Programmatūra

LG grasās licencēt savu webOS arī citiem TV zīmoliem

LG šonedēļ paziņoja, ka uzņēmuma webOS viedā TV platforma drīzumā parādīsies arī citu zīmolu televizoros. RCA, Ayonz un Konka ir tikai daži uzņēmumi, kas jau ir pieteikušies. “Šis var pārveidot TV biznesu gan tehnoloģiju, gan satura nodrošinātājiem, vienlaikus ievērojami palielinot LG klātbūtni mājas izklaides tirgū,” teikts LG paziņojumā presei.

LG janvārī CES laikā atklāja ievērojami pārveidoto webOS versiju. LG stāsta, ka platforma “Power by webOS TV” ir balstīta uz webOS 5.0. Tātad tā izskatīsies tieši tāpat kā pēdējos gados izlaistie LG televizori.

Licencējot savu platformu citiem TV zīmoliem, LG seko Roku un Amazone pēdās. WebOS TV licenciāti saņem bagātīgu funkciju kopumu, piemēram, balss meklēšanu un kontroli, integrētus mākslīgā intelekta algoritmus un ērtu savienojamību. Kopā ar LG webOS TV partneri iegūst arī dažādas satura iespējas, tostarp piekļuvi tādām globālo straumēšanas pakalpojumu lietotnēm kā Netflix, YouTube, Amazon Prime Video, sporta straumēšanas pakalpojuma DAZN, kā arī LG Channels.

Ko no tā visa iegūst LG? Uzņēmums kontrolēs TV programmatūras darbību vairākās ierīcēs, kā arī gūs lielākus 25reklāmas ieņēmumus. Šī pieeja arī sniedz LG vairāk lietotāju datu, lai veiktu uzlabojumus webOS, kas savukārt labvēlīgi ietekmēs paša uzņēmuma TV līniju izveidi.

Avots: The Verge

Atbildēt

Līdzīgi raksti