“LG Electronics” uzsāk jaunu globālu zīmola kampaņu “Radio Optimisms” (Radio Optimism), kuras mērķis ir ar mūzikas spēku palīdzēt cilvēkiem emocionāli satuvināties un veidot vērtīgas attiecības. Kampaņa veidota, ņemot vērā pieaugošās bažas par sociālo atsvešinātību, ko apliecina LG veiktais globālais pētījums.
Pētījuma dati liecina – 68 % respondentu atzīst, ka mūsdienās ir grūti veidot patiesas draudzības. Katrs trešais aptaujātais atzīst, ka pēdējā mēneša laikā ir piedzīvojis tikai vienu vai nevienu jēgpilnu sociālo mijiedarbību, bet 8 % norāda, ka viņiem tādu nav bijis vispār. Šie dati atklāj izaicinājumus savstarpējās attiecībās laikmetā, kad digitālā saziņa savieno cilvēkus ātrāk un ērtāk nekā jebkad, taču nereti arī mazinās dziļas, personiskas saiknes.
Ar kampaņu “Radio Optimisms” LG aicina cilvēkus stiprināt savstarpējo saikni, nosūtot saviem tuvajiem personalizētas, mākslīgā intelekta (MI) radītas dziesmas. Kampaņas centrā ir interaktīva platforma RadioOptimism.lge.com, kur ikviens var izveidot unikālu mūzikas skaņdarbu, vienkārši aprakstot noskaņu, atmiņu vai vēlējumu. Platforma, izmantojot uz īpaši atlasīta mūzikas datu kopuma trenētus mākslīgā intelekta rīkus, ģenerē gan oriģinālu mūziku, gan tai atbilstošu albuma vāciņu, ko var viegli nosūtīt draugiem un mīļajiem visā pasaulē.
Iedvesmojoties no tradicionālā radio spējas emocionāli satuvināt cilvēkus, šī kampaņa piedāvā jaunu skatījumu uz to, kā mūzika spēj pārvarēt attālumu un izteikt to, ko nereti nespēj pateikt vārdi. Tā saskan ar LG zīmola filozofiju “Life’s Good”, liekot īstas cilvēku emocijas digitālās pieredzes centrā.
Kampaņas mērķis ir palīdzēt cilvēkiem izteikt to, kas ir patiesi svarīgs, pat tad, kad trūkst vārdu. Vai tā būtu saiknes atjaunošana ar senu draugu, vai vienkārši kāda dienas padarīšana gaišāka – nelielam muzikālam ziņojumam var būt liela emocionāla nozīme. Platforma šobrīd darbojas angļu un spāņu valodā, taču šī gada laikā paredzēts paplašināt tās pieejamību, ieviešot papildu valodas.