Auksta kafija, sīrupi un putukrējuma kalni: kādi ir latviešu kafijas patēriņa paradumi?

Kafija pēdējo gadu laikā ir kļuvusi ne tikai par enerģijas avotu, bet arī par desertu – latvieši drosmīgāk eksperimentē ar garšām, izvēloties plašāku garšvielu klāstu, un īpaši populāri kļūst saldāki dzērieni. Ir manāms, ka pircēju izvēlē arvien vairāk nostiprinās sezonāli jauninājumi, netradicionālas sastāvdaļu kombinācijas, un auksto kafijas dzērienu popularitāte ir aktuāla arī ārpus vasaras sezonas.

Saskaņā ar degvielas uzpildes staciju tīkla “Circle K” datiem, populārākais kafijas dzēriens Latvijā ir kafija ar pienu. Itāļu tradicionālais kafijas dzēriens ar putotu pienu jeb Latte ieņem otro vietu, savukārt kapučīno – trešo vietu. Šie rezultāti liecina, ka dzērieni uz piena bāzes nemainīgi ir iecienītākie Latvijā.

Kafija kā deserts – latviešiem patīk našķoties

“Circle K Latvia” mazumtirdzniecības direktors Armands Žubulis atklāj, ka latvieši kafiju bagātina gan ar pienu, gan citām garšām. Viena no populārākajām izvēlēm ir putukrējums.

“Putukrējums ir kļuvis par daudzu klientu kafijas rituāla sastāvdaļu – to parasti lieto jaunāki klienti, kuri meklē saldākas, desertam līdzīgas garšas. Tā patēriņš pieaug gadu no gada, tāpēc, redzot pieprasījumu, mēs ieguldām līdzekļus arvien jaudīgākās putošanas ierīcēs,” norāda Armands Žubulis.

Šokolāde – neapstrīdama favorīte

Degvielas uzpildes staciju tīkla pārstāvis norāda, ka šokolāde ir nepārprotama līdere starp pārkaisītajām piedevām – to patērē gandrīz divreiz vairāk nekā kanēli. Sīrupu kategorijā klasiskā karameļu garša jau vairākus gadus ir vispopulārākā, kam seko lazdu riekstu un sāļās karameles sīrups.

“Klienti ir gatavi eksperimentēt ar garšām un izmēģināt mūsu jaunumus – šogad ļoti veiksmīgi ir laisti klajā grauzdētu zefīru un banānu sīrupi. Pēdējais, apvienojumā ar karameli, rada ļoti izteiksmīgu deserta dzērienu kombināciju,” atzīmē Armands Žubulis.

Inovācijas un alternatīvas, atbildot uz klientu vajadzībām

Tiem, kas meklē jaunas garšas pieredzes, degvielas uzpildes stacijās tiek piedāvāta ne tikai tradicionālā kafija – viņi var izvēlēties no viegli gāzēta kofeīna ūdens līdz japāņu mačai.

“Uzklausot klientu lūgumus un ievērojot pieaugošo mačas cienītāju loku, esam iekļāvuši šo dzērienu savā sortimentā. Mača ir globāla tendence – cilvēki arvien vairāk novērtē tā kvalitāti un dabiskumu, tāpēc mačas cienītāju loks nepārtraukti paplašinās,” atklāj Armands Žubulis.

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt