Zoom paziņo par jaunumiem, atklājot, ka konferences platformas mērķi ir sasniegti. Tagad fokuss ir uz mākslīgo intelektu.
Platforma, pārslēdzoties no video konferenču misijas, kaļ jaunus plānus. Tie, protams, ir saistīti ar mākslīgo intelektu (MI). Uzņēmums pozicionē sevi kā “MI-pirmkārt darba platformu cilvēku saskarsmei.”
Bloga ierakstā ar nosaukumu “Allow us to reintroduce ourselves,” (ļaujat mūs sevi iepazīstināt no jauna) izpilddirektors Ēriks Juans atsaucas uz dibināšanas gadu. Tālajā 2011. gadā platformas mērķis bija kļūt par “labāko video konferenču risinājumu tirgū.” Protams, tas tika veiksmīgi sasniegts tieši pandēmijas laikā, kad platforma nodrošināja gan personīgas, gan koleģiālas attiecības.
Tā sauktais “Zoom 2.0” tagad vēlas būt daudz vairāk kā video konferenču risinājums. Bez stresa – video zvani nekur nepaliks!
Zoom 2.0
Runājot par labumiem no MI, Juans apraksta Zoom kā “MI-pirmkārt uzņēmumu”. Atslēga visam ir AI Companion, kas ticis integrēts viscaur Zoom Workplace.
Diezgan pašapzinīgā paziņojumā Juans iesaka: “Laikam ejot, mēs ticam, ka šīs prasmes kļūs par pilnībā pielāgojamu digitālo dvīni, kas aprīkots ar zināšanām, atbrīvojot veselu darba dienu un ļaujot strādāt vien četras.”
Kas iepriekš bija 48 stundas, izpilddirektors atsaucas uz Henrija Forda centieniem samazināt tipisko darba nedēļu līdz 40 stundām. Tagad viņš vēlas pievienot vēl 8 stundas katra ikdienai.
“Zoom tagad ir daudz vairāk kā video sanāksmes,” saka Juans, kurš no uzņēmuma nosaukuma – Zoom Video Communications, Inc. – ir noņēmis vārdu “video”. Uzņēmums nav dalījies ar plāniem par jauniem produktiem, taču nesen pievienotais Zoom Docs un uzlabotais AI Companion 2.0, rosina domāt par ko līdzīgu Microsoft un Google.
Uzņēmums arī atklājis, ka trešā ceturkšņa apgrozījums ir 1.119 miljardu EUR, norādot uz 3.6% gada pieaugumu. Tomēr ceturtā ceturkšņa cipari nesolās būt tik labvēlīgi, sagaidot 1.118 līdz 1.122 miljardu EUR apgrozījumu.
Avots: TechRadar