“Bolt” mudina pasažierus un vadītājus svētku laikā rīkoties droši un cieņpilni

Tuvojoties gada noslēgumam un svētku pasākumu sezonai, “Bolt” atgādina gan partneršoferiem, gan pakalpojuma lietotājiem par cieņpilnu un atbildīgu kopbraukšanas jeb taksometru pakalpojuma izmantošanu. Šajā laikā būtiski pieaug nakts braucienu skaits, jo cilvēki aktīvāk apmeklē dažādus izklaides pasākumus, līdz ar to svarīgi ir ievērot savstarpēju cieņu – tas palīdz nodrošināt, ka ikviens brauciena laikā jūtas komfortabli un droši.

“Bolt” aicina izvērtēt savas spējas pirms pakalpojuma sniegšanas un izmantošanas

Vakaros un naktī, it īpaši, kad braucieni tiek veikti pēc izklaides pasākumu apmeklējuma, braucienu pieredze mēdz būt apgrūtināta gan no pasažieru, gan partneršoferu puses. Neatbilstoša uzvedība, domstarpības vai situācijas var radīt stresu un neērtības visiem iesaistītajiem. “Bolt” aicina visus izvērtēt savas spējas un rīkoties atbildīgi, īpaši svētku laikā.

“Vakaros, naktīs un svētku laikā braucieni bieži kļūst emocionāli intensīvāki – nogurums, steiga, emocionālais un fiziskais stāvoklis pēc pasākumiem var ietekmēt gan pasažieru, gan partneršoferu pieredzi. Tāpēc mēs īpaši aicinām ikvienu saglabāt mieru un cieņu, kā arī savlaicīgi izvērtēt savu gatavību doties ceļā. Atgādinām, ka mūsu partneršoferiem ir tiesības atcelt pasūtījumus, ja pastāv drošības riski, piemēram, klients ir alkohola reibumā un neuzvedas adekvāti. Kopbraukšana ir kopīga pieredze, un tieši attieksme nosaka, vai tā būs patīkama un droša,” uzsver “Bolt” vadītāja Latvijā Kristīne Bezerra-Kjerulfa.

Drošība ir prioritāte

Statistika liecina, ka nepatīkamas situācijas starp pasažieriem un vadītājiem notiek ļoti reti, turklāt “Bolt” platformā reģistrēto partneršoferu vidējais reitings sastāda 4.9 balles no 5. Neskatoties uz to, drošība tiek monitorēta nepārtraukti. Saņemot informāciju no klienta par starpgadījumu, mēs veicam pārrunas ar šoferi vai smagākos gadījumos sadarbībā ar Valsts policiju veicam situācijas izmeklēšanu un bloķējam tos šoferus, kas apdraud pasažieru drošību.

Mūsu drošības komanda nepārtraukti strādā pie tā, lai radītu jaunus risinājumus, kas novērstu potenciālas problēmsituācijas. Viens no tiem ir vadītāja un pasažiera profilu nodalīšana – šī funkcija palīdz izvairīties no nevēlama kontakta ar “Bolt” partneršoferi gadījumā, ja lietotājs ir piedzīvojis kādu nepatīkamu situāciju. Piemēram, novērtējot pabeigto braucienu, gan pasažieris, gan vadītājs pie zema vērtējuma var norādīt tā iemeslu. Ja iemesls zemajam vērtējumam ir vadītāja vai pasažiera neapmierinoša uzvedība, lietojumprogramma nākotnē vairs nepiedāvās viņiem kopīgus braucienus, lai izvairītos no potenciāliem konfliktiem.

Tāpat “Bolt” platformā ir pieejami dažādi drošības rīki, tostarp, SOS poga, brauciena audio ieraksts, iespēja dalīties ar atrašanās vietu un citas funkcijas – palīdz situācijās, kad nepieciešama papildu aizsardzība.

“Mūsu partneršoferi nav “Bolt” darbinieki, bet gan neatkarīgi pakalpojuma sniedzēji. Taču ikvienam vadītājam pirms sadarbības sākšanas ar “Bolt” ir jāpabeidz apmācības, kurās viņš tiek iepazīstināts ar sadarbības noteikumiem un nosacījumiem, kā arī rīcību darbā ar klientu. Ja kāda iemesla dēļ sniegtā pakalpojuma kvalitāte neatbilst noteiktajiem standartiem, mēs esam ieviesuši vairākus iekšējus un ārējus tehniskos procesus, kas pārbauda, brīdina, apmāca un arī bloķē autovadītājus,” piebilst K. Bezerra-Kjerulfa.

Lai svētku braucieni būtu patīkami visiem, “Bolt” iesaka:

  • izvērtēt savu fizisko un emocionālo stāvokli pirms brauciena;
  • saglabāt cieņpilnu komunikāciju starp pasažieri un partneršoferu;
  • plānot braucienu laicīgi, īpaši svētku vakaros;
  • izmantot platformas drošības rīkus un nevilcināties lūgt palīdzību, ja nepieciešams;
  • atceries, ka ir svētku laiks – esi laipns, pacietīgs un draudzīgs!

Dalīties ar ziņu:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
X

Leave a Reply

Jaunākie apskati
Tev varētu interesēt