Likumsakarīgi pēdējā mēneša laikā strauji pieaudzis pieprasījums pēc Adventes kalendāriem, pārdošanas apjomam, salīdzinot ar oktobri, pat pieckāršojoties, liecina tirdzniecības centra internetā 220.lv apkopotie dati. Arī šogad tie kļuvuši par iecienītu pirkumu tieši pieaugušo vidū – starp populārākajiem īpaši izceļas Adventes kalendāri makšķerniekiem. Kopumā Latvijas pircēji Adventes kalendāram gatavi tērēt 21 eiro, kas ir par trim eiro vairāk nekā pērn.
“Jāatzīst, ka dati rāda, ka gatavošanās Ziemassvētku gaidīšanas laikam ir sākusies. Pircēji aktīvi meklē veidus, kā iepriecināt gan sevi, gan tuviniekus, un Adventes kalendāri kļūst par vienu no iecienītākajām izvēlēm, lai piešķirtu svētku gaidīšanai īpašu noskaņu. Turklāt tas vairs nav tikai bērnu prieks, arī pieaugušajiem Adventes kalendāra atvēršana ir kļuvusi par svētku ieskaņas rituālu,” norāda 220.lv pārdošanas vadītājs Kārlis Ozols.
Šobrīd platformā pieejami vairāk nekā 1000 dažādu Adventes kalendāru, sākot no klasiskajiem bērnu kalendāriem līdz tematiskiem piedāvājumiem pieaugušajiem. Vidēji Latvijas pircēji Adventes kalendāram šogad tērē 21 eiro, kas ir par trim eiro vairāk nekā pērn. Savukārt Lietuvā un Igaunijā vidējā summa Adventes kalendāru iegādei ir 26 eiro.
Starp trīs populārākajiem Adventes kalendāriem 220.lv sortimentā ierindojas kalendārs makšķerniekiem un dažādi “LEGO” piedāvājumi, tostarp “LEGO City” un “LEGO Friends” sēriju kalendāri. “LEGO” kalendāri īpašu popularitāti guvuši arī kaimiņvalstīs, ieņemot visas trīs pārdotāko pozīcijas Lietuvā un Igaunijā.
“Svētkiem paredzēto dāvanu un preču pārdošana ar katru dienu pieaug, taču pārdošanas kulminācija gaidāma Melnās piektdienas izpārdošanā, kas šogad norisināsies 28. novembrī,” piebilst K. Ozols.






























