Arī šogad kompānija Sony piedalās Starptautiskajā elektronikas un tehnoloģiju izstādē CES® 2025 Lasvegasā, kas norisināsies no 7.janvāra līdz 10.janvārim. Šī gada izstādes tēma ir “Radošās izklaides vīzija” jeb ilgtermiņa redzējums par to, kur Sony vēlas būt pēc 10 gadiem.
“Sony Group Corporation” prezidents, finanšu un izpilddirektors Hiroki Totoki (Hiroki Totoki) Sony preses konferencē, kas norisinājās pirms izstādes atklāšanas 6.janvārī, iepazīstināja ar vairākām jaunām Sony “Radošās izklaides vīzijas” iniciatīvām. Tās sevī ietver jaunus risinājumus, kas veicina radošo brīvību, kā piemēram, jaunā transportlīdzekļu datu apstrādes sistēma un jaunākie telpiskā satura veidošanas risinājumi. Tāpat tika izceltas arī iniciatīvas anime jomā, kas vērstas uz plašākas auditorijas saniegšanu, kā arī uzsvērta tādu projektu loma, kas paredz datorspēļu pārvēršanu vizuālos darbos, kopradi ar mūzikas māksliniekiem un jaunas ar atrašanās vietu saistītas izklaides radīšanu, tādējādi paplašinot datorspēļu pasauli no dažādām perspektīvām.
Tika paziņots arī par anime seriāla veidošanu, kas balstīts uz spēli “Ghost of Tsushima: Legends,” jaunas mangas (komiksu) lietotnes “Crunchyroll Manga” izveidi un izziņots datums seriāla “The Last of Us” 2. sezonas pirmizrādei.
Konferencē piedalījās arī īpašais viesis – ASV Nacionālās Futbola līgas (NFL) komisārs Rodžers Gudels (Roger Goodell), ar kura līdzdalību Sony iepazīstināja auditoriju ar jaunākajiem sasniegumiem sporta izklaides jomā. Papildus tam, Sony Honda Mobility, kā piemēru mobilitātes inovācijām, prezentēja savu jauno elektroauto “AFEELA 1,” kura iegādei būs iespējams pieteikties sākot jau ar šo gadu.
Totoki savu uzstāšanos noslēdza uzsverot, ka Sony “Radošās izklaides vīzija” ir lietotāju, partneru un Sony kolēģu kopdarbs, kas veicinās iztēli un radīs absolūtu realitātes sajūtu ikvienam, iedvesmojot un radot ‘kando’ jeb aizraujošu pieredzi.
Galvenie uzsvari izstādē
Balstoties uz Sony “Radošās izklaides vīziju” – ilgtermiņa redzējumu 10 gadiem, izstādē uzņēmums pievērsīsies jaunākajām tehnoloģijām un iniciatīvām, kas ļauj izstrādātājiem veicināt savu radošumu un maksimizēt autordarbu vērtību. Stendi ir veidoti, balstoties uz trīs Sony radošās izklaides vīzijas posmiem: “Radošuma brīvība” (Creativity Unleashed), “Pāri robežām” (Boundaries Transcended) un “Stāsti it visur” (Narratives Everywhere). Izstāde piedāvā arī māksliniecisku performanci par Sony nākotnes redzējumu, kuras saturs tiek radīts, sadarbojoties dažādām radošajām pusēm.
SONY 2024. GADA INICIATĪVAS UN TEHNOLOĢIJAS:
Jauna transportlīdzekļu filmēšanas sistēma, kas izmanto virtuālo apstrādi: “PXO AKIRA”
Šajā izstādē pirmo reizi tiek prezentēta “PXO AKIRA” – inovatīva sistēma, kas pārveido tradicionālo transportlīdzekļu filmēšanas metodi, uzlabojot drošību, samazinot izmaksas un maksimāli palielinot radošo brīvību. “PXO AKIRA” apvieno advancētu robotizētu kameru ar celtni, kopā ar pielāgotu kustību platformu un LED volumetrisko tehnoloģiju ar tajā integrētu digitālo rīku, lai nodrošinātu visaptverošu risinājumu transportlīdzekļu filmēšanai, pārnesot tos virtuālajā vidē. Turklāt izstādē tiks demonstrēts 3D rekonstrukcijas rīks, kas papildina “PXO AKIRA”, piedāvājot iespēju pārveidot un digitalizējot iemūžinātos attēlus 3D formātā.
