Ēdienu piegādes platforma “Bolt Food” ir apņēmusies celt industrijas standartu un mazināt potenciālos riskus, kas ir saistīti ar piegādāto ēdienu kvalitāti un drošību. Daļu no šīm aktivitātēm uzraudzīs Pārtikas un veterinārais dienests (PVD).
Ar mērķi pievērst uzmanību nepieciešamībai noslēgt ēdiena pasūtījumu, lai nodrošinātu, ka tas no ēdināšanas uzņēmuma līdz lietotājam tiek piegādāts neskarts, “Bolt Food” akcijas ietvaros saviem ēdināšanas uzņēmiem bez maksas nodrošinās īpašas uzlīmes ēdiena iepakojuma noslēgšanai. Savukārt, lai veicinātu higiēnas prasību ievērošanu kurjeru vidū, no uzņēmuma puses tiks veiktas regulāras pārbaudes ēdināšanas uzņēmumos, pārliecinoties gan par kurjeru higiēnu, gan par piegādes somu stāvokli.
“Klientu apmierinātība un drošība ir mūsu prioritāte. Lai gan ikdienā sūdzības par piegādātā ēdiena neatbilstību kvalitātes standartiem saņemam ļoti reti, mēs apzināmies, ka nozarē ir nepieciešami uzlabojumi. Tādēļ tuvākajā laikā īstenosim vairākus drošības pasākumus, lai celtu industrijas standartu un mazinātu riskus, kas varētu apdraudēt piegādāto ēdienu drošību. Tāpat augstu vērtējam Pārtikas un veterinārā dienesta veikto uzraudzību un prasību skaidrojumu, lai palīdzētu mums sasniegt izvirzītos mērķus. Aicinu arī citus nozares spēlētājus sekot šim piemēram un veikt nepieciešamos uzlabojumus, jo tikai kopīgiem spēkiem varam veicināt pozitīvas pārmaiņas nozarē un palielināt sabiedrības uzticību ēdienu piegādes platformām,” saka “Bolt Food” vadītājs Latvijā Kristaps Purvinskis.
Ēdiena piegādes iepakojuma noslēgšana – vienkāršs risinājums, kas var nest ievērojamus rezultātus
Lai nodrošinātu, ka ēdiens no ēdināšanas uzņēmuma līdz lietotājam tiek piegādāts neskarts, “Bolt Food” saviem sadarbības partneriem akcijas ietvaros bez maksas nodrošinās uzlīmes ēdiena iepakojuma noslēgšanai. Sakomplektējot lietotāja pasūtījumu, ēdināšanas uzņēmuma darbinieki varēs aizlīmēt iepakojumu ar papildus uzlīmi, savukārt lietotājs, saņemot šo pasūtījumu un pārbaudot uzlīmes stāvokli, varēs pārliecināties, ka piegādes laikā kurjeri tā saturam nav piekļuvuši. “Daļa ēdināšanas uzņēmumu jau šobrīd praksē piekopj iepakojuma aizlīmēšanu vai aizskavošanu, un mēs uzskatām, ka tā ir vislabākā pieeja, lai mazinātu riskus, kas saistīti ar piegādātā ēdiena kvalitāti un drošību. Pēc akcijas noslēguma ēdināšanas uzņēmumi varēs iegādāties uzlīmes no “Bolt” vai arī aizskavot ēdiena iepakojumu, lai nodrošinātu saviem klientiem vislabāko pieredzi,” komentē Kristaps Purvinskis.
Tiks veiktas regulāras kurjeru pārbaudes
Ar mērķi veicināt higiēnas prasību ievērošanu “Bolt Food” partnerkurjeru vidū, plānots īstenot regulāras pārbaudes ēdināšanas uzņēmumos. Pārbaužu laikā tiks novērtēta gan pašu kurjeru higiēna, gan arī to piegādes somu stāvoklis. Kā stāsta “Bolt Food” vadītājs Latvijā, uzņēmums jau šobrīd regulāri pārskata visus klientu, ēdināšanas uzņēmumu un sociālo tīklu lietotāju atstātos vērtējumus un komentārus par kurjeriem, lai nodrošinātu kvalitāti, un gadījumā, ja kāds no viņiem ziņo par pārkāpumu, tai skaitā higiēnas prasību neievērošanu, tiek veiktas rūpīgas pārbaudes.
“Katrs partnerkurjers, reģistrējoties platformā, tiek iepazīstināts ar mūsu noteikumiem, kā arī viņam ir jāapliecina, ka viņš ir iepazinies ar noteikumos minētajām higiēnas prasībām, kuras drīzumā izcelsim kā atsevišķu punktu. Praksē pārkāpumi notiek reti un, atkarībā no to smaguma, partnerkurjers var tikt brīdināts vai arī pilnībā bloķēts no mūsu platformas. Turpmāk varēsim personīgi pārliecināties par higiēnas prasību ievērošanu kurjeru vidū, izglītot viņus un izslēgt jebkādus nākotnes riskus,” skaidro K. Purvinskis. Viņš piebilst, ka šobrīd partnerkurjeriem “Bolt Market” lokācijās ir pieejami bezmaksas tīrīšanas līdzekļi piegādes somu tīrīšanai un dezinficēšanai.