Balcia papildina KASKO un OCTA polišu segumu ar jaunu digitālo risinājumu autopalīdzības izsaukšanai

Apdrošināšanas tehnoloģiju uzņēmums Balcia ievieš jaunu digitālo risinājumu KASKO un OCTA polišu īpašniekiem Latvijā un Igaunijā – turpmāk diennakts palīdzību uz ceļa varēs pieteikt arī mobilajā aplikācijā, kur pieteikums tiks apstiprināts 2 minūšu laikā un klientam būs iespēja reālajā laikā sekot līdzi palīdzības auto atrašanās vietai. 

Jaunais risinājums ļaus Balcia klientiem vienkāršāk, ātrāk un ērtāk saņemt palīdzību uz ceļa. Diennakts autopalīdzību var izmantot situācijās, kad ar auto vairs nav iespējams turpināt ceļu, piemēram, ir bojātas riepas, izlādējies akumulators vai radušās citas tehniskas problēmas. 

“Katru mēnesi aptuveni 200 Balcia klienti Latvijā un Igaunijā vēršas pie mums pēc palīdzības, jo ar automobili uz ceļa atgadījies kas negaidīts. Visbiežāk tās ir dažādas tehniskas kļūmes, problēmas ar akumulatoru vai riepām. Līdz šim, lai izsauktu palīdzību, klientam bija jāzvana, jāskaidro situācija un jāgaida palīdzība, nezinot, pēc cik ilga laika tā ieradīsies. Piedzīvot problēmas ar auto ir gana satraucoši, tāpēc esam padarījuši palīdzības izsaukšanu tikpat ērtu kā picas pasūtīšanu. Tagad mūsu klienti var ērti  pieteikt palīdzību Balcia mobilajā aplikācijā tikai ar dažiem klikšķiem un sekot līdzi, cik tālu atrodas palīdzības auto, kas dodas viņam palīgā,” skaidro Balcia Apdrošināšanas atlīdzību un inovāciju vadītāja Jolanta Lapa.

Jaunā funkcija, kas izstrādāta sadarbībā ar tehnoloģiju partneri Yaway, ļauj klientam pieteikt diennakts palīdzību uz ceļa, iesniedzot pieprasījumu mobilajā aplikācijā. Vidēji 2 minūšu laikā klients saņems apstiprinājumu un, gaidot palīdzības auto ierašanos, varēs aplikācijā sekot līdzi tā atrašanās vietai. Ja kāda iemesla dēļ pieprasījumu 2 minūšu laikā nebūs iespējams apstiprināt, sistēma automātiski aktivizēs alternatīvu scenāriju – Balcia sadarbības organizācija sazināsies ar klientu 5 minūšu laikā un vienosies par palīdzības sniegšanu.

“Mums ir svarīgi, lai mūsu digitālie pakalpojumi nav tikai ērti, bet arī reāli palīdzētu brīžos, kad noticis negadījums vai gadījusies kāda ķibele. Jaunā funkcija ir solis tuvāk, lai padarītu klientu pieredzi vēl vienkāršāku un prognozējamāku arī negaidītās un stresa pilnās situācijās. Ātrāka un ērtāka atlīdzību pieteikšana ir viena no mūsu stratēģiskajām prioritātēm, tāpēc nepārtraukti pilnveidojam šo procesu, ieviešot arvien jaunas inovācijas,” skaidro Apdrošināšanas atlīdzību un inovāciju vadītāja Jolanta Lapa.

Šī funkcija ir pieejama visiem Balcia KASKO un OCTA polišu īpašniekiem, kas reģistrējušies Balcia mobilajā lietotnē un kam ir spēkā esoša polise ar Diennakts autopalīdzības segumu. Tiem, kas neizmanto mobilo lietotni, joprojām būs iespēja izsaukt palīdzību uz ceļa, zvanot pa tālr. 82222.

Balcia mobilo lietotni bez maksas var lejuplādēt vietnēs “App Store” vai “Google Play”. Vairāk par lietotnes funkcionalitāti iespējams uzzināt: https://balcia.lv/lv/app

Dalies :

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest

Atbildēt

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt