennaktī, atsaucoties uz SensorTower sniegto informāciju.
Avots: TechCrunch