YouTube mainīs reklāmu pārvaldības iespējas satura veidotājiem

YouTube veic dažas ievērojamas izmaiņas reklāmu pārvaldības iespējās, kas pieejamas satura veidotājiem. Līdz šim satura veidotājiem YouTube Studio bija iespēja izvēlēties, kurās video vietās iekļaut izlaižamas, bet kurās iekļaut neizlaižamas reklāmas. Kā liecina uzņēmuma atbalsta dokuments, no novembra šīs pārvaldības iespējas vairs nebūs pieejamas.

Tā vietā satura veidotāji varēs izvēlēties reklāmu rādīšanu tikai pirms vai pēc videoklipa. Ja izvēlaties, lai šīs reklāmas būtu ieslēgtas, YouTube pēc saviem ieskatiem izvēlēsies, kāda tipa reklāmas rādīt.

Uzņēmums apgalvo, ka izmaiņas būs salīdzinoši nemanāmas, piemetinot, ka lielākā daļa satura veidotāju tās neievēros, jo šādi iestatījumi vairumam jau esot ieslēgti pēc noklusējuma. Piemēram, garās formas video satura veidotāji, kuriem video publicēšanas brīdī ir iespējota monetizācija, šos iestatījumus izmantoja vairāk kā 90% gadījumu.

YouTube ievieš arī dažas jaunas pārvaldības iespējas tām reklāmām, kas tiek atskaņotas video laikā. Tiešraidēs satura veidotāji tiks brīdināti ar 60 sekunžu taimeri pirms tiks atskaņota reklāma. Ja nepieciešams, satura veidotājs varēs arī izlaist reklāmu vai arī aizkavēt to par 10 minūtēm.

Tā kā skatītāji YouTube platformu arvien biežāk izvēlas izmantot arī televizorā, uzņēmums eksperimentē ar garākām, bet retākām reklāmu pauzēm. Šobrīd uzņēmums, piemēram, eksperimentē ar video atspējošanu cilvēkiem, kas izmanto reklāmu bloķētājus.

Avots: The Verge

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt