Videokonferenču platformai Zoom ir bijis visai izdevīgs gads – uzņēmuma akciju cena ir pieaugusi par vairāk nekā 500 procentiem sakarā ar neparedzētu attālinātā darba pieaugumu, ko izraisīja koronavīrusa pandēmija. Taču tagad uzņēmums vēlas paplašināties ārpus videokonferencēm un izmēģināt jaunus pakalpojumus – e-pastus un kalendāru.
The Infromation ziņu portāla ziņojums liecina, ka uzņēmums jau strādā ar e-pasta produktu, kas varētu būt tīmekļa e-pasta pakalpojums. Kalendāra lietotne tiks radīta vēlāk un nav vēl skaidrs vai tās veidošana jau ir uzsākta. Abu jauno pakalpojumu ieviešana šķiet visai pārdomāta, jo īpaši, ja uzņēmumi sāk darbinieku atgriešanos birojā. Zoom vēl nav komentējis šo ziņojumu.
Daudzi no Zoom lielākajiem konkurentiem ir videokonferenču platformas, kas apvienotas kā daļa no plašākiem uzņēmuma lietotņu komplektiem, kā piemēram Microsoft ar tā Office 365 un Google ar konkurējošo darbvietu komplektu. Abas šīs platformas piedāvā kalendāra, e-pasta un videokonferenču produktus, tāpēc būtu loģiski, ja Zoom skatītos uz e-pastu un kalendāru, lai paplašinātu savu piedāvājumu.
The Information ziņojumā ir vairākas citas pazīmes, kas norāda, ka uzņēmums ir ieinteresēts paplašināt piedāvāto lietotņu komplektu, ieskaitot dažādas citas darbam paredzētas lietotnes. Taču vienmēr pastāv iespēja, ka uzņēmums nolemj nedaudz nogaidīt un redzēt, kā pāreja atpakaļ uz biroja darbu ietekmē uzņēmumus un vai attālinātais darbs joprojām ir nozīmīgs faktors, kas ietekmē turpmāko dzīvi.
Avots: The Verge