YouTube ir sākuši globāli apkarot reklāmu bloķētāju izmantošanu, norādot uz platformas pakalpojumu sniegšanas noteikumu pārkāpšanu. Dažos gadījumos uzņēmums pat neļauj lietotājiem apskatīt plašāku video klāstu, ja vien netiek atslēgti reklāmu bloķētāji.
Uzņēmums sācis eksperimentēt jau jūnijā, platformā parādot ziņu, ka straumēšana tiks pārtraukta pēc trim video, ja lietotājs neizslēgs reklāmu bloķētāju.
Pavisam nesen YouTube “The Verge” atklāja, ka ir uzsākti centieni, lūdzot lietotājiem iegādāties YouTube “Premium” abonementu vai ļaut atskaņot reklāmas. Pirms šī “Android Authority” izcēla, ka vairāki lietotāji esot sūdzējušies Reddit platformas komūnā – the r/YouTube – par brīdinājumu saņemšanu saistībā ar reklāmu bloķētāju izmantošanu.
Komūnas pārstāvji gan manījuši, ka par spīti YouTube noraidošajai attieksmei, platformā var manīt reklāmas par reklāmu bloķētajiem.
YouTube pagajušogad izcēla, ka pulcē 80 miljonus klientus, kuri izvēlas maksāt par pakalpojumu – gan “Music”, gan “Premium” līmenī. Tomēr Google cenšas šos skaitļus paaugstināt. Piemēram, uzņēmums veica testus, lūdzot klientiem maksāt, lai noskatītos video ar 4K izšķirtspēju vai rādija vairākas reklāmas bez iespējas tās izlaist.
Straumēšanas platforma maijā ieviesusi 30 sekunžu īsas reklāmas arī uz televizoriem, un vēlāk septembrī sākusi testēt jaunu pieeju – izvēloties garāku video, noskatīties mazāka apjoma, bet ilgākas reklāmas. Savukārt, jūlijā YouTube pacēla “Premium” individuālā abonementa cenas par 2 ASV dolāriem.
Avots: TechCrunch