“XYN™” – integrēts programmatūras un aparatūras risinājums telpiskā satura radīšanai
“Sony Corporation” paziņoja arī par “XYN™” – integrētas programmatūras un aparatūras risinājumu. Izmantojot unikālas tehnoloģijas attēlu veidošanā, sensoru uztverē un attēlošanā, “XYN” izmanto īpašus algoritmus, lai precīzi uztvertu un reproducētu objektus, cilvēku kustības un fonus. Tas ļauj efektīvi atveidot saturu 3D datorgrafikas (CG) vidē un veicināt elastīgu darba procesu izstrādi. Apmeklētāji stendā varēs iepazīties ar produktiem un risinājumiem, kas pašlaik vēl atrodas izstrādes stadijā.
LEGO® Horizon Adventures™ – ļauj atdzīvoties dziedātājas mxmtoon mūzikai
LEGO® Horizon Adventures™ ir rotaļīgs stāsts, ko iedvesmojusi LEGO Horizon pasaule. Tās tituldziesmas motīvu ir sacerējusi un producējusi dziedātāja mxmtoon, un dziesmas video tīzeris tiks prezentēts CES izstādē. Video materiālā izmantoti spēlei īpaši radīti risinājumi, kas ar Epic Games Unreal Engine palīdzību pārveido spēles saturu animētā formātā. Šis projekts ir izcils sadarbības piemērs, kurā apvienota mxmtoon mūzika un vairāku iesaistīto partneru kā Guerrilla, The LEGO Group, Pixomondo un Sony radošais veikums. Stendā apmeklētāji varēs ne tikai izspēlēt spēli un apskatīt mūzikas video fragmentu, bet arī noskatīties aizkulišu video, kas ļaus ieskatīties video veidošanas procesā.
Vizualizācija, kas balstīta filmas “Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Infinity Castle” tēmā
Aniplex Inc. ir plaša profila izklaides uzņēmums, kas visā pasaulē nodarbojas arī ar mūzikas darbu plānošanu un producēšanu, galvenokārt animācijas jomā; spēļu plānošanu un izstrādi; teatrālu uzvedumu veidošanu un izplatīšanu, kā arī preču plānošanu, ražošanu un pārdošanu. Stendā apmeklētāji varēs piedalīties aktivitātēs, kas balstītas uz anime stilā veidoto triloģiju “Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba”, kuras pamatā ir Kojoharu Gotodžī (Koyoharu Gotoge) veidotā manga (komikss), publicēta izdevumā “SHUEISHA’s JUMP COMICS”, kas izdots vairāk nekā 150 miljonos eksemplāros. Šīs animācijas izstrādātājs ir studija “Ufotable”. Izstādē būs pieejama foto kabīne ar filmas “Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Infinity Castle plakātu”. Šī filma ir pirmā no triloģijas, kas tiks izrādīta kinoteātros visā pasaulē 2025. gadā.
Jauna koncepcijaizklaidei, kas piesaistīta lietotāja atrašanās vietai ar spēles “The Last of Us” tematiku
Sony pēta iespējas maksimizēt autordarbu vērtību, izstrādājot konceptu par lietotāja atrašanās vietai piesaistītu izklaidi, izmantojot dažādas multisensorās tehnoloģijas, piemēram, vizuālo, audiālo un tausti (haptiku), lai piedāvātu autoriem aizvien jaunas izpausmes iespējas. Stendā šī ieskaujošā izklaides koncepcija tiek prezentēta ar piedzīvojumu spēles “The Last of Us” palīdzību, izmantojot augstas izšķirtspējas video, 3D skaņu un smaržas.